سرپیک زینسر در دو راستای جوشکاری و برشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت سرپیک zinser به چهار نوع می توان ارائه کرد. همانطور که می دانید هر محصول علاوه بر اینکه نوع اصلی در بازار موجود است ، نوع چینی نیز دارد. قیمت zinser نیز با توجه به اصلی بودن و همچنین جوش و برش بودن 4 نوع خواهد داشت.

قیمت سرپیک zinser

قیمت ها از دیرباز در دستان فروش مجموعه بالن صنعت بوده است و همچنان در این محصول با کیفیت فعالیت داریم. با توجه به وارداتی بودن این محصول و تغییرات قیمت دلار ، قیمت متغیر است.

هر محصول نوع اصلی و چینی هر عدد در یک بسته بندی کارتنی شکل وجود دارد که دارای لوازم همراه می باشد.

تعداد بیشتر از هر محصول در یک کارتن مادر وجود دارد برای خردیداران کارتنی که قیمت مناسب تر تهییه می نمایند.

سیر قیمت محصول اصلی zinser را می توان از قیمت 360000 تومان که سالیان نه چندان دور در حال فروش بود و تا این که این قیمت به 1800000 تومان رسید.

در صورتی که قصد خرید دارید می توانید با تماس و جویا شدن قیمت بروز اطلاع یابید.

سرپیک zinser برشکاری اصلی و چینی

در این قسمت دو محصول سرپیک برش اصلی و چینی zinser را برای شما آورده ایم . در زمان خرید از فروشنده معتبر خرید کنید.

این دو محصول شباهت هایی بهم دارند که در صورت عدم آشنایی ممکن است در خرید محصول چینی با قیمت اصلی انجام دهید. کیفیت جوشکاری در این دو نوع بسیار متفاوت است.

این محصول را ببینید : سرپیک جوشکاری استیلن

فروش برش زینسر اصلی بالن صنعت
فروش برش زینسر اصلی بالن صنعت

متعلقات همراه سرپیک زینسر

همانطور که بالاتر گفته شد هر سرپیک دارای تعداد متعلقات است که در بسته بندی آن توسط شرکت قرار داده شده و عرضه میگردد.

  1. سوزن
  2. آچار
  3. خط کش

در زیر تصویر سرپیک باز شده جهت مشاهده متعلقات آمده است. در زیر تصویر یک سرپیک zinser چینی را مشاهده خواهید کرد.

نکته :

  • در زمان خرید از سالم بودن شیرها ، نازل و سایر موارد اطمینان حاصل کنید.
  • محصولات اصلی zinser پلمپ می باشند.
سرپیک برشکاری زینسر چینی
سرپیک برشکاری زینسر چینی

بروزرسانی 99/07/13

سرپیک زینسر

مجموعه بالن صنعت با توجه به سابقه و تجربه کار در زمینه خرید و فروش جوش برش توانسته است محصولات زیادی را به صورت اصلی و چینی به مشتریان عرضه نماید. سرپیک زینسر یکی از محصولاتی به شمار میرود که از دو نوع اصلی و چینی بهرهمند شده است که البته پیشتر به آن اشاره گردید. خرید محصولات گران قیمت و پر کاربردی همچون سرپیک های برشکاری در برند زینسر باید به درستی انجام گردد.

به دلیل تفاوت قیمت این دو نوع برخی از سودجویان به دنبال منافع بیشتر هستند که ممکن است محصولات چینی را به جای اصلی به مشتریان عرضه نمایند. لازم به ذکر است که به این نکته اشاره نماییم که محصولی به نام سرپیک زینسر براق در بازار موجود است که به کدری نوع چینی نبوده و ظاهری گول زننده شبیه به اصلی دارد.

همه موارد را توضیح دادیم که بدانید ، خرید از مجموعه های معتبر و دارای قدمت فعالیت می تواند به شما در خرید مطمئن کمک نماید. مجموعه بالن صنعت با توجه به رضایت مشتریان خود توانسته است این رضایت را کسب نموده و بتواند فروش خود را روزانه افزایش داده و با مشتریان بیشتری در تعامل باشد.

روزانه از سراسر کشور برای خرید سرپیک برش زینسر تماس هایی را پاسخگو هستیم که کارشناسان بالن صنعت توانسته است با مشتریان در ارتباط باشند و محصولات را به آنان معرفی نمایند.

سرپیک برش

در نظر داشته باشید همیشه نیاز به خرید محصولات با کیفیت بالا نیست. از این سو ما با توجه به مکان و زمان استفاده از ابزار ها می توانیم به شما مشاوره دهیم که آیا حتما از سرپیک زینسر اصلی استفاده نمایید یا نوع چینی آن را تهیه نمایید. حتی در برخی موارد می توان از محصولات ایرانی با قیمت مناسب استفاده نمود که از نمونه بارز آن می توان به سرپیک برش ذوبان اشاره نمود.

تا به این قسمت با محصول سرپیک برش زینسر آشنا شدید. سرپیک برش به ابزارالاتی گفته میشود که از دو ورودی اکسیژن و گاز بهره برده است و با ادغام نمودن آن و یک خروجی شما می توانید شعله ای داشته باشید که آن را تنظیم نموده و اقدام به برشکاری نمایید.

سرپیک برشکاری در برندهای مختلف و نوع های متفاوتی در بازار موجود است که هر کدام به نوبه خود قیمت هایی را خواهند داشت.

تمامی موارد می تواند کارایی کمتر یا بیشتری را به شما عرضه نمایند که همه آنها بستگی به کیفیت محصول می باشد نه قیمت آن. در برخی از موارد ممکن است برای شغل شما خرید محصولات با کیفیت همچون سرپیک برش زینسر نیاز باشد تا کاری حرفه ای را تحویل دهید و در برخی موارد اینگونه نیست.

مجموعه بالن صنعت با توجه تنوع محصولات پیک برش در مجموعه خود توانسته است در انتخاب مشتریان راحت قرار داده تا بتوانند با توجه به نوع شغل و میزان بودجه اقدام به انتخاب محصول خود نمایند.

99/08/10

سرپیک برشکاری

همانطور که تا به این قسمت در مورد سرپیک نوع برشکاری توضیحاتی داده شد ، متوجه شده اید که چگونه می توان خرید کرد. سرپیک برشکاری در جنس های مختلف است که هر کدام ساخت کشوری می باشد که نیاز است اطلاعاتی را در مورد آنان داشته باشیم که خرید درست را انجام دهیم.

مجموعه بالن صنعت با توجه به تجربیات کسب نموده در زمینه خرید و فروش محصولات برشکاری توانسته این موضوع را بیاموزد و در اختیار مشتریان خود قرار بدهد. اگر بخواهیم محصولی را معرفی کنیم به محصول با کیفیت سرپیک هوا برش ویکتور می توان اشاره نمود. و اما چه میزان اطلاعات در خصوص سری برشکاری ها دارید و چگونه ساخته شده اند.

سرپیک های برشکاری معمولا با لوله های 40 سانتی به بالا از دسته اصلی فاصله گرفته اند و این موضوع به دلیل گرمای زیاد ناشی از استفاده می باشد. سرپیک برشکاری بعد از روشن شدن و در حین کار کردن گرمای زیادی از خود تولید می نماید که بر اثر آتش مستقیم به جسم مورد نظر جهت برش منجرب پخش شدن شعله به اطراف می گردد.

شعله پخش شده می تواند باعث سوختن دست و واشر های پلاستیکی دسته سرپیک گردد که این موضوع طول عمر سری را کاهش خواهد داد. لوله سرپیک که منجرب فاصله بین دسته و سری میشود از این موارد جلوگیری می نماید.

سرپیک های برشکاری طول های مختلفی دارند، با توجه به استفاده از آن می توانید محصول مورد نظر را انتخاب نمایید.

قیمت ها با توجه به تغییرات اخیر انجام شده ، افزایش های زیادی را به خود اختصاص داده است به گونه ای که نمی توان با گذشته مقایسه نمود. قیمت سرپیک برشکاری در مجموعه بالن صنعت با توجه به خرید و فروش زیاد ، بروز شده است. مشتریان با ما در ارتباط هستند و همیشه از قیمت ها مطلع می گردند.

راه های ارتباطی ما در تمامی صفحات مجازی فعال می باشد که می توانید استفاده نمایید و از کمترین هزینه جهت دریافت قیمت محصولات مطلع گردید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]