بالن صنعت علاوه بر فروش محصولات عمومی در زمینه محصولات تخصصی اعم از تجهیزات آمونیاک و کلر فعالیت دارد. مانومتر استیل جهت استفاده در گازهای خورنده تامین میشوند. محصولات در برندهای اصلی به صورت تخصصی در تولید اینگونه فشارشکن ها و مقاومت در برابر گازهای خوردنده محصولات فراوانی به چشم می خورد.

رگلاتور استیل

در این قسمت به معرفی دو محصول از جنس استیل خواهیم پرداخت که هدف استفاده در آمونیاک و کلر می باشد. رگلاتور استیل معرفی شده در این بخش می تواند در برندهای درااستار کره ، های لوک و سایر برندهای معتبر موجود در مجموعه بالن صنعت باشد.

مانومتر آمونیاک در صنایع و آزمایشگاههای مختلف استفاده می گردد. دیافراگم این رگلاتور ها از جنس استیل 316 و یا هاستلوی می باشد. فشار وردی این دسته از رگلاتورها متغیر از 60 تا 40 بار می باشد که فشار خروجی نیز وابسته به نوع صنعت و نوع کاربرد از 2 بار تا 35 بار متغیر است. البته فشار گاز آمونیاک به ندرت از فشار 20 بار بالاتر می رود.

به رگلاتورهای گاز آمونیاک  NH3 فشار شکن گاز NH3 نیز گفته می شود و توانایی این دسته از رگلاتورهای آمونیاک NH3 در دماهای پایین نیز عمل می کند و می توان آنها را برای گاز آمونیاک و گاز مایع آمونیاک استفاده کرد.

پورتهای ورودی و خروجی رگلاتورهای NH3 آمونیاک 1/4 اینچ ، 1/2 اینچ، 3/4 اینچ و 1 اینچ می باشد.

99/11/07 + بالا

مانومتر استیل آمونیاک

تصویری که در بالا مشاهده می کنید یکی از محصولات مجموعه بالن صنعت می باشد. مانومتر کلر فوق را می توانید با قیمت مناسب و شرایط خوب دریافت نمایید. اطمینان از اصل بودن محصول و قیمت در مجموعه بالن صنعت یکی از ویژگی های فروش ما می باشد.

برای بهرهمندی از این محصول باید دارای سیلندر مخصوص باشید . در خصوص که از مخازن و گاز فوق طلاعات کاملی ندارید ، می توانید به صفحه کپسول کلر ما مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]