نام محصولکولت بادی 2/4 تورچ ارگون
کد محصولکلت بادی، سوزن گیر 2/4

کولت بادی 2/4 تورچ ارگون

کلت بادی 2/4 تورچ : بالن صنعت وارد کننده انواع کلت 2/4 یا سوزن گیر 2/4 که برای تورج ارگون می باشد .

کلت بادی قطعه ای برنجی می باشد که بر روی دسته تورچ ارگون سوار می شود ، که به هصورت دو شیار و سه شیار در بازار موجود است .

بالن صنعت توزیع کننده انواع کلت که در زیر به ان اشاره می کنیم

  1. کلت بادی 1/6 تورچ ارگون
  2. کولت و کلت بادی 2/4 ارگون
  3. کولت بادی 3/2 تورچ ارگون

بروزرسانی 99/06/06

کولت بادی تورچ آرگون

در جوشکاری با استفاده از آرگون که به جوشکاری تیگ (TIG) معروف می باشد استفاده از تورچ آرگون به عنوان انبر جوش استفاده میشود. کولت بادی تورچ آرگون یکی از قطعات اجزای این تورچ محسوب میشود.

این محصول در کنار کولت کاربرد خواهد داشت که در واقع این دو محصول را با یکدیگر خریداری می نمایند و به کولت و کولت بادی معرفی می گردند. کاربرد این محصولات در گرفتن تنگستن می باشد. در گردنه تورچ نهفته است و با باز کردن سرامیک می توانید آنان را مشاهده کنید.

تنگستن که درون گردنه قرار می گیرد از جلوی تورچ که نزدیکترین نقطه به قطعه کار می باشد ، توسط کولت تورچ مهار خواهد شد.

در این محصول همانطور که در معرفی سایر قطعات همچون تنگستن معرفی نمودیم ، دارای سایز بندی می باشد که باید مطابقت داشته باشد. از بیشترین مصرف و فروش بالا در بین تمامی آنان سایز 2.4 می باشد که در این قسمت به معرفی و فروش آن پرداخته ایم.

سوزن گیر تورچ آرگون

نام دیگری که از کولت بادی می توان یاد کرد که با نام های مختلف برای اشاره به یک محصول پرداخته میشود در این قسمت است. سوزن گیر تورچ آرگون همان محصول فوق است که در برخی از مشتریان با نام سوزن گیر یاد میشود.

سوزن گیر همانطور که گفته شد در تورچ ارگون مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سایز بندی می باشد. معمولا مصرف سوزن گیر نسبت سوزن تورچ بیشتر می باشد. سوزن گیر در بسته بندی 10 عددی می باشد که پک های کوچکی را به خود اختصاص داده است.

قطعات تورچ آرگون

کلت بادی

جنس ساخته شده در کلت بادی از نوع برنجی می باشد . کلت بادی محصولی است که از کشورهای دیگر وارد ایران میشود و مصرف بالایی را به خود اختصاص داده است.

کلت بادی دارای دو مدل است :

  1. دو شیار
  2. سه شیار

مجموعه بالن صنعت فعال در زمینه فروش تجهیزات جوش و برش توانسته است این محصول پر مصرف را وارد کشور نماید و اقدام به فروش نماید. برندهای مختلفی در این وجود دارد که هر کدام به نوبه خود دارای کیفیت های مختلف می باشد.

خرید کلت بادی با کیفیت یکی از ویژگی های می باشد که می توانید در فروشگاه بالن صنعت بیابید.

سوزن و سوزن گیر تورچ آرگون
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]