کپسول گاز 10 لیتری ارایه شده مجموعه بالن صنعت، مخازنی برای نگهداری انواع گازها با فشارهای متنوع می باشند.

با توجه به نحوه تولید این کپسول ها (سیلندرها)که از لوله های فولادی بدون درز و جوش (Seamless) و بصورت یک تکه ساخته شده اند،

این موضوع باعث شده است که این کپسول فولادی دارای استحکام بالاتری نسبت به کپسول های با درز و جوش (Welded) باشند.

این قبیل سیلندر گاز 10 لیتری فولادی دارای بالاترین استاندارهای جهانی همانند ISO9809 در بحث ایمنی و کنترل کیفی می باشد. همچنین این کپسول ها با توجه به کاربردهای متنوع در سایزهای مختلف تولید و در فشارهای بمتنوع کاری عرضه می گردد.

بالن صنعت آماده ارائه انواع گاز های میکس در ترکیب های متنوع بنا به سفارش مشتریان گرامی در سیلندرهای 10 لیتری می باشد

همچنین مجموعه بالن صنعت آماده ارایه انواع سیلندر گاز 10 لیتری در فشار های بالا جهت مصارف خاص می باشد سیلندر گاز 10 لیتری بافشار کاری 200 بار توسط بالن صنعت ارائه شده است.

سیلندر گاز 10 لیتری با فشار کاری 300 بار ارائه شده توسط بالن صنعت.

همچنین سیلندر های فوق همگی با بالاترین استانداردهای بین المللی و اخد گواهی های معتبر بین المللی ارائه می گردد

کپسول های فولادی بالن صنعت

سیلندر گاز 10 لیتری ارایه شده توسط مجموعه بالن صنعت بدون درز (Seamless)، با استفاده از شمش های فولادی با سطح مقطع کروی و توپر با حرارت و کشش زیاد و توسط غلطک بصورت یک تکه ساخته می شوند.ویدیو نحوه استفاده کپسول ۱۰ لیتری

نوع کپسول10 لیتری
جنسفولادی
وزن14 کیلوگرم
رنگسفید
قطر140 میلی لیتر
ارتفاع840 میلی لیتر
فشار کاری150 بار
فشار تست250 بار

کاربردها

1- از مهمترین کاربرد های کپسول|کپسول گاز 10 لیتری بالن صنعت جهت شارژ گاز اکسیژن، برای احیای تنفس بیماران در بیمارستان ها و درمانگاه های مراکز پزشکی ا و صنعت می توان اشاره نمود.
2- سبک بودن سیلندر 10 لیتری باعث استفاده از آن در صنایعی مانند جوشکاری،برش کاری،یخچال سازی و تولیدات صنعتی قابل استفاده می باشد.
3- شارژ سیلندر گاز 10 لیتری مجموعه بالن صنعت، با گاز هلیوم|هلیم جهت پر کردن بالن ، بادکنک و یا گازهای دیگر جهت مصارف آزمایشگاهی توسط بالن صنعت انجام می گیرد.

4- بالن صنعت به جهت حمایت از مشتریان خود خریدار سیلندرهای دست دوم 10 لیتری نیز می باشد.

وزن کپسول ۱۰ لیتری چینی ۱۳ کیلوگرم می باشد که رنگ اکثر این سیلندرها سفید می باشد و به دوصورت کلاهک دار و دسته دار می باشد .

* جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت با کارشناسان بخش فروش بالن صنعت بصورت تمام وقت تماس حاصل نمایید.

کپسول گاز 10 لیتری در حجم های پایین( 2 و 5 و10 و20 لیتری) عموما در مصارف پزشکی و کپسول های اکسیژن مورد استفاده قرار می گیرند و در حجم های بالاتر ( 20 و 40 و 50 و 68 لیتری) بیشترین کاربرد را در مصارف صنعتی و آزمایشگاهی دارند

1- در صورت ایجاد ترک یا شکاف در سیلندر های صنعتی، جهت رعایت موارد ایمنی از تعمیر و جوشکاری سیلندر خودداری گردد.
2- شیر سیلندر گاز 10 لیتری حاوی گاز در صورت عدم استفاده از سیلندر نباید باز بماند.
3- در زمان حمل و نقل سیلندرهای صنعتی از وارد شدن ضربه به بدنه و شیر سیلندر جلوگیری شود.

کپسول گاز 10 لیتری

کپسول گاز 10 لیتری از مهمترین کاربرد های کپسول| کپسول گاز 10 لیتری بالن صنعت جهت شارژ گاز اکسیژن، برای احیای تنفس بیماران در بیمارستان ها و درمانگاه های مراکز پزشکی و صنعت می توان اشاره نمود.

نام محصولکپسول اکسیژن 10 لیتری|سیلندر| کپسول گاز 10 لیتری|فروش|قیمت|سیلندر گاز 10 لیتری
کد محصولCYL-10L-2016

بروزرسانی 99/04/07

کپسول ۱۰ لیتری اکسیژن

کپسول 10 لیتری اکسیژن یکی از موارد بسیار پر مصرف در زمینه فروش سیلندر به شمار میرود . این محصول دارای رنگ سفید و قابل حمل می باشد.

محصول فوق در موارد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. و دلایل مختلفی باعث استفبال بالای این محصول گردیده است که در زیر به برخی از آنان اشاره شده است:

  • پرتابل بودن : یکی از مواردی که برای شغل های جوشکاری سیار و همچنین بیماران بسیار حائز اهمیت است. به دلیل وزن کم و کوچک قابلیت جابجایی را دارد.
  • سبک
  • میزان اشغال فضای کمتر

سیلندر اکسیژن 10 لیتری

اکسیژن پزشکی ما در سیلندر اکسیژن 10 لیتری با شیر فشار باقیمانده برای استفاده بیمارستان ها ، درمانگاه ها یا خدمات اورژانس ایده آل است.

اکسیژن پزشکی برای تشخیص و درمان

در پزشکی مدرن به عنوان گازهای اکسیژن پزشکی ضروری است. برای غنی سازی هوا و به عنوان گاز حامل در بیهوشی استفاده می شود. همچنین به بررسی عملکرد ریه ها و سیستم خون و همچنین برای کنترل تنفس و درد کمک می کند. صرفاً برای بطری اکسیژن خانگی که برای صرفه جویی در ویزیت های پزشک شدید نیز مفید است. اکسیژن ما در سیلندر فولاد با بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی مطابقت دارد. یک برنامه ساده برای کاربران مختلف تضمین شده است.

ابعاد کپسول اکسیژن 10 لیتری

  • ظرفیت: 10 لیتر
  • مطالب: 2000 لیتر اکسیژن پزشکی
  • فشار: 150 بار
  • وزن (خالی / کامل): 12 کیلوگرم / 14.67 کیلوگرم
  • قطر: 140 میلی متر
  • طول شامل شیر: 915 میلی متر
  • 3 سال از خرید برای اهداف پزشکی قابل استفاده
  • هر 10 سال یک بار بررسی فنی لازم است

امنیت به لطف شیر فشار باقی مانده

خرید کپسول اکسیژن 10 لیتری

از سال 2012 مورد نیازهای ایمنی مخصوصاً در مورد گازهای پزشکی غالب است. سیلندر اکسیژن دارای شیر فشار باقیمانده است. این مانع از حالت خالی می شود که هیچ ناخالصی نمی تواند درون مخزن اکسیژن نفوذ کند. تا زمانی که فشار باقی مانده در بطری استیل وجود داشته باشد ، غیرممکن است که چیزی از خارج بتواند وارد بطری اکسیژن شود. بنابراین اکسیژن کیفیت بالا و بی عیب و نقص خود را در آن حفظ می کند.

بررسی دوره ای به معنای قانون داروها

قبل از تهیه بطری اکسیژن ، این مورد کاملاً آزمایش و بررسی می شود. برای اهداف قانون داروها ، اکسیژن مربوطه سه سال است که برای اهداف پزشکی استفاده می شود. برای اطمینان از کیفیت مداوم ، سیلندرهای اکسیژن باید هر 10 سال یکبار تحت معاینه فنی قرار گیرند. تحویل طبق مقررات به عنوان یک حمل و نقل مواد خطرناک است.

سیلندرهای اکسیژن در اندازه های مختلف و همچنین لوازم جانبی دیگری از جمله کاهش فشار یا ماسک های تهویه نیز در مغازه ما قابل دریافت است.

بروزرسانی 99/06/23

کپسول اکسیژن 10 لیتری

کپسول اکسیژن در مخازن مختلفی شارژ می شود یکی از مصارف زیاد در مخازن کپسول اکسیژن 10 لیتری می باشد که در صنعت و پزشکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. تقریبا میشود از کپسول هایی به شمار آورد که تمامی گازها در آن شارژ میشود.

نوع های مختلفی از فولادی ، آلومینیومی و استیل در ساخت این محصول شرکت داده شده است. برای قیمت مناسب از نوع فولاد بیشتر در دسترس است و تهیه آن آسانتر به شمار می رود. کشور های سازنده این محصول که در ایران می توان یافت کرد ایران و چین می باشد.

در صورتی که نیاز به مخازن بزرگتر دارید پیشنهاد م یکنیم کپسول اکسیژن 40 لیتری را مشاهده نمایید. که از نظر مصرف برای کسانی که مصرف بالاتری دارند و جابجایی کمتری خواهند داشت ف این نوع مقرون بصرفه در زمان و پول شما می باشد.

یادگیری برای استفاده از این کپسول ها نیاز به اطلاعات اولیه در خصوص نحوه اتصال و جلوگیری از اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد. یکی از موارد که باید رد مانومتر کپسول اکسیژن رعایت شود لمس کردن قسمت فلومتر یا همان لوله شیشه ای می باشد.

در این قسمت ویدیویی برای آموزش استفاده از کپسول اکسیژن برای شما قرار داده ایم تا بتوانید ببینید و بیاموزید که چگونه می توان از آن استفاده نمود.

99/09/01

کپسول اکسیژن 10 لیتری ایرانی

خوشبختانه با وجود ویروس کرونا و مشکلات تنفسی موضوع خرید کپسول جهت تنفس بسیار استقبال شده است. کپسول اکسیژن 10 لیتری ایرانی در ایران توسط کارخانه معتبر و دارای تست فشار سیلندر می باشد و در حال تولید است. قیمت کپسول ایرانی نسبت به محصولات چینی بسیار مناسب تر بوده و از این سو مجموعه بالن صنعت اقدام به فروش محصول ایرانی در کنار محصولات وارداتی نموده است.

کپسول اکسیژن 10 لیتری ایرانی دارای رنگ سفید بوده و ظاهری مشابه محصولات چینی دارد.

جهت خرید محصولات دقت به شرایط استاندارد و مورد نیاز آن دقت نمایید، این کار باعث حفظ امنیت و رعایت نکات ایمنی خواهد بود. کپسول اکسیژن در سایز های مختلف وجود دارد ولی به دلیل شرایط اشغال فضای کمتر و سبک بودن ، از کپسول 10 لیتری استفاده خواهد شد.

رفع برخی از اشتباهات و سوء استفاده های فروشندگان :

  • در زمان شارژ کپسول از اکسیژن برای تنفس ، میزان و مبلغ در کپسول ایرانی و چینی متفاوت نمی باشد. کپسول ۱۰ ایرانی در زمان خرید قیمت کمتری دارد ولی در زمان شارژ قیمت یکسان خواهد بود.
  • میزان فشار و حجم گاز در کپسول های داخلی و وارداتی یکسان است و نمی توان بیشتر از فشار تایید شده درون سیلندر شارژ انجام شود.
  • سال ساخت هر سیلندر به روی مخزن درج شده است و بر اساس آن می توان متوجه سال ساخت کپسول شوید.

بیماران جهت تنفس و استفاده از کپسول فوق باید دارای تجهیزات دیگری بهرهمند شوند تا قادر به کمک گرفتن از اکسیژن شوید. محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را می توانید از مجموعه بالن صنعت خرید کنید. از دیگر محصول مورد نیاز جهت استفاده از کپسول 10 لیتری می توانیم به مانومتر نجات اشاره کنیم که از محصولات با قیمت و با کیفیت می باشد.

1400/01/22

کپسول 10 لیتری چینی

مجموعه بالن صنعت علاوه بر فروش محصولات ایرانی در راستای فروش محصولات چینی در حال فعالیت می باشد. کپسول 10 لیتری چینی یکی از محصولات پر فروش این مجموعه می باشد که همواره محصولاتی استاندارد و دارای برندهای معتبر وارد کشور خواهد شد.

کپسول چینی در کشور چین توسط چندین برند تولید کننده صورت خواهد پذیرفت. قیمت ها با دلار مشخص خواهد شد و می توانیم محصولات خود را با بهترین شرایط در اختیار مشتریان قرار بدهیم.

10 لیتری از چین با رنگ آمیزی زیبا ، بدنه فولادی و بهمراه کلاهک در بسته بندی کارتنی به صورتی تکی آماده و ارسال خواهد شد. در این پروسه تمام اقدامات مورد نیاز جهت تست صلاحیت محصول انجام خواهد شد.

  • تست شیر کپسول
  • کیفیت در رنگ آمیزی
  • تست نشتی گاز
  • تست فشار

قیمت کپسول 10 لیتری

همواره قیمت ها با توجه به شرایط زمان بدو ورود محصولات به ایران با توجه به هزینه های انجام شده + مبلغ خرید محاسبه خواهد شد. قیمت کپسول 10 لیتری چینی و ایرانی با یکدیگر متفاوت خواهد بود. مجموعه بالن صنعت قیمت ها را بروز در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

این قیمت ها با توجه به شرایط بازار متفاوت است و شما میتوانید با ما در ارتباط باشید.

1400/02/02

کپسول 10 لیتری اکسیژن ایرانی

بالن صنعت در راستای فروش محصولات ایرانی اقدام به فروش محصول سیلندر نموده است. کپسول 10 لیتری اکسیژن ایرانی یکی از محصولاتی است که مجموعه بالن صنعت نسبت به رقبای خود توانسته است دارای فروش بالاتری داشته باشد.

فروشنده کپسول 10 لیتری ایرانی از درب کارخانه و همچنین تحویل در مقصد برای تعداد زیاد و همچنین صادرات کپسول ایرانی به ترکیه ، عراق و سایر کشور های همسایه در مجموعه بالن صنعت ارائه خواهد شد.

کیفیت ارائه شده از سوی مجموعه های ایرانی در راستای تولید 10 لیتری توانسته است بازار رقابت را برای محصولات چینی سخت نمایند و توانسته اند اکثر بازار را از آن خود نمایند.

با توجه به گسترش دانش ایرانیان این موضوع در حال رشد است و با کامل شدن تهیه مواد اولیه می توان قیمت قابل توجه ای نسبت به سایر کشورها را در ایران داشته باشیم. خرید دست اول و بدون واسطه از مواردی است که می توانید در این مجموعه مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2.7]