خرید تورچ در جوشکاری میگ نیازمند تهیه تجهیزات و استفاده از این محصول در طول روز می باشد. فیتینگ تورچ یکی از محصولاتی است که در نوع آبخنک تورچ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این محصول در دو رنگ جهت رفت و برگشت آب تولید و به بازار عرضه گردیده است.

فیتینگ ابی و قرمز تورچ

بالن صنعت فروشنده تجهیزات جوش و برش است که توانسته قطعات مورد نیاز هر محصول را در کنار خود محصول ارائه نماید. فیتینگ ابی و قرمز تورچ یکی از محصولات پر کاربرد است که در دو رنگ ابی و قرمز جهت استفاده ارائه می گردد. کاربرد فیتینگ قرمز و آبی در جهت رفت و برگشت آب می باشد که بتوانیم به درستی آنان را نصب و استفاده نماییم.

این موضوع دو رنگ بودن در محصولات زیادی از هواگاز نیز استفاده میشود که ما در محصولاتمان به آنان اشاره نموده ایم که از جمله آنان می توان به فلش بک اشاره نمود.

شما می توانید جهت دریافت قیمت فیتینگ تورچ با ما در ارتباط باشید. این مجموعه دارای برندهای داخلی و خارجی با قیمت های مختلف است که می توانید انتخاب و تهیه نمایید. محصولات ما استاندارد های روز دنیا استفاده می کنند ، از این سو مشتریان در انتخاب و خرید خود دارای تنوع بسیاری در مجموعه بالن صنعت خواهند بود.

فیتینگ ها نیز همانند سایر محصولات دارای سایز بندی می باشند که البته دو سایز 6 میلیمتر و 8 میلیمتر می باشد. در صورتی که بخواهیم از مصرف این محصول سخنی بگوییم ، می توان گفت که نوع 8 میلیمتر دارای مصرف بالاتری می باشد که این موضوع در فروش اثبات شده است.

همانطور که گفته شد ما محصولات زیاد مرتبطی را در وبسایت خود معرفی نموده ایم که در جهت جوشکاری میگ در کنار فیتینگ از محصولات پر اهمیتی که مورد نیاز می باشد ، می توان به مانومتر co2 دوگیج اشاره کرد که می توانید آن را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]