سرپیک جوشکاری گلور سوئیس

سرپیک جوشکاری گلور سوئیس بالن صنعت وارد کننده سرپیک جوشکاری چهار سریا سرپیک جوش چهار عددی

با برند گلور سوییس ( Gloor ) که بدون شک از بهترین و محبوب ترین سرپیک های جوش در بازار می باشد .

نام محصولفروش سرپیک|سرپیک جوشکاری چهار سر|دسته جوشکاری با گاز|گلور|سوییس|قیمت سره جوش|Gloor
کد محصولWelding-Torch-Gloor

سرپیک جوشکاری چهار سر

برای رسیدن به دمای لازم برای جوشکاری گاز ، فقط می توان از ترکیب اکسیژن / استیلن استفاده کرد. به همین دلیل جوشهای ترکیبی و برش ما برای استفاده با اکسیژن و استیلن طراحی شده اند. فقط برای برش نیز می توان از پروپان به عنوان گاز سوخت استفاده کرد. برای مشعلهای برش 2 لوله ای (مشعل مخلوط کننده انژکتور) مشعل برش و نازلهای برش باید برای استفاده با پروپان طراحی شوند. برای مشعلهای برش 3 لوله ای (مخلوط کردن نازل) فقط نازل های برش برای استفاده با استیلن یا پروپان متفاوت است.

بالن صنعت با توجه به سابقه چندین ساله در حوزه ابزار الات به خصوص جوشکاری اقدام به فروش محصولات گلور سوییس نمود است .

فروش سرپیک جوشکاری چهار سر با قیمت دست اول و وارداتی به صورت یک روزه در سراسر ایران توسط شرکت بالن صنعت .

ابزاری ایده آل برای جواهرات ، صنایع دستی ، مجسمه های فلزی ، دمیدن شیشه ، تعمیر و ساخت الکترونیک و موارد دیگر.

شیلنگ ها و شیرهای کدگذاری شده از رنگ خطا در تنظیم و بهره برداری جلوگیری می کنند.

 سره جوشکاری اسمیت با بدنه آلیاژ آلومینیوم تنها 0.16 کیلوگرم وزن دارد.

نکات SM-503 از نوع دو تکه است و از برنج ساخته شده است.

محتوا شامل 1 عدد مشعل ، دو رنگ 200 سانتی متر طول و شلنگ دو قطر 5.5 میلی متر است.

بروزرسانی 99/07/10

قیمت سرپیک جوشکاری گلور

سرپیک جوشکاری گلور محصول سوئیس که نوع اصلی می باشد و محصول چینی که طرح آن بوده. قیمت سرپیک جوشکاری گلور به دو نوع اصلی و چینی مطرح میشود که با توجه به نیاز مشتری و میزان هزینه کردن آنان می توان تقسیم بندی نمود. گلور محصولی با کیفیت است که در ابتدا نوع اصلی آن وارد بازار شد و به دلیل بالا بودن کیفیت محصولات توانست اسم خوبی را به خود بجای بگذارد.

این محصول در بازار ایران دارای رقیبی می باشد که از کیفیت کم نداشته و توانسته است همانند گلور نوع اصلی و چینی داشته باشد ، پیشنها می کنیم سرپیک زینسر را مشاهده کنید. محصول گلور با توجه به کیفیت و محصول وارداتی از قیمت بالایی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار برخوردار است ولی این گرانی دارای کیفیت و کارایی بالاست.

مصرف کنندگان بسیاری از این محصول استفاده کرده و همچنان مشتاق خرید و استفاده از آن می باشند.

جوش گلور رقیب جدی زینسر
جوش گلور رقیب جدی زینسر

مجموعه بالن صنعت فروش سرپیک جوشکاری گلور را به صورت مستقیم بر عهده داشته و توانسته است قیمت های مناسبی را در این خصوص به مشتریان خود ارائه دهد. سرپیک جوش گلور در نوع چینی قیمت از گذشته 40000 تومان داشته تا به امروز که بالغ بر 250000 تومان به خود اختصاص داده است و نوع اصلی آن 450000 – 1300000 تومان که همچنان در حال افزایش است.

این مجموعه به دلیل فروش بالای محصولات گلور ، دارای قیمت بروز می باشد که ممکن است قیمت بالاتر و پایین تر از موارد گفته شده باشد. جهت اطمینان قیمت با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان این مجموعه قیمت درست و بروز را به شما ارائه دهند.

قیمت سرپیک گلور

سرپیک گلور نوع اصلی و چینی با یکدیگر تفاوت زیادی دارد که برخی از مشتریان نگرانی در خصوص خرید نوع چینی با قیمت اصلی دارند. ولی باید خاطر نشان کرد که این دو محصول از نظر ظاهری تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. قیمت سرپیک گلور در این دو نوع بسیار زیاد با یکدگیر تفاوت داشته و جایگزین کردن آنان کامل مشخص خواهد شد.

خرید محصولات از مجموعه های معتبر و قدیمی همچون بالن صنعت این موضوع را به شما اطمینان حاصل خواهد نمود که محصولات با کیفیت و اصلی را به درستی خرید نموده و قیمت مناسبی را پرداخت نمایید.

سرپیک گلور به صورت دو تیکه بوده و دارای چهار سری می باشد که هر سری سایز خاصی داشته و اعداد 1 تا 4 را شماره گذاری نموده اند. در نظر داشته باشید محصول معرفی شده در این بخش جهت جوشکاری استفاده میشود و برای نوع برشکاری می توانید سرپیک برش گلور را مشاهده کنید.

سر جوش گلور با نوع برش آن از نوع دو تیکه دارای یک تکه مشترک می باشند که دسته پشتی می تواند به دسته جلویی نوع جوش و برش متصل گردد. سرپیک گلور دارای دو شیر در کنار یکدیگر است که تنظیم نمودن را راحت تر خواهد نمد. زمانی که سرپیک را جلوی خود بگیریم ، شیر ها در سمت چپ است که می توان آنها را با دست چپ تنظیم نمود.

موضوعی که در این شیر ها نهفته است و برخی از مشتریان به آن رضایت دارند همین موضوع می باشد و برخی دیگر به دلیل نزدیک بودن هر دو شیر بر این باور هستند که ممکن است در زمان تنظیم یک شیر به شیر دیگر تغییری خورده شود.

فروش سرپیک گلور در مجموعه بالن صنعت با بسته بندی های اصلی شرکتی و در تعداد درخواست قابل انجام است.

99/10/27

سرپیک جوش گلور

سرپیک جوش گلور سوئیس از محصولات باکیفیت در زمینه جوشکاری با هواگاز می باشد که توسط مجموعه بالن صنعت عرضه می گردد. سرپیک جوش گلور با توجه به کیفیت موجود در بازار در د نوع قیمت ارائه می گردد. این محصول از نوع با کیفیت اصلی می باشد و دارای قیمت بالاتری نسبت به رقبا می باشد.

محصولات گلور ساخت کشور سوئیس می باشد و از چهار سره برخوردار است. سرپیک جوش گلور فوق با توجه به دو ورودی هوا و گاز برای فعالیت در جوشکاری یک خروجی را برای ما بوجود خواهد آورد که می توانیم از احتراق این دو گاز جوشکاری برنج را انجام دهیم. در نظر داشته باشید محصول فوق اصلی بوده و در صورت نیاز به مجصول چینی ، پیشنهاد می کنیم محصول سرپیک جوش گلور چینی را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]