اسپری OK . اسپری CO2

اسپری پاکران ، بالن صنعت نماینده فروش محصولات شرکت پاکران از قبیل اسپری OK و ژل انتوکس می باشد .

نام محصولاسپری OK|فروش اسپری پاکران |اسپری CO2 |
کد محصولok

توضیحات

اسپری پاکران: این پاک کننده  مخصوص جوشکاری گازدی اکسید کربن  می باشد .

اسپری CO2 که وظیفه اصلی آن برای جلوگیری از جرقه زدن و یا پاشیدن ذرات ریز جوشکاری و چسبیدن به سطح کناری و دهانه تودچ بر روی قطعه مورد نظر و دهانه تورچ به کار گرفته می َشود ، تا جهت حرکت سیم را روان کرده و از بسته شدن مسیر گاز جلوگیری نماید و در نتیجه بهترین عملکرد جوشکاری را داشته باشد .

شرکت بالن صنعت با توجه به سابقه چندین ساله در صنعت جوش و برش اقدام به فروش محصولات شرکت پاکران از قبیل اسپری ok یا اسپری co2 با برند اوکی و ژل انتوکس به صورت نمایندگی به سراسر ایران می باشد .

کاربرد  اسپری

  1. جلوگیری از چسبیدن ذرات ریز جوشکاری به دهانه تورچ
  2. روان ساختن مسیر جوش
  3. جلوگیری از تنگ شدن مسیر گاز co2

اسپری اوکی . اسپری پاکران با فرمول ویژه بدون c.f.c s می باشد که به لایه ازن صدمه ایی وارد نمی نماید .

99/08/24

اسپری co2

استفاده از اسپری های در صنعت مصارف گوناگون دارند که در این قسمت به تمیز کردن اجسام چرب مورد استفاده قرار می گیرد. اسپری co2 را می توان در مارک های مختلف در بازار یافت کرد و خرید نمود. برند ها به دلیل کیفیت گوناگون فروش بیشتری را ارائه خواهند نمود.

یکی از این مارک ها اوکی می باشد که فروش و کیفیت بالایی را به خود اختصاص داده است. مجموعه بالن صنعت در فروش اسپری co2 اوکی توانسته است جزء پخش کننده ها باشد.

در تلاش هستیم مارک های دیگر همچون پاکران و ماموت ، همچنین سایر مارک ها که در بازار موجود است این مجموعه قادر به فروش تمام محصولات می باشد. اسپری ok در کیفیت خوب و تایید شده توانسته است رضایت مشتریان یکی از عواملی است که باعث شده است فروش این محصول افزایش یابد.

در واقع از این محصول جهت جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد که بالاتر توضیحاتی در خصوص کاربرد آن آورده شده است.

اسپری اوکی co2 در کارتن های مادر با تعداد بالا عرضه می شوند که با توجه به نیاز مشتریان اقدام به فروش خواهیم نمود. قیمت اسپری اوکی برای مشتریانی که خرید کارتنی انجام بدهند دارای تخفیفات خواهد بود. تعداد زیاد در خرید موجب می شود که این مجموعه از قوانین خود پیروی کند و حفظ حریم مشتریان را انجام بدهد.

مجموعه بالن صنعت با حفظ مشتری مداری با میزان سود معقول توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب نماید و همکاری های زیادی را داشته باشد. محصول با کیفیت و مورد نیاز باعث خواهد شد جوشکاری با کیفیت تری را ارائه نمود. از دیگر محصولات می توان به ژل آنتوکس اشاره نمود که کاربرد هایی در جوشکاری خواهد داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]