سرپیک جوشکاری ذوبان

سرپیک جوشکاری ذوبان ، بالن صنعت نماینده فروش انواع سرپیک جوش و برش با برندهای مختلف از قبیل پیک‌ جوش ذوبان‌380/000 تومان و تمامی سرپیک‌های اصلی و چینی است.

نام محصولفروش پیک جوش|سرپیک ذوبان |دسته|جوش|پیک جوش|ذوبان|ز|قیمت جوش
کد محصولWelding-Torch-Gold

پیک جوش

سر پیک های جوشکاری( پیک جوش ) چهار لوله و نازل که با تغییر نازلها قابلیت جوشکاری نمودن ضخامتهای مختلف ورق ها را دارامی باشند. طرح این محصول سوئیسی بوده وسوخت آنها استیلن یا پروپان (بوتان)می باشد

نازلهای پیک جوش ذوبان از نوع” نازلِ مخلوط کننده ” هستند که از کمترین مقدار گاز برای پیش گرمایی استفاده کرده و بیشترین مقاومت را در برابر برگشت شعله دارند .کلیه تست های استاندارد ملی ایران روی این محصول انجام شده است.

لیست انواع پیک جوش

1- پیک جوش ذوبان

2- پیک جوش زینسر

3- پیک جوش گلور

4- پیک جوش موریس

بروزرسانی 99/05/21

سرپیک جوشکاری ایرانی

یکی از محصولات ایرانی که قابل دسترس مشتریان می باشد و در صنعت جوشکاری هوا گاز مورد استفاده قرار می گیرد. سرپیک جوشکاری ایرانی با مارک ذوبان که از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار است.

سرپیک جوش ذوبان بر گرفته از طرح گلور سوئیس می باشد که ظاهری مشابه آن دارد. دارای 4 سری برای سایز های مختلف جوشکاری می باشد.

این سرپیک دارای استاندارد های ملی ایران می باشد و در بسته بندی جهت فروش قرار گرفته است. برند ذوبان علاوه بر سرپیک جوشکاری دارای سرپیک برشکاری و برخی محصولات دیگر در این زمینه از صنعت را دارا می باشد.

سرپیک جوشکاری

سرپیک های زیادی جهت جوشکاری در بازار موجود می باشد که همگی از کیفیت های مختلفی برخوردار می باشند. سرپیک جوشکاری دارای دو ورودی از گاز های اکسیژن و پروپان می باشد.

سرپیک جوش دارای یک خروجی است که اپراتور می تواند با تنظیم نمودن میزان فشار گاز با استفاده از دو شیر تعبیه شده روی سرپیک اقدام به استفاده از شعله مورد نیاز نماید.

از سرپیک جوشکاری جهت ذوب نمودن سیم های جوشکاری اعم از سیم برنج جهت چسباندن یا همان جوش زدن دو فلز به یکدیگر استفاده میشود. نوع این جوشکاری هوا گاز می باشد.

در ادغام دو گاز هوا و گاز پروپان تشکیل نوع جوشکاری هوا گاز صورت می پذیرد.

قیمت سرپیک جوش ذوبان

قیمت این سرپیک نسبت به نوع های وارداتی مناسب تر می باشد. تمامی سرپیک های وارداتی با ارز دلار وارد کشور میشوند که این امر موجب شده است نوسان قیمت در آنان به وفور دیده شود و گاها قیمت سرسام آوری داشته باشند.

در برخی اوقات می توان نبود محصولات وارداتی در بازار را مشاهده نمود.

در نوع سرپیک جوش ذوبان این موضوع خیلی کمتر می باشد. بلکه محصول ایرانی از تاثیرات داخلی و ترخیص های گمرکی در امان است و به میزان لازم می توان خریداری نمود.

قیمت سرپیک جوش ذوبان با توجه به تغییرات اخیر از درون سایت برداشته شده است. جهت خرید این محصول می توانید با مجموعه بالن صنعت در ارتباط باشید.

ما همواره این محصول را در فروشگاه موجود داریم و می توانیم با قیمت مناسب و تصویب شده از سوی تولید کننده عرضه نماییم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]