کپسول گاز 40 لیتری طرح ژاپن

مجموعه بالن صنعت، توانایــی ارائــه انــواع کپسول 40 لیتری در حجــم هــای متفــاوت از 2 لیتری الی 80 لیتر را از معتبر ترین شرکت های سازنده در دنیا را داراست

نام محصولکپسول گاز 40 لیتری طرح ژاپن| سیلندر گاز 40 لیتری| فروش کپسول اکسیژن 40 لیتری|قیمت| کپسول 40 لیتری| مخزن 40 لیتری |کپسول 40 لیتری
کد محصولOxygen-Cylinder-Gas-40L
نوع کپسولکپسول 40 لیتری بلند
جنسفولادی
وزن50 کیلوگرم
رنگمشکی
قطر219 میلی لیتر
ارتفاع1350 میلی لیتر
فشار کاری150 بار
فشار تست250 بار
ردیفحجمفشار کاریفشار تستوزژنارتفاعاستاندارد
45کپسول 2 لیتر1502502.6310ISO9809
75کپسول 5 لیتر1502508.2455ISO9809
115کپسول 10 لیتر15025013.620815ISO9809
120کپسول 20 لیتر15025029705ISO9809
105کپسول 40 لیتر150250481315ISO9809
  • در صورت ایجاد ترک یا شکاف درکپسول 40 لیتری گاز صنعتی، جهت رعایت موارد ایمنی از تعمیر و جوشکاری سیلندربه خاطر امکان احتراق خودداری گردد.
  • شیر کپسول 40 لیتری حاوی گاز در صورت عدم استفاده از سیلندر نباید باز بماند.
  • در زمان حمل و نقل کپسول 40 لیتری صنعتی از وارد شدن ضربه به سیلندر جلوگیری شود.

کاربرد های کپسول 40 لیتری

1- از مهمترین کاربرد های سیلندر|کپسول گاز 40 لیتری طرح ژاپن بالن صنعت می توان به استفاده آنها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی اشاره کرد.
2- یکی دیگر از مصارف سیلندر|کپسول 40 لیتری مجموعه بالن صنعت ، قابلیت (سری کردن )پالت کردن آنها و استفاده در کارخانه ها جهت نگهداری و ذخیره گازهای مختلف می باشد.(توضیح این که سیلندرهای مورد استفاده جهت پالت و سری بندی نیازمند داشتن استانداردهای مخصوص می باشده.کپسول 40 لیتری ارائه شده بالن صنعت با بهره گیری از بالاترین کیفیت بین المللی مناسب و دارای بالاترین استانداردهای بین المللی جهت استفاده در پالت ها می باشد.
3- از کپسول گاز 40 لیتری طرح ژاپن می توان جهت شارژ گاز اکسیژن، برای تنفس بیماران در بیمارستان ها و درمانگاه ها و سایر مراکز پزشکی استفاده کرد.
4- از سیلندرهای 40 لیتری نیز در صافکاری|ساختمان سازی|تولیدات صنعتی و … استفاده می شود.

جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

تمامی کپسول گاز 40 لیتری طرح ژاپن به صورت نو در رنگ های مختلف و به صورت شارژ شده با گازهای اکسیژن، آرگون، ازت، CO2 و یا گازکربنیک و یا بدون شارژ همراه با مجوزهای استاندارد ایران و سرتیفیکیت های قابل قبول موسسه استاندارد ایران موجود می باشد و ارسال آن به سرتاسر ایران امکان پذیر می باشد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

همچنین بالن صنعت خریدارکپسول 40 لیتری، سیلندرهای دست دوم شما می باشد.

9/08/09

قیمت کپسول اکسیژن 40 کیلویی

موضوعی که در این قسمت به آن خواهیم پرداخت در خصوص قیمت این محصول می باشد. قیمت کپسول اکسیژن 40 کیلویی را به صورت آنلاین در این صفحه قرار خواهیم داد. در برخی موارد به دلیل نوسانات زیاد ارزی که موجب خواهد شد قیمت محصولات تغییرات زیادی داشته باشد ، اقدام به حذف قیمت ها می نماییم. کپسول اکسیژن که می توان از گذشته قیمت 150000 تومان را به خود اختصاص داده بود تا به امروز که به قیمتی بالغ بر 1800000 تومان و بعضا در حال تغییر است.

محصولات در تنوع های زیادی هستند . در خصوص کپسول ها می توان به سایز اندکی که 7 سایز داشته و 40 لیتری از مصرف بالایی در بین سایز بزرگ و 10 لیتری در بین سایز کوچک بیشترین مصرف را از آن خود قرار داده اند. کپسول 40 لیتری به دلیل استفاده در صنعت و قادر به شارژ نمودن تمامی گازها اعم از اکسیژن ، co2 ، آرگون و سایر موارد توانسته است مصرف زیادی داشته باشد.

رنگ اغلب سیلندر های 40 لیتری به رنگ مشکی می باشد و تعداد کمی از آنان رنگ سفید و آبی داشته که برای مصارف پزشکی استفاده میشود. البته در نظر داشته باشید از همین رنگ مشکی در پزشکی نیز قابل استفاده است. ولی باید نکات ایمنی قبل از مصرف را رعایت نمود.

مجموعه بالن صنعت همواره آماده است تا خدمات رسانی مطلوبی را به مشتریان عزیز برساند. قیمت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری را از ما جویا شوید تا قیمت روز را دریافت نمایید. راه های ارتباطی زیادی که از سوی تماس تلفنی ، حضوری تا صفحات مجازی وجود دارند که می توانید استفاده نمایید و خرید خود را انجام دهید.

فروش کارشناسی 40 لیتری

کارشناسان این مجموعه با توجه به درخواست مشتری و البته دلیل مصرف کپسول اقدام به پیشنهاد و راهنمایی خواهند نمود تا بتوانید محصول مناسب و قیمت خوب دریافت نمایید. در نظر داشته باشید اگر برای تنفس بیمار خود به دنبال کپسول هستید و جابجایی از شرایط شما می باشد، می توانید کپسول اکسیژن همراه را مشاهده کنید که جابجایی آسانی را برای شما خواهد داشت.

99/09/30

کپسول 40 لیتری سفید

استفاده از کپسول ها با توجه به رنگ از استاندارد های هر مرکز به شمار میرود. در کپسول با توجه به نوع گاز و مکان استفاده رنگ های متفاوتی را خواهیم داشت. کپسول 40 لیتری سفید که به صورت کامل سفید رنگ است در بیمارستان ها  مورد استفاده قرار خواهد گرفت. استفاد از مکان های پزشکی با رنگ های آبی و سفید مورد تایید قرار خواهد گرفت.

استفاده از این رنگ ها از جنبه های استاندارد و روحی برای بیماران تاثیر مثبت دارد. آبی به رنگ استاندارد اکسیژن بوده و سفید مخصوص بیماران در نظر گرفته شده است. از این سو مشتری های بیمارستانی ما در زمان خرید تقاضای رنگ سفید را بیشتر از نوع های موجود در بازار خواهند داشت.

مجموعه بالن صنعت با توجه به پایداری و فعالیت گسترده در زمینه کپسول توانسته است تمامی سایز ها با تمامی شرایط مورد نیاز اعم از رنگ و سایر موارد را تهیه و در دسترس مشتریان قرار بدهد.

کپسول ۴۰ لیتری سفید همانند نوع های صنعتی که رنگ مشکی دارند می باشد ، با این تفاوت که دارای رنگ متفاوتی بوده.

کپسول 40 لیتری سفید

چرا بالن صنعت در کپسول 40 لیتری

بالن صنعت مشتریان گوناگون که نیاز به سیلندر مورد نیاز هستند را دارد و همچنان در حال خدمات رسانی به آنان می باشد.

  • صنعتی
  • بیمارستانی
  • آزمایشگاهی
  • خانگی

این 4 مورد شرایط مکانی هستند که کپسول در آنان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برای تمامی آنان از نوع خاصی که آماده نموده ایم را تحویل خواهیم داد. در صورتی که شما قصد خرید کپسول 40 لیتری را دارید و از شرایط یا نحوه استفاده اطلاع ندارید ، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ما برای انواع مشتریان محصولات متناسب را پیشنهاد خواهیم کرد، در برخی موارد برای مشتریان پیشنهاد ما سایز های کمتر است که می توانند بهینه و با قیمت مقرون بصرفه تر استفاده نمایند. همانطور که بالاتر به صورت مکرر تکرار کردیم ، هر محصول دارای رنگ بندی خواصی می باشد، برای نمونه یک رنگ متفاوت را می توانید در محصول کپسول 68 لیتری مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]