کپسول هوا برش ژاپنی 

نام محصولکپسول هوا| سیلندر هوا |کپسول هوا برش|کپسول هوا گاز|کپسول هوا برش|دسته دوم
کد محصول 

کپسول هوا برش ژاپنی یا همان سیلندر هوا جهت شارژ انواع گازهای مختلف استفاده می گردد.

این نوع کپسول به دلیل کوتاه بودن قد آن و همچنین سبکتر بودن آن نسبت به دیگر سیلندر های هوا برش بیشتر مورد علاقه مصرف کنندگان می باشد .

البته بیشتر کپسول های ژاپنی سال ساخت آن ها زیر ۲۰۰۰ می باشد

مهترین کاربرد کپسول هوا مخصوص پر کردن گاز اکسیژن می باشد.

که توسط کارخانه ها شارژ می شود. عمده فروش کپسول هوا به صورت دسته دوم می باشد.

و نوع کپسول های دست دوم اغلب ساخت کشور ژاپن، چین، ایتالیا و … می باشد.

بالن صنعت خرید و یا فروش انواع کپسول هوا برش،سیلندرهوا و گاز را دارد. جهت استعلام قیمت با قسمت فروش تماس حاصل نمایید.

بروزرسانی 99/05/07

کپسول هوا برش

در سیستم هوا برش از نوع های مختلفی از کپسول مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول هوا برش در واقع به کپسول اکسیژن و کپسول گاز اشاره دارد. البته ما در این قسمت به کپسول هوا که ساخت کشور ژاپن می باشد اشاره داریم.

در نظر داشته باشید که با گذر زمان و تولید داخل ، از واردات کپسول ژاپنی به کشور جلوگیری شد و از قیمت مناسبی برخوردار نگردید ، به همین دلیل کپسول هوا برش ژاپنی که در بازار موجود است ، اغلب برای سال های قبل می باشد و از این رو دست دوم به شمار میروند.

کپسول هوابرش

کپسول هوابرش در سایز های مختلف موجود می باشد ولی برای صرفه جویی در هزینه و وقت ، از مخازن بزرگ همچون 40 لیتری استقبال می گردد. کپسول هوابرش معرفی شده در این بخش دارای قد کوتاه می باشد که ژاپنی ها از این ابعاد برای ساخت محصول خود استفاده می نمایند.

محصول فوق همانند سایر محصولات موجود از جنس فولادی می باشد و دارای توان بالایی در مقابل فشار تست گردیده است. البته به دلیل کارکرده بودن کپسول های ژاپنی و گذر زمان زیاد از تاریخ آنان جهت ایمنی اقدامات تست از سوی کارخانجات با درخواست شما قابل انجام است.

این کار باعث میشود ضریب ایمنی و استفاده از سیلندر را برای شما آسوده خاطر نماید.

قیمت کپسول هوا برش دست دوم

خیلی از مشتریانی در اینترنت به دنبال قیمت کپسول هوا برش دست دوم هستند که تصور بر این موضوع است که می توان قیمت اولیه یا پایه ای را به دست آورد. کپسول هوا برش دست دوم همانند سایر وسایلی که شما برای منزل تهیه می نمایید با توجه به میزان سالم بودن و کارکرد آن قیمت گذاری خواهد شد.

در ابتدا شما باید کپسول کارکرده ای که قصد خرید را دارید ، مشاهده نمایید و موارد زیر را با سایر قیمت هایی که دریافت کرده اید را مقایسه نمایید:

  1. دارای رنگ سالم کپسول
  2. سال ساخت سیلندر
  3. سالم بودن شیر سیلندر
  4. دارای کلاهک
  5. پر یا خالی بودن
  6. ساخت کشور

مواردی از این قبیل که شما را کمک خواهد کرد که از انتخاب فروشنده درست بهرهمند شوید.

خرید کپسول هوا

در صورتی که قصد خرید کپسول هوا یا فروش آن را دارید می توانید با مجموعه بالن صنعت در ارتباط باشید . این مجموعه با فعالیت سالیان متعدد در زمینه تجهیزات جوش و برش اعم از کپسول هوا قادر است مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار دهد.

مجموعه بالن صنعت با توجه به فعالیت در زمینه کپسول هوا ، به صورت مداوم دارای کپسول های نو و استوک با شرایط مختلف را داراست و می توانید با قیمت مناسب محصول با کیفیتی را از ما تهیه نمایید.

99/09/16

کپسول هوا

به مخازنی گفته میشود که جهت ذخیره هوا درون خود جهت استفاده در جوش و برش ، تنفس گفته میشود. کپسول هوا از مخازن با متریال های مختلف اعم فولادی ، آلومینیوم و کامپیوزیت ساخته شده اند. همه موارد فوق دارای قیمت و شرایط خاص ، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مجموعه بالن صنعت با هدف گسترش فعالیت در زمینه جوش و برش و تجهیزات مورد نیاز اقدام به فروش در زمینه تمام متریال های مخاز نموده است. به گونه ای که توانسته ای مخزن کرایوژنیک نیز به سبد خرید و فروش خود اضافه نماییم که مخازنی بزرگتر از کپسول هوا می باشند.

کپسول هوا ساخت کشورهای مختلف در فروشگاه ما یافت خواهد شد، این مجموعه با توجه به فعالیت با کارخانجات مختلف ، تونایی خرید و فروش کپسول ها به صورت مکرر را داراست ، از این سو وجود کپسول در ساخت و کشور ها مختلف را می توانیم ارائه نماییم.

  • ایرانی
  • ژاپنی
  • چینی
  • هندی

از مواردی است که موجودیت خواهند داشت ، تفاوت این محصولات در نو و دست دوم بودن می باشد.

همانطور که گفته شد کپسول هوا در صنعت و پزشکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اغلب سیلندر های هوا در صنعت به رنگ مشکی می باشند ، این رنگ به دلیل عمومیت داشتن و تقاضای مشتری رخ داده است.

در بیمارستان ها از رنگ های آبی و سفید برای کپسول هوا استفاده خواهند کرد تا در شرایط استاندارد به سر ببرند. در صورتی که قصد دارید سایز کوچک این محصول را ببینید به صفحه کپسول ۱۰ ایرانی در سایت ما مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]