ر

ست اکسی توربو  Oxyturbo Turbo بالن صنعت نماینده فروش انحصاری محصولات اکسی توربو Oxyturbo Turbo در دو نوع توربوست پرتابل جوشکاری 90 و 30 به همراه کپسول گاز و قطعات می باشد .

کیت برزلی قابل حمل

  • مشعل حرفه ای با کنترل گاز انتگرال
  • شدت شعله قابل کنترل کاربر
  • شعله 3000 درجه سانتیگراد – ایده آل برای برنج ، گرمایش و لحیم کاری
  • کیف حمل فلز با کیفیت بالا
  • قابل حمل – وزن آن فقط 5 کیلوگرم است

کد محصول –  ست اکسی توربو S050026

ست اکسی توربو
ست اکسی توربو

مجموعه سبک وزن توربو به استاندارد صنعت برای کیت های کوچک برنج تبدیل شده است. مجموعه جدید Turbo Set 1000 همان فرمول برنده را بدست می آورد و با افزودن چندین ویژگی جدید ، آن را بهبود می بخشد.

دستگیره بهبود یافته نه تنها نگهداری و استفاده راحت تر است بلکه در طراحی انحصاری ، محرمانه مورد نیاز Flashbackback را نیز در خود جای داده اید. برای جلوگیری از شل شدن تصادفی ، اتصالات این شیرهای مهم اکنون به طور مرتب در قسمت داخلی قفل قفل شده اند.

یک فشار سنج دستی به کاربر اجازه می دهد تا دقیقاً ببیند چه مقدار فشار درون بطری اکسیژن باقی مانده است

گنجاندن یک سرپیک جوش چهار نازل در ست اکسی توربو به کاربران این امکان را می دهد تا نازل سایز مناسب را برای کار مناسب اندازه brazing انتخاب کنند. در صورت استفاده صحیح ، این کار باعث می شود که کار به صورت صحیح انجام شود .

Turbo Set 1000 یک کیت برنج محکم است و از سیلندرهای یکبار مصرف با سوخت بالا استفاده می کند ، “ماکسیگاها” ، که در صورت استفاده از اکسیژن استفاده می شود ، دمای حداکثر 3000 درجه سانتیگراد را به دست می آورد. بسیار قابل حمل است (کل واحد وزن آن فقط 5 کیلوگرم است) و در یک قفسه فلزی با کیفیت بالا موجود است – این امکان را به شما می دهد تا ایمن سیلندرهای گازی Turbo Set را ذخیره کنید.

Turboset یک کیت لاستیکی جمع و جور و بسیار مؤثر است. این ایده آل برای لوله کشی ، تهویه هوا و تعمیر سیستم تبرید است.

بالن صنعت نماینده فروش انحصاری محصولات اکسی توربو Oxyturbo Turbo

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]