کپسول یکبار مصرف هلیوم

سیلندرهای یک بار مصرف هلیم در سایز های 12 لیتری تا 20 لیتری در دسترس شما مشتریان محترم می باشد. کپسول های هلیوم یک بار مصرف اغلب دارای 20 بار فشار می باشند و می توان توسط آنها به طور متوسط بین 15 تا 25 بادکنک معمولی را با گاز هلیوم شارژ کرد.

نام محصولکپسول گاز یکبار مصرف هلیوم|گاز هلیوم|فروش|قیمت|مخصوص بادکنک
کد محصولHelium-Gas

مشخصات فنی

بالن صنعت بعنوان نماینده انحصاری فروش سیلندر های یکبار مصرف هلیوم اقدام به ارائه انواع کپسول یک بار مصرف هلیوم می نماید

. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

مزایا

1- کاربرد آنها سهل وآسان است.

2- برای جشن های کوچک که مشتریان نیازمند دسترسی سریع به گاز می باشند مناسب است.

1- به دلیل اینکه برخی از این کپسول ها به دلیل استفاده از گاز هیدروژن

به جای گاز هلیوم می تواند بسیار خطرناک باشد.

2- نسبت به تعداد بادکنکی که باد می کنند قیمت مناسبی ندارند.

3- بعضا به دلیل غیر استاندارد بودن این دسته از سیلندرها به مرور زمان فشار آنها کاهش پیدا می کند

و تعداد بادکنکی که پر می کنند حتی از 15 عدد هم کمتر می شود.

معایب

به دلیل آنکه اغلب محصولات کپسول های یک بار مصرف توسط کارگاههای غیرمجاز پر می شوند

و به دلیل منفعت طلبی به جای گاز هلیوم بی خطر ، از گاز هیدروژن و یا گاز شهری با مخلوط گاز ازت استفاده می گردد،

بالن صنعت به هیچ عنوان این محصول را نمی فروشد و به مشتریان نیز توصیه می کند به هیچ عنوان از این محصولات استفاده ننمایند.

گاز هیدروژن یک گاز بسیار خطرناک و آتش زا می باشد که در تماس با اکسیژن و یا کوچکترین جرقه ای منفجر می گردد.

توصیه می شود برای کاربری های خانگی و جشن های تولد از سیلندرهای فشار قوی اجاره ای مجموعه بالن صنعت استفاده گردد که علاوه بر اینکه از گاز هلیوم خالص استفاده شده است از نظر قیمتی بسیار به صرفه تر می باشد.

بروزرسانی 99/07/02

قیمت کپسول یکبار مصرف هلیوم برای بادکنک

همانطور که می دانید برای بالا رفتن بادکنک نیاز به پر کردن ان می باشد. حال این پر کردن می تواند با هوا یا سایر گاز ها صورت بپذیرد ولی از همه مهمتر بالا رفتن بادکنک است که با گاز هلیوم صورت گرفته و بی خطر می باشد. قیمت کپسول یکبار مصرف هلیوم برای بادکنک برای آن دسته از افرادی مفید می تواند واقع شود که برای بادکنک های جشن خود نیاز به گاز خواهند داشت و البته تعداد بادکنک ها از 20 عدد بیشتر می باشد.

در این صورت می توان خرید کپسول کامل را مقرون بصرفه دانست. در نظر داشته باشید که کپسول های قابل شارژ نیز برای این گازموجود می باشند که البته دلیل استفاده برخی از مشتریان به یکبار مصرف بودن هزینه حمل برگشت کپسول می باشد.

قیمت خرید کپسول یکبار مصرف تا کپسول شارژ شده هلیوم با توجه به درصد و تعداد پر کردن بادکنک می توان گفت که گران تر خواهد بود ولی هزینه حمل کپسول را نخواهید داشت و دردسر کمتری را در بر خواهد داشت. این نوع مخازن یکبار مصرف هلیوم برای مشتریانی که خودشان فروشنده بادکنک و شارژ کننده بادکنک می باشند بصرفه نیست و به آنان پیشنهاد خرید کپسول 50 لیتری را میدهیم.

کپسول های یکبار مصرف هلیوم بادکنکی با توجه به تعداد پر کردن بادکنک که می توان 20 عددی ، 30 عددی و 50 عددی در نظر گرفت متفاوت باشد. و این موضوع قیمت گذاری را نمی توان بیان کرد. حدود قیمت این محصول را می توان 450000 تومان در نظر گرفت که البته با توجه به نوسانات بازار این حدود خیلی دقیق نمی توان در نظر گرفت.

قیمت گاز هلیوم یکبار مصرف

برخی دیگر از افراد در خرید خود کپسول اجتیاب می کنند به دلیل اینکه از قبل خرید کپسول های قابل شارژ اعم از کپسول 10 لیتری را انجام داده و اقدام به شارژ مجدد آن با گاز هلیوم بادکنکی می نمایند. قیمت گاز هلیوم یکبار مصرف یک اصطلاح اشتباه در برداشت غلط می توان بیان کرد. اکثر از مشتریان با بیان این موضوع در واقع همان درخواست کپسول یکبار مصرف هلیوم را خواهند داشت.

ولی در این بین برخی دیگر همانطور که گفته شد دارای کپسولی از قدیم می باشند و برای شارژ آن فقط مبلغ گاز هلیوم را پرداخت می نمایند و نیاز به خرید کپسول یکبار مصرف نمی باشد.

این موضوع علاوه بر اقتصاد در محیط زیست تاثیر خواهد گذاشت.

برای یک خرید سالم و مقرون بصرفه نیاز به دانش و اطلاعات کافی در خصوص شناخت محصولات خواهید داشت. از این رو هر انسانی دارای اطلاعات کامل تمام جهان هستی نمی باشد و اینگونه می توانید از متخصصانی که به صورت رایگان به شما مشاوره می دهند استفاده نمایید و با آنان ارتباط برقرار نمایید.

مجموعه بالن صنعت تجربه سالیان دراز در این حرفه و شغل را یافته است و دارای کارشناسان خبره می باشد که به شما قبل از خرید محصول کمک های بسیاری می توانند انجام دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]