نام محصولژل سیم سیلورp1000| ژل اسید شویی استیل|فروش ژل استیل | ژل پاک کننده استیل | ژل پاک کننده | ژل براق کننده استیل
کد محصولgel-seam-silver

ژل سیم سیلور

بالن صنعت در راستای فروش تجهیزات جوش و برش اقدام به ارائه محصولات مورد نیاز جوشکاران نموده است. ژل سیم سیلور یکی از محصول پر کاربرد در جوشکاری جهت پاک کردن محل جوشکاری استنلس استیل ، آلیاژ آلومینیوم و تیتانیوم کاربرد دارد. همچنین از بین برنده لکه ، سیاهی و تغیر رنگ می باشد.

برای افزایش طول عمر وسایل ساخته شده از استیل عمل پسیو کردن اقدامی ضروری و متداول است . در طی عمل پسیو کردن یک لایه بسیار نازک بر روی سطح استیل آشکار می شود و ویژه زنگ زدگی سطح استیل عمل پسیو کردن به دو صورت زیر می باشد .

آلودگی سطح استیل از آثار به جا مانده زنگ زدگی ، رنگ و غیره باید از سطح استیل پاک شود مواد پسیو کننده به سطح استیل تمیز و براق اضافه شده تا عمل پسیو کردن انجام گردد .مواد پسیو کننده به سطح استیل تمیز و براق اضافه می شود تا عمل پسیو کردن انجام شود .

ژل SEAM SILVER

ژل اسید شویی استنلس استیل از نام هایی می باشد که برای ژل سیم سیلور قرار داده اند که اغلب در استفاده از استنلس استیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ژل SEAM SILVER از محصولات بالن صنعت نماینده فروش ژل های سیم سیلور می باشد .

پاک کننده و براق کننده تخصصی سطح استیل :این ژل که برای براق کردن و تمیز شدن سطح استیل که با قدرت بالا ، بدون مات کنندگی و آسیب به سطح تمام آثار به جا مانده از فرایند های جوشکاری سطح استیل، رنگ ، زنگ زدگی ٫ غیره را تمیز کرده و سبب براق شدن سطح استیل می کند . ما در این قسمت پیشنهاد می کنیم محصول ژل اسید شویی استیل را مشاهده کنید.

مشخصات فنی

  1. ژل سیم سیلور p1000 برای مواقعی که تغییر رنگ سطح استیل خیلی بالا نیست کاربرد دارد .
  2. ژل سیم سیلور p2000 برای سطوح با تغییر رنگ شدید یا سطوحی که نیاز به براق شدن کامل دارند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

موارد مصرف

این ژل مناسب برای سطوحی از استیل می باشد که کثیفی های روی سطح استیل همانند موارد زیر را دارند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  • آلودگی روی سطح استیل
  • آلودگی قطعات کوچک
  • سیاهی مانده از جوشکاری
  • زنگ زدگی سطح

99/10/30 + بالا

ژل سیم سیلور :

بالن صنعت نماینده فروش ژل سیم سیلور به صورت انحصاری در ایران می باشد. این نوع ژل ها پاک کننده و پسیو کننده تخصصی سطوح استیل می باشد. ژل تمیز کننده که یک محصول پر کاریرد پس از عملیات حرارتی می باشد این محصول کاملا تولید شده در ایران  به دست پژوهشگران جوان ایرانی است.

در سه سطح ذیل قابل ارایه است.

الف: محلول اسید شویی سیم سیلور :

این محصول حالت مایع داشته و برای تمیز و پسیو کردن سطوحی از جنساستیل (به ویژه قطعات کوچک) از طریق شناورسازی قطعات در وان یا اسپری کردن محلول اسیدشویی روی صفحات استیل کاربرد دارد.

ب: ژل اسید شویی stainless steel pickong paste seam silver :

این محصول حالت ژل داشته و در دو سطح متفاوت (P1000 و P2000) تولید می شود.

ژل سیم سیلور P1000 مناسب برای سطوحی از استیل است . که آلودگی های روی سطح استیل(همانند سیاهی های به جا مانده از جوشکاری، زنگ زدگی و غیره) کم باشد. stainless steel pickong paste seam silver

قدرت پاک کنندگی ژل سیم سیلور P2000 بسیار بالاتر از P1000 بوده و مناسب برای سطوح استیل با درجه بالای آلودگی های سطحی است.

عملکرد محصول بر روی سطح استیل:

در واقع ژل سیم سیلور در طی عمل پسیو کردن، یک لایه بسیار نازک بر روی سطح استیل تشکیل می شود که وجود این لایه سبب جلوگیری از تاثیر عوامل مخرب محیطی بر روی سطح استیل و به ویژه زنگ زدگی آن می شود.

عمل پسیو کردن سطح شامل دو مرحله است:

در مرحله اول

تمام آلودگی های سطح استیل از جمله آثار بجا مانده از فرایند های جوشکاری، زنگ زدگی، رنگ و غیره باید از سطح استیل پاک شوند و سطح براق و شفاف استیل نمایان شود.

در مرحله دوم

مواد پسیو کننده به سطح استیل تمیز و براق اضافه می شود تا عمل پسیو کردن سطح و تشکیل لایه پسیو انجام گردد.

محصول ژل سیم سیلور قادر است هر دو مرحله ذکر شده را بر روی سطح استیل انجام داده و سطحی براق و در عین حال پسیو شده و مقاوم در برابر تنش های محیطی تولید کند.

استفاده از این محصول فوری بعد از ساخت وسایلی از جنس استیل همانند مخزن ها و تانکر های نگهدارنده مواد شیمیایی و غیره کاملا ضروری است.

هم چنین، استفاده طولانی مدت از وسایل ساخته شده از استیل (همانند مخزن های استیل استفاده شده برای ذخیره مواد شیمیایی) سبب ضعیف شدن لایه پسیو بر روی استیل شده، زنگ زدگی و آسیب به سطح استیل می شود.

کاربرد های محصول :

این محصول قابل کاربرد برای تمام ابزار های ساخته شده از استیل در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع غذایی و غیره است.

طرز استفاده از ژل سیم سیلور

قبل از مصرف ژل سیم سلور ظرف را خوب تکان دهید تا محتویات ظرف کاملا همگن شود و با استفاده از یک فرچه پلاستیکی ژل را به صورت لایه نازکی به محل مورد نظر بمالید پس از مدت زمان مناسب با یک فرچه نسبتا زبر مخل را با آب فراوان بشویید .

مدت زمان لازم بر حسب نوع استینلس استیل و مخل جوشکاری 5 دقیقه تا یک ساعت متغییر می باشد .

یک کیلوگرم ژل بر حسب شدت تغییر رنگ و لکه برای 90- 160 متر مناسب است .

راه دوم

  • ابتدا قسمت مورد نظر را از وجود گرد و خاک پاک کرده و ژل سیم سیلور را با برس ضد اسید به صورت یک لایه نازک بر روی سطح استیل بمالید.
  • سپس اجازه دهید ژل به مدت یک تا یک و نیم ساعت بر روی سطح استیل باقی بماند تا به حالت نیمه خشک در اید.
  • باقی ماندن ژل سیم سیلور stainless steel pickong paste seam silver بر روی استیل سبب جذب تمام آلودگی ها از سطح شده و عمل پسیو کردن را در مرحله دوم به طور خودکار انجام می دهد.

مواد تشکیل دهنده SEAM SILVER

بر اساس گواهی صادر شده از آزمایشگاه های معتبر، این محصول ترکیب استانداردی از HF و HNO3 برای سطح استیل بوده و میزان مواد مخرب و خورنده سطح استیل ( -Cl و-SO42 ) بسیار ناچیز می باشد.

وزن خالص 1% یا 1 کیلوگرم می باشد .

مجموعه بالن صنعت توانسته است محصولات زیادی در این زمینه ارائه دهد که از دیگر محصولات در این رده می توانیم به ژل آنتوکس اشاره نماییم که می توانید از صفحه مورد نظر مشخصات آن را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]