کپسول گاز 40 لیتری کوتاه

 یا سیلندر گاز 40 لیتری چینی از محصولات وارداتی شرکت بالن صنعت می باشد .

نام محصولکپسول گاز 40 لیتری ایرانی | سیلندر گاز40 لیتری| فروش کپسول گاز|قیمت کپسول هوا
کد محصولCylinder-Gas-40L
نوع کپسولکپسول 40 لیتری بلند
جنسفولادی
وزن44 کیلوگرم
رنگمشکی
قطر232 میلی لیتر
ارتفاع1170 میلی لیتر
فشار کاری150 بار
فشار تست250 بار

1- از مهمترین کاربرد های کپسول گاز 40 لیتری کوتاه می توان به استفاده آنها در صنایع پتروشیمی اشاره کرد.
2- یکی دیگر از مصارف سیلندر 40 لیتری ، پالت کردن آنها و استفاده در کارخانه ها جهت نگهداری و ذخیره گازهای مختلف می باشد.
3- از سیلندر 40 لیتری می توان جهت شارژ گاز اکسیژن، برای احیای تنفس بیماران در بیمارستان ها و درمانگاه ها استفاده کرد.
4- ازکپسول گاز 40 لیتری کوتاه نیز در صافکاری|ساختمان سازی|تولیدات صنعتی و … استفاده می شود.

در صورت ایجاد ترک یا شکاف در سیلندر های صنعتی، جهت رعایت موارد ایمنی از تعمیر و جوشکاری سیلندر گاز 40 لیتری خودداری گردد.
شیر سیلندرهای حاوی گاز در صورت عدم استفاده از سیلندر نباید باز بماند.
در زمان حمل و نقل سیلندرهای صنعتی از وارد شدن ضربه به بدنه و شیر سیلندر جلوگیری شود.

بالن صنعت وارد کننده انواع سیلندر گاز 40 لیتری ویا سیلندر گاز۴۰ لیتری می باشد.

بروزرسانی 99/05/06

کپسول هوا گاز

برای استفاده در سیستم هوا گاز از کپسول های مختلفی می توان استفاده کرد . کپسول هوا گاز معرفی شده در این بخش بر خلاف مدل دیگری که تا کنون دیده اید از قد کوتاه تری برخوردار است که مشتریان خاص خود را دارد. دلایل مختلفی دارد که بخشی از مشتریان به دنبال این محصول هستند و تمایل به استفاده خواهند داشت.

یکی از مسائلی که مشتریان تمایل دارند کپسول هوا برش کوتاه استفاده کنند این است که در حفظ تعادل به دلیل قطر بیشتری که در زمان ساخت اختصاص یافته است ، منجرب میشود که تعادل بیشتری داشته باشد و امکان افتادن کمتر شود.

کپسول هوا گاز 40 لیتری کوتاه از نظر میزان گاز همانند سایر سیلندر ها کاربرد دارد و تفاوت این محصول فقط در اندازه یا همان ارتفاع می باشد.

کپسول هوا گاز 40 لیتری کوتاه

یکی دیگر از ویژگی های کوتاه بودن این محصول می توان در زمان جابجایی اشاره نمود. زمانی که بخواهید یک کپسول را در کارگاه بدون گاری جابجا کنید برای جلوگیری از بلند کردن و آسیب زدن به بدن ، باید به روش صحیح و درست آن را تا حدودی به سمت بدن کج نمایی و اقدام به چرخاندن نمایید.

این کار باعث خواهد شد به راحتی سیلندر را جابجا نمایید . در کپسول های کوتاه قد تسلط بیشتری شما بروی سیلندر خواهید داشت ، در حالی که در نوع های دیگر کپسول سخت تر خواهد بود. این مورد را افرادی بیشتر احساس خواهند کرد که از قد بلند برخوردار نیستند و برای آنان دشوار خواهد بود که کپسولی هم اندازه یا بزرگتر از قد خود بخواهند جابجا نمایند.

بستن رگلاتور برای این افراد در کپسول هوا گاز 40 لیتری کوتاه راحت تر خواهد بود و دسترسی افراد برای بستن و آچار انداختن راحت تر خواهد بود.

در تصاویر به صورت جداگانه قابل تشخیص کوتاه یا بلند بودن نیست. این زمانی قابل روئیت است که هر دو سیلندر با اندازه های مختلف در کنار یکدگیر قرار بگیرد.

کپسول آرگون 40 لیتری

از کپسول 40 لیتری کوتاه برای شارژ کردن انواع گاز بجز گازهای خورنده می توان استفاده نمود. یکی از این گازها که در جهت مصارف صنعتی مورد استفاده به وفور دیده میشود . کپسول آرگون 40 لیتری می باشد .

کپسول آرگون کوتاه 40 لیتری به رنگ مشکی می باشد که از رنگ استاندارد این گاز بهرهمند می باشد.

99/09/20

کپسول 40 لیتری ایرانی

خوشبختانه ایرانی ها توانستند به تولید کپسول 40 لیتری دست یابند. کپسول 40 لیتری ایرانی دارای کیفیت و تاییدیه می باشد. قبل از تولید در ایران از سایر کشور ها از جمله چین محصول فوق وارد کشور می گردید که با وجود افزایش قیمت ارز ، مبلغ 40 لیتری سر به فلک نهاده است.

تولیدات داخلی یکی از مواردی است که در کنترل قیمت توانسته است تاثیر گذار باشد. محصول فوق در نوع ایرانی بسیار ایمن بوده و مشتریان عزیز را دعوت به خرید محصول فوق می نماییم.

کپسول 40 لیتری ایرانی

در تصویر بالا سیلندر 40 لیتری ایرانی را مشاهده می کنید که دو رنگ پر تقاضا امده است. رنگ سفید برای اکسیژن بیمارستانی و مشکی مورد استفاده در صنعت می باشد.

با وجود تولیدات ایرانی ، همچنان مشتریانی هستند که به دنبال محصولات چینی هستند. مجموعه بالن صنعت در راستای تامین نیاز مشتریان ، در مجموعه خود از نوع های مختلف کپسول را نگهداری و به فروش میرساند. در نظر داشته باشید که در ایران علاوه بر 40 لیتری در تولید سایز سایز ها فعال می باشند که از جمله آنان می توان کپسول 10 لیتری اشاره نمود که دارای درخواست زیاد می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]