مخزن نیتروژن مایع yds نیتروژن مایع از محصولات وارداتی شرکت بالن صنعت می باشد .

  • مخازن آلومینیومی دو جداره
  • لوله گردن شیشه ای فیبر
  • رنگ پلی اورتن باعث دوام طولانی مدت می شود
  • سوپر عایق تلفات گرما را به پایین ترین سطح یکنواخت کاهش می دهد
  • درپوش ها و درپوش های قالب ریزی شده محافظت مناسب را تضمین می کنند

کاربردهای زیست شناسی و زیست فناوری: 1) فرایند کشت سلول معمولاً فرآیند کشت سلول از جمله آماده سازی ، ترسیم ، فرهنگ و انجماد 4 مرحله انجام می شود. دمای منجمد به طور کلی 196 ℃ با دمای نیتروژن مایع است ، انجماد سلول ها در لول های حاوی ماده محافظ اضافه شده به محیط جمع آوری می شود (معمولاً DMSO یا گلیسرول) و به میزان سرمایش معینی از انجماد و در نهایت در نیتروژن مایع ذخیره می شود. در دماهای بسیار پایین ، مدت زمان نگهداری سلول تقریباً نامحدود است. 2) فناوری حفاظت از انجماد جنین این روش انواع مختلفی از روشهای انجماد جنین از جمله انجماد آهسته ، انجماد سریع ، مرحله انجماد ، روش انجماد مستقیم پیوند و روش انجماد را ایجاد کرده است.در اینجا روش انجماد ، این مراحل را دنبال کنید:
① تمرکز زدگی جنین های انسانی در دمای اتاق برای 25٪ محلول انجماد (محلول VS) پیش درمانی 15min؛
② جنینهای تحت درمان قرار گرفته شده (75٪ تا 90٪) ، غلظت بالایی از VS 20-40min ذخیره شدند.
a جنین های محافظت کننده فرآیندی دو مرحله ای را مستقیماً درون نیتروژن مایع می گذارند. علاوه بر این ، شما می توانید مخزن نیتروژن مایع را برای صرفه جویی در گونه ها ، واکسن ها ، بافت استخوانی ، اسپرم و سایر مواد استفاده کنید ، می تواند به اثر طولانی مدت در ذخیره سازی برسد.

مخزن نیتروژن مایع yds

ویژگی های محصولات
از دست دادن تبخیر 1.Low (کمتر از 0.10L / D برای نوع گردن 50 میلی متر) طول عمر طولانی (15 سال یا بالاتر) سیاست رایگان جایگزینی ضمانت کلی 4.2 سال و 5 سال ضمانت خلاء 5.OEM و ODM موجود است 6.ISO و CE تصویب شده است.

مزایای:

مخزن نیتروژن مایع YDS با استفاده از آخرین فن آوری و حمل و نقل هوایی برای آلیاژ آلومینیوم با استحکام بالا ، گارانتی خلاء  مخزن و حمل و نقل سبک وزن را برای انتقال ،

کمتر از 0.10L / d سرعت تبخیر برای گردن 50 میلی متر عرض و مدت طولانی هالینگ استاتیک به خوبی اعمال کرده است. به بیوتکنولوژی و parmaceutical ، داروهای دامپزشکی ،

دامپروری ، تحقیقات آزمایشگاهی ، نوشیدنی غذایی ، فرآیند شیمیایی شیمیایی ، کرایوتراپی و کرایوزونا ، متالورژی و غیره. 15 سال بالاتر از طول عمر طولانی و سیاست جایگزینی ، اطمینان همه مشتریان را برای آزمایش و بازپرداخت خرید مخزن تضمین می کند.  

مخزن نیتروژن مایع yds0
مخزن نیتروژن مایع yds
ظرف حمل و نقل و ذخیره سازی:
  1. ساختار آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا ، نور
وزن و مقاومت پذیر
طراحی جداسازی حرارتی لایه 2.Multi
پوشش 3.Lockable از نمونه بیولوژیکی ذخیره شده محافظت می کند
ژاکت محافظ 4. برای جلوگیری از برخورد
5.3 چرخ قفل شده در مخزن برای حرکت آسان
(مناسب برای 50L یا بالاتر از نوع)
قوطی از جنس استنلس استیل 6. استیل با اجاق گاز
7. قابل اجرا برای مسافت طولانی و حمل و نقل مکرر
ضمانت خلاء 8.5 ساله

برنامه در صنایع غذایی
ازت مایع به طور گسترده ای در فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی ، حفظ سبزیجات و غیره استفاده می شود. به عنوان مثال: بستنی ازت مایع با طعم خوب ، تازه ، اثر بخشی زیبایی.   برنامه در دامپروری :   1) به طور گسترده ای در مهارت های بهبود دام در انواع حیوانات اهلی با تبخیر منی منجمد استفاده می شود.
2) پیوند جنین گاو و انواع حیوانات ، آماده سازی جنین های زنده مانده
3) درجه حرارت فوق العاده کم مهارت نیتروژن مایع
4) نگهدارنده ژن بیولوژیکی کشاورزی
5) بقای ذخیره نیتروژن مایع
6) از درمان مایع نیتروژن سوراخ نوک پستان گاو در خارج از دهان بسته و تومورهای پوستی گاو استفاده کنید.

مخزن نیتروژن مایع yds
برنامه در معجزات پزشکی
1) داروی درجه حرارت پایین
برای ترویج رشد داروی پیوند ، به ویژه در مغز استخوان ، سلولهای بنیادی خونساز ، پوست ، قرنیه ، غدد درون ریز ، و رگ های خونی و دریچه ها و سایر بقای منجمد و پیوند به نتایج قابل توجهی رسیده است.
2) داروی بالینی
نیتروژن مایع نوعی از آماده سازی منجمد است که می توان از آن در زمینه پزشکی بسیار استفاده کرد. علاوه بر این ، خرد کردن در دمای پایین یک روش متداول برای تکه تکه شدن بدنی است.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]