گاز انتونوکس| گاز تسکین درد

آنتونکس زایمان بدون درد با گاز تسکین درد انتونکس مهمترین کاربرد این گاز می باشد.امروزه شیوه ها و داروهای بسیاری وجود دارد که باعث برطرف شدن یا کاهش شدت درد زایمان می شود.

نام محصول گاز انتونوکس| گاز تسکین درد| Entonox Gas| آنتونوکس
کد محصولEntonox-Gas-100

یکی از شیوه های تسکین درد زایمان، استفاده از گاز انتونوکس ( مخلوط نیتروس اکسید 50% و اکسیژن50%) است که به عنوان روشی ایمن و مطمئن با اثر بخشی بالا می باشد. با توجه به مطالعات بعمل آمده مصرف گاز انتونوکس هیچ اثر سویی بر روی مادر و جنین ندارد.

گاز آنتونوکس آزمایشگاهی با خلوص 99.999% و 99.9999% و گرید 5 و 6 می باشد. شارژ این گاز150 الی 200 بار می باشد و در سیلندرهای 10 لیتری و 20 لیتری و 40 لیتری و 50 لیتری شارژ می شود.
آنتونکس گازی بی‌رنگ و بی‌بو و شامل 50 ‌درصد گاز اکسیژن و 50 درصد گاز ازت است.

خواص

دکتر تانستال برای زایمان بیش از هزاران نوزاد در سراسر دنیا از گاز آنتونکس به منظور تسکین درد مادران استفاده نمود و عوارض جانبی خاصی در مادران و نوزادان گزارش نداد.
اثر این گاز به مدت طولانی در بدن بیمار باقی نمی‌‌ماند.
درد و ناراحتی انقباض‌های عضلانی را کاهش دهد.
ممکن است موجب احساس تهوع در بیماران شود.
موجب خشکی دهان بیمار نیز می‌شود.

بالن صنعت با توجه به سابقه چندین ساله در زمینه واردات ، گازهای طبی و صنعتی اقدام به فروش انواع گازها با خلوص 99/99 و 99/999 و 99/9999

با گریدهای بالا بهخ خصوص آنتونکس یا گاز تسکین درد نموده است

آنتونکس به دلیل تاثیر سریع، کوتاه بودن اثر دارو، به طوری که اثر آن بلافاصله بعد از استنشاق گاز از بین می رود، بی خطر بودن برای مادر و جنین و ارزان بودن ، یکی از پر مصرف ترین روش ها در کشورهای اروپایی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]