فلاسک ازت مایع

بالن صنعت به عنوان واردکننده در حوزه وارادات انواع سیلندر، گازهای خالص و انواع تجهیزات جوش و برش است. فلاسک ازت مایع یکی از محصولاتی اس که ما قادر به ارائه انواع مخازن کرایوجنیک در حجم های متنوع 175 لیتری، 195 لیتر، 215 لیتر را دارا می باشد.

نام محصولتانک نیتروژن مایع|تانک ازت مایع|فلاسک ازت مایع |مخزن کرایوجنیک|فلاسک ازت مایع مخزن کرایوجنیک  (دوئر):
کد محصولLiquid-Nitrogen-Tank

مشخصات فنی فلاسک ازت مایع

جنس مخازن کرایوجنیک از آلومینیوممی باشد که متضمن عمر طولانی و کیفیت بالای این محصول می باشد. این مخازن در گروه سیلندرهای جوش داده شده  قرار دارد که دارای چند لایه عایق خلاء برای نگهداری میعانات گازی است.

مخزن کرایوجنیک  (دوئر):

مخازن کرایوجنیک (دوئر)بالن صنعت  با استفاده از چند لایه عایق برای ذخیره  و حمل   مایع نیتروژن استفاده می گردد، همچنین مخزن کرایوجنیک (دوئر ها) برای انواع گازهای اکسیژن مایع، آرگون مایع، کربن دی اکسید مایع و نیتروس اکساید استفاده می شود. فشار و انداره این مخازن استاندارد می باشد که مطابق با الزامات اقتصادی و مقدار مصرف ، تولید و توزیع می شود .

مخازن کرایوجنیک بالن صنعتاز دو مخزن تشکیل شده است که مخزن اصلی داخل یک پوسته خارجی قرار گرفته است، که همان مخزن بیرونی است و حد فاصل این دو مخزن ، از مواد های عایق مانند پرلیت تشکیل شده است که بر اساس روش غربال مولکولی عمل می کند .

مخزن درونی و همچنین لوله های درونی مخزن ، از جنس استیل می باشد که این امر موجب تضمین مرغوبیت و کیفیت مایعات گازی است که خود عامل مهمی در بالا نگه داشتن خلوص گازهاست در جاهایی که خلوص بسیار مهم می باشد، مانند صنایع الکتریکی ، غذایی و دارویی .

مخزن کرایوجنیک (دوئر) را به هیچ عنوان در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

از وسیله های حمل و نقل مناسب برای جابجایی مخازن  استفاده نمایید.

در استفاده از مخزن ها از تجهیزات (گیج , مانومتر , شیر و اتصالات مخزن) دارای استاندارد  استفاده کنید.

زمان کاریوزندهانه تانکارتفاعقطرحجم لیترمدل
455504452876YDS-6
756/25053030310YDS-10
11511/45061440920YDS-20
12014/55067047335YDS-35
105215065850650YDS-50

نیتروژن یا همان ازت مایع برای فرآیندهای برودتی و خنک کننده و همچنین جهت ذخیره، نگهداری و انتقال فرآورده های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجا که نیتروژن بصورت مایع دارای دمای  پایین (196-) می باشد، نگهداری و حمل و نقل آن ها در شرایط خاص انجام می گیرد. مخزن کرایوژنیک (دوئر)  با توجه به داشتن این شرایط خاص، برای نگهداری نیتروژن مایع استفاده می شود. همچنین مخزن کرایوژنیک (دوئر) در صنایع دیگر مانند صنایع الکتریکی و دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مخزن کرایوجنیک (دوئر)  بیشتر برای استفاده از اکسیژن مایع، نیتروژن مایع و LNG در دمای منفی 150- تا 200- درجه سلسیوس استقاده می شوند و در صنایع نفت و گاز، هوافضا، انرژی های نوین، احتراق، حفاری، بتون ریزی، عملیات حرارتی سرد، سلول های بنیادی، مواد غذایی و تامین اکسیژن بیمارستان ها کاربرد دارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]