همانطور که می دانید ، مجموعه بالن صنعت وارد کننده کپسول های اکسیژن و فروش گسترده دارد. چرخ کپسول اکسیژن در جهت جابجایی و حمل کپسول در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد نمود. چرخ حمل کپسول به اپراتور کمک خواهد نمود که از بلند کردن و آسیب رساندن به بدن جلوگیری نمود و همچنین در زمان جابجایی صرفجویی خواهد شد.

چرخ کپسول اکسیژن

چرخ های کپسول اکسیژن به چند صورت قابل فروش هستند که هر کدام برای سایز و زمان استفاده اختصاص خواهند داشت . بر اساس نوع استفاده اقدام به انتخاب نمایید.

  1. چرخ حمل کپسول 10 لیتری
  2. چرخ حمل تک کپسول 40 لیتری
  3. چرخ حمل دوقلو کپسول اکسیژن و گاز

در هر کدام از این موارد قیمت ها متفاوت است ، به دلیل اینکه میزان مواد اولیه برای ساخت آنان متغییر می باشد. استفاده از هر یک در جایگاه خود را بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

چرخ کپسول اکسیژن 10 لیتری

ترالی حمل کپسول ۱۰ لیتری

این محصول به اندازه ارتفاع یک سیلندر 10 لیتری تعبیه شده است است. قابل جابجایی یک سیلندر در نظر گرفته شده و از فولاد ها خوب و با کیفیت برخوردار می باشد.

چرخ حمل 10 لیتری بیشتر در مصارف بیمارستانی و همچنین بیماران تنفسی که نیاز به حمل و نقل دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

دارای کمربند جهت مهار کردن سیلندر بوده که حفظ ایمنیدر این سیلندر را اجرا نموده است.

بیشتر بخوانید : خرید کپسول اکسیژن 10 لیتری

چرخ حمل تک کپسول

چرخ حمل دستی سیلندر ۴۰ لیتری

چرخ حمل کپسول تک قادر به جابجا کردن یک کپسول که معمولا 40 لیتری می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. دارای لاستیک های توپر و همچنین قوی برای استفاده می باشد.

کفه این محصول به اندازه قطر کپسول مکان قرار گرفتن مخزن می باشد که این عمل از خارج شدن سیلندر در زمان جابجایی جلوگیری می کند که امری مهم و ایمنی می باشد.

داشتن تسمه نگهدارنده برای جلوگیری از افتادن سیلندر استفاده شده است که توسط پیچ مهار خواهد شد.

از این چرخ با داشتن نکات ایمنی می توان بعد از مستقر شدن در مقصد ، کپسول را روی چرخ رها کنید و نیاز به باز و بسته کردن نخواهد بود.

این کار موجب افزایش استفاده از زمان خواهد شد.

چرخ حمل کپسول دوقلو

چرخ حمل دستی سیلندر ۴۰ لیتری
چرخ حمل دستی سیلندر ۴۰ لیتری

چرخ حمل دوقلو به شما کمک خواهد نمود تا همزمان بتوانید در جوشکاری و برشکاری هواگاز خود اقدام به جابجا کردن دو سیلندر اکسیژن و پروپان شوید.

بروی کفه محصول دو قطر متفاوت است که جای کپسول اکسیژن و پروپان را مشخص نموده است.

همانند نوع تک ، کپسول اکسیژن بدلیل بلند و قطر کم دارای تسمه نگهدارنده می باشد ولی برای کپسول گاز نیاز به تسمه نخواهد بود.

با این محصول شما نیاز به باز و بسته کردن مانومتر اکسیژن و شیلنگ های متصل نخواهید بود، بلکه به راحتی می توانید دو سیلندر و متعلقات را جابجا نمایید.

1400/02/01

چرخ حمل کپسول 20 لیتری

با توجه به میزان سایز های متناوت در مخازن ، جهت حمل کردن آنان باید چرخ های مخصوص خود را تهیه نمود تا در زمان جابجایی ، ایمنی رعایت گردد. چرخ حمل کپسول 20 لیتری یکی از محصولاتی است که با توجه به قطر بیشتر سایز کپسول 20 لیتری ساخته شده است که این موضوع باعث خواهد شد در زمان استفاده و جابجایی ، خطراتی پیش نیاید.

این محصول در زمان حمل و ایستاده به صورت کامل کپسول را در بر گرفته و در صورت تکان خوردن اتفاقی پیش نخواهد آمد. گاری حمل 20 لیتری به صورت کامل اطراف کپسول را خواهد گرفت و در جلوی آن از تسمه نگهدارنده استفاده شده است.

چرخ حمل کپسول 20 لیتری

در زمان ایستادن ، به دلیل کوچک بودن چرخ ها ، تعادل گاری حفظ شده و به جلو یا عقب کشانده نخواهد شد. تمامی موارد با توجه به دانش و تجربه این گروه از فروش و فنی مجموعه بالن صنعت چک شده تا بتوانیم محصولی با ایمنی بالا ارائه نماییم.

از این محصول در زمان جوشکاری و پزشکی نیز استفاده نمود. استفاده از 20 لیتری سفید در بیمارستان و منازل برای بیماران تنفسی جهت تنفس استفاده خواهد شد. از این چرخ حمل در راستای جابجایی بدون باز کردن متعلقات اعم از مانومتر نجات می تواند گزینه خوبی به شمار آید. تا در وقت و سلامتی نتیجه مطلوبی را در بر داشته باشیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]