پخش گاز r22 در فواصل زمانی مختلف به صورت مکرر توسط گروه بالن صنعت انجام می گردد. بالن صنعت در زمنیه فروش گازهای یخچالی فعالیتی جدی دارد که یکی از پر مصرفترین گاز های یخچالی که توسط اقشار مختلف که در زیر آورده ایم مصرف میشود. گاز r22 با قیمت مناسب به فروش میرسد. همچنین فروش به صورت آنلاین در سایت این مجموعه وجود دارد. ( گاز R22 یکی از پر مصرف ترین گازهای فریون می باشد ). خرید گاز r22 خود را از مجموعه های معتبر و قابل اطمینان که دارای تجربه کار می باشند خرید کنید.

پخش گاز r22

گاز R22 یا CHCLF2 در کپسول های 13/6 کیلوگرم که به رنگ سبز مغز پسته ای و با برندهای سیفرز ، ایسکون ، رفرون ، هانیول ، رفریجرانت و دیگر گازها به فروش می رسد.

گاز R22 یکی از پر مصرف ترین گازهای فریون می باشد که به دلیل اثات مخرب بر لایه اوزون و افزایش گرمای زمین روبه کاهش رفته و کشورهای پیشرفته قانون منع استفاده از این گاز و جایگزین کردن گاز R600a و گاز R404a به جای گاز CHCLF2 می باشند .

پخش گاز r22 در زمان های مختلفی صورت می پذیرد.

اطلاعات زیادی در خصوص این گاز موجود است که می توان اینگونه بر شمرد:

تاثیرات محیطی

R-22 اغلب به عنوان جایگزینی برای CFC-11 و CFC-12 بسیار از بین برنده استفاده می شود ، به دلیل پتانسیل تخلیه ازن نسبتاً کم آن از 0.055  در میان پایین ترین هالوکانهای حاوی کلر. با این حال ، حتی این پتانسیل کاهش ازن پایین دیگر قابل قبول نیست.

به عنوان یک نگرانی زیست محیطی اضافی ، R-22 یک گاز گلخانه ای قدرتمند با GWP برابر با 1810 است (که نشان دهنده 1810 برابر قدرت دی اکسید کربن است).

هیدروفلوروکربنها (HFCs) به دلیل پتانسیل کاهش ازن پایین از آنها ، اغلب برای R-22 جایگزین می شوند ، اما این مبرد ها اغلب GWP بالاتری دارند.

به عنوان مثال R-410A اغلب جایگزین می شود اما دارای GWP 1725 است.

جایگزین دیگر R404A با GWP 3900 است. سایر مبرد های جایگزین با GWP کم در دسترس است.

بسیار دیگر از توضحیات R-22 وجود دارد که می توان برای شما تشریح کرد.

خرید در زمان پخش گاز R22

جهت خرید می توانید از راه های ارتباط ب این مجموعه تماس حاصل فرمایید یا اینکه از لینک زیر خرید آنلاین داشته باشید.

گاز R22

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]