کپسول گاز استیلن 12 پوندی

یا سیلندر گاز استیلن 12 پوندی از محصولات وارداتی شرکت بالن صنعت می باشد .

نام محصول کپسول|سیلندر گاز استیلن 40 لیتری| 12 پوندی| فروش کپسول گاز|سیلندر استیلن 12 پوندی
کد محصولAcetylene-40L-12P

مشخصات استیلن 12 پوندی

نوع کپسولکپسول 12 پوندی
جنسفولادی
وزن49 کیلوگرم
رنگزرد و قهوه ای
قطر….میلی لیتر
ارتفاع1520 میلی لیتر
فشار کاری20 بار
فشار تست60 بار
  • از مهمترین کاربرد های سیلندر استیلن 12 پوندی یا کپسول گاز استیلن 12 پوندی می توان به استفاده آنها در صنایع پتروشیمی اشاره کرد.
  • از کپسول استیلن 12 پوندی نیز در صافکاری|ساختمان سازی|تولیدات صنعتی و … استفاده می شود.
  • بالن صنعت وارد کننده و پخش کننده انواع کپسول استیلن 6 پوندی و 12 پوندی که برای مصارف جوشکاری انجام می شود .
  • به طور کلی به خاطر بالا بودن اسیتون در کپسول 5 کیلو اسیتون زده می شود .
  • که استاندارد ان بین 13 تا 14 کیلو گاز می باشد .
  • شما می توانید این کپسول ها را به صورت یک روزه در سراسر ایران تحویل بگیرید
  • سیلندر استیلن 12 پوندی که دارای 5 کیلو گاز اسیتون و دارای گاز استیلن می باشد .

سیلندر استیلن

مخازن کامپوزیت بالن صنعت با توجه به جنس و مواد ساخته شده، ایمن و مقاوم است ولی در هر صورت نکات لازم را جهت استفاده و نگهداری آن رعایت کرد و باید نکات ایمنی که در مورد کپسول های تحت فشار عنوان می شود در مورد این سیلندر هم در نظر گرفته شود به عنوان مثال: از ضربه زدن و ضربه خوردن کپسول کامپوزیت آلومینیومی جلوگیری شود و برای جابجایی کپسول کامپوزیت آلومینیومی از وسایل حمل و نقل مناسب کپسول های تحت فشار استفاده شود. با توجه به اینکه جنس بدنه کپسول کامپوزیت آلومینیومی از الیاف کربن و شیشه است و خاصیت ضدخش و ضدخوردگی دارد ولی با این وجود باید از هرگونه خراش و بریدگی احتمالی نیز جلوگیری شود.

با توجه به خصوصیات خاص کپسول کامپوزیت(فشار بالا) ، کاربردهای زیادی می شود برای آن عنوان کرد. از کپسول های اکسیژن کامپوزیت برای مصارف آتش نشانی، غواصی و محیط های خورنده , تفنگ های pcp و پینت بال نیزاستفاده می شود.

99/08/12

سیلندر 12 پوندی استیلن

مجموعه بالن صنعت با توجه به فعالیت زیاد در زمینه خرید و فروش کپسول توانسته است قیمت های مناسبی از محصولات خود را ارائه دهد. سیلندر 12 پوندی استیلن یکی از محصولاتی است که توسط شرکت ها خرید و بعد از استفاده و اتمام پروژه اقدام به فروش می نمایند. شرایط شرکت در مناقصه و وجود مزایده از سوی شرکت ها عاملیست که این مجموعه توانسته کپسول های استیلن 12 پوندی را خرید و فروش نمایند.

برنده بودن در این گونه خرید ها این امکان را برای ما بوجود خواهد آورد که محصول فوق را با قیمت مناسب عرضه نماییم. برخی فروشگاه ها با خرید پایین ولی انتخاب قیمت بالا برای محصول خود اقدام به فروش می نمایند. ولی ما برای حفظ حقوق مشتری و افزایش فروش خود ، تصمیم به فروش محصولات با قیمت عادلانه می نماییم.

12 پوندی را به عنوان کپسول 40 لیتری البته برای استیلن یاد می کنند که باید فروشنده به تمام اصطلاحات آشنایی داشته باشد. ما از سراسر کشور مشتری داریم و منجرب شده است لحجه و تلفظات مختلف را شنیده ایم.

هر محصولی دارای قیمت می باشد که میتوان بر اساس بودجه به خرید آنان بپردازیم. قیمت کپسول استیلن 12 پوندی را در این قسمت قرار خواهیم داد و می توانید مشاهده کنید. البته در نظر داشته باشید که قیمت قرار داده شده در این قسمت ، جهت محصولات نو می باشد. محصولات دست دوم از این محصول را نمی توان به صورت آنلاین قیمت گذاری کرد.

این محصول در صورت کارکرد بر اساس میزان سالم بودن قیمت گذاری خواهد شد و در زمان های خرید متعدد نمی توان قیمترا بروزرسانی کرد. ارتباط تلفنی با ما داشته باشید تا علاوه بر مشخصات و ویژگی سیلندر استیلن 12 پوندی اقدام به ارائه قیمت باشیم.

99/09/09

کپسول استیلن

اکثر گاز ها از سیلندرهای مشابه یکدیگر استفاده می کنند ، استیلن از نوع کپسول هایی است که متمایز از این موضوع می باشد. کپسول استیلن به رنگ زرد و قهوه ای می باشد و از نظر ظاهری کاملا متفاوت است. بلکه از قطر بیشتری برخوردار است. از این محصول اغلب در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به استفاده گسترده در زمینه خرید کپسول استیلن و زمینه کاری مجموعه بالن صنعت در جوش و برش توانسته ایم این محصول را در سبد فروش خود قرار بدهیم و از ارائه خدمات به هموطنان خود بهرمند شویم.

کارخانه های تولید کننده که نیاز به جوشکاری و برشکاری داشته باشند از وجود کپسول استیلن برخوردار هستند. با توجه به نوع و میزان تولید تعداد این محصول متفاوت است. در برخی از تولیدی ها تعداد سیلندر ها زیاد می باشد و در زمان شارژ به صورت یکجا حمل و نقل انجام خواهد شد.

در زمان خرید و فروش مخازن استیلن ما به تمام شرایط مورد نیاز توجه خواهیم کرد تا محصول خوب و سالم را خریداری نماییم و به مشتریان عرضه نماییم.

قیمت کپسول استیلن

قیمت ها با توجه به سایز و تعداد متفاوت است، پیش تر توضیحاتی در خصوص نوع 12 پوندی انجام دادیم که می توان برای هر دو سایز این موضوع را در نظر گرفت. قیمت کپسول استیلن در زمانی که شما بخواهید محصول نو را خریداری کنید از قیمت مشابه و نزدیک به یکدیگر در فروشندگان به رقم خواهد خورد. در خصوص محصولات کارکرده این موضوع متفاوت است.

قیمت کپسول استیلن دست دوم با توجه به میزان سالم بودن در زمان خرید متفاوت خواهد بود و هر فروشگاهی با توجه به زمان خرید اقدام به قیمت گذاری محصولات خود خواهد نمود.

مجموعه بالن صنعت در زمینه خرید و فروش کپسول استیلن بسیار فعال می باشد و این موضوع موجب شده است که بتواند قیمت های بهتری را نسبت به سایر رقبا اعلان نماید. شما هم می توانید از مجموعه ما استفاده نمایید و پس از دریافت قیمت اقدام به خرید نمایید.

در این قسمت به معرفی نوع بزرگ کپسول استیلن پرداختیم که علاوه بر این محصول نوع دیگری وجود دارد که در صورت تمایل می توانید محصول کپسول استیلن کوچک را مشاهده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]