مانومتر موریس 50 بار

مانومتر موریس 50 بار ، بالن صنعت نماینده محصولات موریس ، regulatorhigh pressure morris برای گازاینرت اکسیژن ،نیتروژن ،ازت با فشار 50 ،100،200 بار خروج است

موریس

تنظیم فشار بالا نیتروژن

* جریان (m³ / Hr): 203
* فشار حداکثر (نوار): 50
* حداکثر فشار (نوار): 230

نام محصولمانومتر موریس 50 بار|مانومتر فشار بالا موریس | قیمت مانومترموریس
کد محصولregulatorhigh pressure morris

99/10/23

مانومتر اکسیژن موریس

بالن صنعت فروشنده انواع محصولات فشارشکن موریس تایوان می باشد که دارای استاندارد های مورد نیاز در جهت استفاده می باشد. مانومتر اکسیژن موریس معرفی شده در این بخش محصولی با کیفیت و قابل استفاده عموم می باشد. دارای دوگیج نمایش میزان گاز درون مخزن و میزان خروجی می باشد.

رگلاتور اکسیژن موریس تایوان به دلیل قیمت و کیفیت میان محصولات ایرانی و چینی با محصولات آلمانی توانسته است مشتریان زیادی را به خرید از محصول فوق سوق بدهد. فشارشکن موریس اکسیژن قابل استفاده در زمان جوشکاری و برشکاری هوا گاز می باشد.

مانومتر اکسیژن موریس
  • EN ISO 2503
  • ISO 9001
  • ساخت تایوان

رگلاتور اکسیژن موریس در بسته بندی های واحد به صورتی تکی و بسته بندی های مادر ارائه میشود. جهت حمایت از مشتریان این مجموعه ، خرید در تعداد زیاد شامل تخفیف خرید قیمت اکسیژن موریس خواهد شد.

مجموعه بالن صنعت در راستای فروش تجهیزات جوش و برش فعالیت دارد و این محصول بروی کپسول هوا قابل نصب است که می توانید در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار بدهید. محصولات موریس تنوع در لوازم مختلف داشته و می توانید تمام ابزارالات خود را از برند فوق انتخاب نمایید تا بتوانید پک کامل و باکیفیت را در شغل خود مورد استفاده قرار بدهید.

در نظر داشته باشید محصول فوق در صنعت مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، در صورتی که شما نیاز به محصولی پزشکی جهت تنفس بیمار را دارید ، پیشنهاد می کنیم محصول مانومتر پزشکی سینا را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]