کپسول گاز 50 لیتری

این سیلندرها قبل از ورود به کشور توسط شرکت های معتبر و مورد تایید استاندارد ایران در مبدا بازرسی می شوند.

نام محصولکپسول گاز 50 لیتری| سیلندر گاز فشار قوی|کپسول 50 لیتری چینی| فروش کپسول گاز 200 بار| مخزن 50 لیتری |
کد محصولCylinder-Gas-50L-200Bar

کپسول های فولادی 50 لیتری دارای استاندارد ISO9809 می باشد.

این سیلندرها قبل از ورود به کشور توسط شرکت های معتبر و مورد تایید استاندارد ایران در مبدا بازرسی می شوند.

نوع کپسول50 لیتری
جنسفولادی
وزن55 کیلوگرم
رنگمشکی
قطر232 میلی لیتر
ارتفاع1520 میلی لیتر
فشار کاری200 بار
فشار تست300 بار

 1- از مهمترین کاربرد های کپسول گاز 50 لیتری بالن صنعت می توان به استفاده آنها در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی جهت نگهداری انواع گازهای صنعتی اشاره کرد.
2- یکی دیگر از مصارف سیلندر 50 لیتری ، پالت کردن آنها و استفاده در کارخانه ها جهت نگهداری و ذخیره گازهای مختلف می باشد.
3- از کپسول گاز 50 لیتری می توان جهت شارژ گاز اکسیژن، گاز آرگون، گاز CO2، گاز اتیلن، گاز ازت و …. در فشار کاری 200 بار استفاده کرد.

بالن صنعت بعنوان بزرگترین وارد کننده سیلندرهای صنعتی و کپسول 50 لیتری در سایز های متنوع در فشار های کاری مختلف تا 300 بار کاری در ایران آماده ارائه به شما مشتریان محترم می باشد.

همچنین مجموعه گروه بالن صنعت خریدار سیلندرهای 50 لیتری دست دوم شما به بهترین قیمت می باشد.

نکات ایمنی

  • در صورت ایجاد ترک یا شکاف در سیلندر های صنعتی، جهت رعایت موارد ایمنی از تعمیر و جوشکاری سیلندر خودداری گردد.
  • شیر سیلندرهای حاوی گاز در صورت عدم استفاده از سیلندر نباید باز بماند.
  • در زمان حمل و نقل سیلندرهای صنعتی با کپسول 50 لیتریاز وارد شدن ضربه به بدنه و شیر سیلندر جلوگیری شود.
  • کپسول های 50 لیتری با شیرو کلاهک می باشند و امکان ارسال آن به سرتاسر ایران وجود دارد. جهت استعلام قیمت با مدیر فروشگاه تماس بگیرید.
  • بالن صنعت بعنوان بزرگترین وارد کننده سیلندرهای صنعتی در سایز های متنوع در فشار های کاری مختلف تا 300 بار کاری در ایران  می باشد.

بروزرسانی 99/05/22

قیمت کپسول اکسیژن 50 لیتری

کپسول 50 لیتری نسبت به سایز سایز های موجود در بازار بزرگتر می باشد. قیمت کپسول اکسیژن 50 لیتری با توجه به شرایط فروش و کپسول مورد نظر متفاوت است. کپسول نو باشد یا دست دوم .

مجموعه بالن صنعت دارای هر دو مورد فوق می باشد که کپسول های نو آن شامل EKC و سایر موارد که از کشور های دیگر وارد ایران می شود.

در این کپسول ها از گاز های مختلفی استفاده میشود که درون آنها شارژ یا به صورت آماده شارژ شده وارد کشور میشود. تمامی گازهایی که وارد کشور میشوند توسط این سایز کپسول صورت می پذیرد.

مصرف بیشتر کپسول 50 لیتری در گاز هلیوم می باشد.

جهت دریافت قیمت ها می توانید با مجموعه بالن صنعت تماس حاصل فرمایید.

یکی از مواردی که بالن صنعت به مشتریان خود اهمیت خواهد داد ، پاسخگویی به سوالات مشتریان و همچنین مشاوره قبل از فروش می باشد.

گاز نیتروژن دارای چه خصوصیاتی می باشد؟

قیمت کپسول نیتروژن 50 لیتری

یکی دیگر از گاز هایی که در صنعت و خودرو مورد استفاده قرار می گیرد نیتروژن است که می توان درون کپسول 50 لیتری شارژ نمود. قیمت کپسول نیتروژن 50 لیتری در مجموعه بالن صنعت با کمترین قیمت بازار عرضه خواهد شد.

استفاده از کپسول های نو و دست دوم در این نوع کپسول می تواند قیمت را برای مشتریان متنوع قرار دهد و از قدرت خرید خوبی برای محصولات ما برخوردار گردید.

یکی از مجموعه هایی که توسط این گاز در حال فعالیت هستند می توان به آپاراتی های خودرو اشاره نمود. استفاده از گاز نیتروژن در لاستیک خودرو بجای باد یکی از راه های فروش گاز فوق می باشد.

به دلیل مقرون به صرفه بودن در زمان مصرف کپسول و همچنین زمان شارژ مجدد استفاده از کپسول 50 لیتری در این مجموعه ها به چشم می خورد.

نحوه تولید گاز نیتروژن به چه صورت است؟

ابعاد کپسول گاز

سایز کپسول گاز 50 لیتری که ممکن است بدانید تا در محل کار خود بخواهید مکانی را برای آن قرار دهید تا از ایمنی بیشتری برخوردار گردد. ابعاد کپسول گاز 50 لیتری دارای دو اندازه است که برای شما مفید و کاربردی می باشد.

در درجه اول قطر کپسول است که در 50 لیتری قطر آن 232 میلیمتر می باشد.

در درجه دوم ارتفاع کپسول مد نظر است که در کپسول 50 لیتری ارتفاع آن را می توان 1520 میلیمتر می باشد.

99/09/18

سیلندر 50 لیتری

استفاده از سیلندرهای 50 لیتری در زمان واردات گاز انجام میشود و وارد کشور خواهند شد. سیلندر 50 لیتری در رنگ های مختلف با توجه به گاز مصرفی قابل تشخیص است. از این سایز سیلندر در زمان استفاده زیاد گاز مورد نظر می توان در خصوص جابجایی و شارژ مقرون بصرفه باشد.

بالن صنعت مجموعه ای فعال در زمینه فروش سیلندر با سایز های مختلف می باشد، از این رو در خصوص قیمت سیلندر 50 لیتری با توجه به خرید و فروش بالا در این زمینه توانسته است تاثیر مستقیم روی قیمت گذاشته و همواره مشتری مداری را حفظ نماید.

سیلندر 50 لیتری فولادی می باشد و بیشتری مصرف را به اکسیژن اختصاص داده است. سیلندرهای فوق پس از ورود با هر گازی قادر به تغییر کاربری با توجه به رعایت نکات ایمنی و انجام امور شستشو و تغییر رنگ می باشد.

بالن صنعت وارد کننده سیلندر 50 لیتری در فشار کاری حداکثر 300 بار می باشد. سیلندر های ارائه شده از سوی مجموعه بالن صنعت دارای رنگ آمیزی و شیر سلام می باشد. سیلندرها دارای کلاهک جهت حفظ شیر کپسول می باشند. پیشنهاد می کنیم محصول شیر کپسول ما را مشاهده کنید که به معرفی تمامی نوع های موجود پرداخته ایم.

مشخصات سیلندر 50 لیتری را در جدول بالا مشاهده می کنید که دارای اطلاعات کاملی از این محصول به شمار میرود. این محصول بر خلاف نوع کپسول 40 لیتری از سایز های مختلف بهرهمند نیست و از اطلاعات فنی یکسانی برخوردار هستند.

در صورتی که قصد خرید کپسول را دارید ، پیشنهاد می کنیم با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم شما را در خریدتان راهنمایی کنیم، برخی موارد ممکن است محصولاتی برای شما با شرایط خاص کاربرد داشته باشند که از وجود آنان مطلع نباشید. ما توانسته ایم در مشاوره های خود خدمات ارزنده ای را به مشتریان ارائه نماییم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]