فلاسک رک خور

فلاسک رک خور یا فلاسک کانستر دار امروزه با گسترش تکنولوژی در بخش صنعت، کشاورزی و آزمایشگاه ها و ورود تجهیزات مرتبط شاهد رشد چشمگیر و گسترش سهولت ناشی از به کارگیری علم می باشیم.

نام محصولفلاسک رک خور|فروش نیتروژن|قیمت|گاز ازت مایع|فلاسک نمونه برداری نیتروژن| فلاسک دهانه گشاد
کد محصولNITROGEN FLASK WITH RACK

فلاسک کانستر دار

آزمایشهای  انجام شده به وسیله نیتروژن مایع (فلاسک رک خور) و سرمای بالای منفی ۱۹۶ درجه نیتروژن امکان نگه داری نمونه  را برای مدت طولانی با حفظ تمام شاخصه های ذاتی نمونه به راحتی میسر می سازد.

مخازن نگه دارنده نیتروژن یا همان فلاسک های نیتروژن یا فلاسک نگه دارنده ازت مخزنی آلومینیمی می باشد که به وسیله سطح و مایع خلاء موجود نمونه را نگه داری و منتقل می نماید.

فلاسک های نیتروژن مایع در دو دسته فلاسک رک خور و فلاسک کنیستر دار طبقه بندی می شود.

در مدل فلاسک رک خور امکان نگه داری نمونه در رک های داخل با مدت زمان طولانی میسر می شود و در مدل کانیستر دار نمونه مربوطه جا به جا و از محلی به محل دیگر منتقل می شود.

بالن صنعت با نمایندگی انحصاری در حوزه فروش فلاسک های ازت (فلاسک رک خور و فلاسک کانیستر دار) از شرکت YDS (بزرگترین تولید کننده انواع فلاسک های ازت مایع در آسیا و تنها صادر کننده به اروپا)

اقدام به توزیع فلاسک کانستر دار برای مصارف صنعتی،پزشکی، کشاورزی از این شرکت با تضمین کیفیت می نماید.

بالن صنعت طیف گسترده ای از مخلوط نیتروژن مایع آلومینیوم مایع (فلاسک ازت) را  ارائه می دهد که به طور گسترده ای برای اهداف پزشکی و علمی مورد استفاده قرار می گیرد.

مانند: برای حفظ مایع منی، جنین، تخم ریزی، واکسن، پوست، ارگان و سایر مواد بیولوژیکی، مونتاژ سرد، ابزار و اجزای خنک کننده، سرد و غیره 

این الیاف دارای اشکال، اندازه و ظرفیت های مختلف هستند و این نیتروژن از جنس عایق و خلاء است. ساختار آلومینیومی سبک وزن حمل و نقل آسان را تضمین می کند و رنگ پلی اورتان دوام طولانی را تضمین می کند.  

ظرفیت فلاسک رک خوردار ارائه شده مایع از ۲ لیتر تا ۱۰۰ لیتر متغیر است.

خواص

[/fusion_title][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]

ModelYDS-50-125
Neck diameter۱۲۵ mm
Weight۲۲ kg
Canisters quantity۶ pcs
Outer diameter۵۰ cm
Height۸۵ cm
Static Evaporation Rate۰٫۳ L/ Day
ApplicationsArtificial insemination programs
Laboratories
Preservation of blood samples & semen
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]