در سایزهای مختلفی برای کاربردهای متفاوتی تولید می شوند. رگلاتور فشار قوی ، فشار متوسط و فشار ضعیف از جمله رگلاتورهای فشار هستند. اگر بخواهیم یک تعریف کلی از رگلاتورهای فشار بیان کنیم باید بگوییم: رگلاتور فشار، یک شیر کنترل است، که فشار ورودی یک سیال یا گازها را به مقدار مطلوب در خروجی کاهش می دهد.

رگلاتور فشار قوی

رگلاتور فشار قوی گاز مایع برای گاز ها و مایعات استفاده می شوند. این رگلاتور ها می توانند یک محدود کننده و یک حسگر در یک بدنه باشند یا از یک سنسور فشار جداگانه و دریچه جریان تشکیل شده باشند.

رگلاتور فشار قوی می تواند کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف داشته باشد. صنایع نفت و گاز ، در صنعت آب و فاضلاب و غیره. برای مثال یکی از کاربرد های رگولاتور فشار قوی بوتان در مشعل های واحد خنک کننده است، که فشار خروجی آن بیش از 500 میلی بار است.

فشار خروجی رگلاتور های فشار قوی مستقل از فشار ورودی بوده و ثابت می باشد. معمولا این فشار ورودی بیش از 50 میلی بار است. جنس رگلاتور های فشار قوی عموما از آلیاژ برنج می باشد.

بالن صنعت نماینده فروش رگلاتور فشار قوی پرسی ، فشار قوی بوتان ،  فشار قوی ایران به صورت فشارقوی و نیمه قوی و معمولی با برند پارس رگلاتور می باشد .

قیمت رگلاتور فشار قوی پرسی

یکی از محصولاتی که در گلاتور ها می توان با توجه به کپسول تهیه کرد از نوع پرسی می باشد. قیمت رگلاتور فشار قوی پرسی مناسب است و البته بر اساس میزان فشار مورد نیاز در خروجی تقسیم بندی خواهد شد که در بخش زیر می توانید آنان را مشاهده نمایید. بالن صنعت نماینده فروش شرکت پارس می باشد.

انواع رگلاتور پرسی

  • رگلاتور پرسی خانگی پرسی
  • رگلاتور پرسی دو کیلویی
  • رگلاتور پرسی قابل تنظیم
  • رگلاتور پرسی قابل تنظیم ( کوچک )
  • رگلاتور پرسی قوی 3
  • رگلاتور پرسی قوی کله قندی
رگلاتور فشارقوی پرسی

رگلاتور فشار قوی بوتان

یکی دیگر از نوع های که مورد نیاز می باشد نوع بوتانی که محصول شرکت بوتان می باشد. رگلاتور فشار قوی بوتان برای خروجی با فشار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در مصارف خانگی و نیم صنعتی از نوع های فشار ضعیت و متوسط می توانید استفاده کنید.

رگلاتور بوتان را می توانید در هر نوع که نیاز داشته باشید از مجموعه بالن صنعت به هر تعداد خرید نمایید. در این مجموعه تعداد خرید اجباری نیست و مشتری می تواند از تعداد کم تا زیاد خریداری نماید. البته برای مشتریان با خرید عمده تخفیفاتی لحاظ خواهد شد.

تنوع قیمت رگلاتور فشار قوی بوتان با توجه به نوع آنان متفاوت است که در زیر آنان را نام برده ایم.

  • رگلاتور بوتان خانگی معمولی
  • رگلاتور بوتان دو کیلویی
  • رگلاتور بوتان قابل تنظیم
  • رگلاتور بوتان قابل تنظیم ( کوچک )
  • رگلاتور بوتان قوی 3
  • رگلاتور بوتان قوی کله قندی

رگلاتور فشار قوی بوتان پارس

رگلاتور ایران گاز

یکی از محصولات پر فروش در عرصه رگلاتور گاز را می توان در این نوع به شمار آورد و دلیل آن را می توان در خرید بیشتر نوع کپسول ایران گاز دانست. رگلاتور ایران گاز همانند دو نمونه قبلی معرفی شده دارای مشخصات و تنوع می باشد که مشتریان با توجه به نیاز می توانند خرید کنند.

شما می توانید خرید رگلاتور کپسول ایران گاز خود را از مجموعه بالن صنعت به تعداد مورد نیاز انجام دهید. در نظر داشته باشید تمام نوع های فشار ضعیف ، متوسط و فشار قوی را موجو داریم و می توانیم به مشتریان خود ارائه دهیم.

یکی از محصولاتی که در ایران گاز بیشتر از همه مورد درخواست قرار می گیرد از نوع فشار قوی می باشد. رگلاتور فشار قوی ایران گاز دارای قیمت مناسب است و خرید آن از سوی مشتریان بیشتر از سایر نوع های رگلاتور به شمار میرود. مجموعه بالن صنعت در فروش این زمینه اقدام به ارائه از سوی چند شرکت نموده است تا برندهای مختلف را در اختیار مشتریان قرار بدهد.

انواع رگلاتور ایران پارس

  • رگلاتور ایران خانگی
  • رگلاتور ایران قابل تنظیم
  • رگلاتور ایران قوی
  • کامپکت

رگلاتور ایران گاز

رگلاتور ها با توجه به نوع کپسول گاز ساخته میشوند و همانطور که می دانید دارای سه شرکت تولید کننده کپسول در ایران هستیم. رگلاتور ایران گاز متعلق به کپسول های ساخت شرکت ایران گاز می باشند. در نظر داشته باشید تولید کننده های رگلاتور برندهای مختلفی می باشند که نوع های مختلف تولید می کنند و یکی از آنها ایران گاز است.

به عنوان نمونه شرکتی می باشد که ما در این این قسمت معرفی نموده ایم و رگلاتور پارس می باشد.

رگلاتور ایران گاز با توجه به میزان فشار خروجی تقسیم بندی خواهد شد که آنان را به صورت زیر تقسیم بندی نمود :

  1. خانگی (فشار ضعیف)
  2. نیمه صنعتی
  3. صنعتی (فشار قوی)

در منازل یا همان نوع خانگی با توجه به میزان مصرف جهت روش کردن شعله اجاق نیاز به فشار زیاد نیست و از خطرات احتمالی جلوگیری میشود که از فشار کمتری در خروجی برخوردار خواهیم بود. نوع بعدی فشار قوی می باشد که به عنوان صنعتی شناخته شده و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که فشار بالایی در خروجی خواهیم داشت.

رگلاتور فشار قوی

قیمت رگلاتور گاز کپسول

قیمت رگلاتور کپسول گاز را می توایند با ارتباط گرفتن از سوی ما دریافت نمایید. قیمت رگلاتور گاز کپسول همانطور که نوع های تقسیم بندی و شرکت تولید کننده متفاوت است که می توان قیمتی حدود 6000 تومان تا 30000 تومان برای آنان در نظر گرفت.

مجموعه بالن صنعت فروشنده ریگلاتور کپسول گاز در برندهای مختلف برای تمامی کپسول ها می باشد که یکی از این محصولات پر تقاضا ایران گاز می باشد. کارشناسان این مجموعه همه روزه آمادگی پاسخگویی در جهت مشاوره و ارائه قیمت می باشند.

رگلاتور کپسول ایران گاز

در صورتی که شما از کپسول ایران گاز استفاده می کنید برای داشتن میزان خروجی مناسب گاز و استفاده باید به روی آن از فشارشکن مورد نظر را نصب نمایید و با استفاده از شیر آن را باز و بسته نمایید. رگلاتور کپسول ایران گاز در مجموعه بالن صنعت توسط شرکت های تولید کننده مختلف وجود دارد که دارای اعتبار کاملی می باشند. یکی از این محصولات ساخت شرکت پارس می باشد.

رگلاتور فشار قوی ایران گاز و نوع های دیگر این نوع رگلاتور بر خلاف نوع بوتانی و پرسی برای باز و بسته کردن از راحتی بیشتری بر خوردار می باشد. سایر مدل ها به صورت پیچی می باشند که باید برای بستن به کپسول پیچیده شوند ولی در نوع ایران گاز با استفاده از یک کلید که موافق عقربه های ساعت چرخانده شود به کپسول متصل شده و می توان استفاده کر و با چرخانده 45 درجه خلاف عقربه های ساعت آن را باز نمود.

سرعت باز و بسته کردن این نوع محصول بسیار سریع و راحت تر از نوع های دیگر است و این یکی از موضوع هایی می باشد که مشتریان استقبال زیاده از آن نموده اند.

و بیشتر بخوانید

اگر بخواهیم به سایر برند های رگلاتور های فشار قوی اشاره کنیم، می توانیم به رگلاتور فشار قوی پرسی یا رگلاتور ایران اشاره کنیم. یکی از کاربردهای رگلاتور فشار قوی پرسی استفاده از ان در آشپزخانه های صنعتی است.

نکته ای که باید در خصوص رگلاتور های فشار قوی اشاره کنیم این است که این رگلاتور ها به هیچ عنوان جریان گاز را کنترل نمی کنند و تنها وظیفه ی آنها کنترل فشار گاز و کاهش این فشار در خروجی است.

رگلاتور فشار شامل یک عنصر محدود کننده ، یک عنصر بارگذاری و یک عنصر اندازه گیری است :

  • عنصر محدود کننده دریچه ای است که می تواند یک محدودیت متغیر برای فشار از طریق شیر گلوب ، شیره پروانه ای، پوپت غیره ایجاد شود.
  • عنصر بارگذاری بخشی است که می‌تواند نیروی مورد نیاز را به عنصر محدود کننده اعمال کند. این بارگذاری را می توان با یک وزنه، محرک پیستون، یا محرک دیافراگم در ترکیب با فنر فراهم کرد.
  • عنصر اندازه گیری برای تعیین میزان فشار با فشار خروجی کار می کند. خود دیافراگم اغلب به عنوان یک عنصر اندازه گیری استفاده می¬شود.

بنابراین می تواند به عنوان یک عنصر ترکیبی شناخته شود. رگلاتور های فشار قوی از لحاظ ساختار عمل کرد به دو نوع تک مرحله ای و دو مرحله ای تقسیم می شوند.

رگلاتور تک مرحله ای

گاز فشار بالا از منبع تغذیه از طریق دریچه ورودی وارد رگلاتورفشار قوی می شود. سپس گازی که وارد بدنه رگولاتور شده، توسط شیر سوزنی کنترل می گردد. هنگامی که فشار بالا می رود دیافراگم هل داده شده و شیر ورودی را که به آن وصل شده است بسته می کند و از ورود گاز دیگری به رگلاتور جلوگیری می نماید.

تعادل فشار خروجی و فشار ورودی، دیافراگم / پوپت را در برابر نیروی زیاد فنر در حالت بسته نگه می دارد. اگر فشار گاز ورودی بی افتد، فنر فشرده تر شده و اجازه می دهد تا گاز بیشتری وارد رگلاتور شده و فشار بیشتری در محفظه خروجی ایجاد شود تا تعادل فشار حاصل شود. بنابراین، اگر فشار منبع تغذیه سقوط کند، فشار خروجی افزایش می یابد، مشروط بر اینکه فشار خروجی بیشتر از فشار منبع نشود. در یک رگلاتور تک مرحله ای ، هنگامی که فشار مخزن تامین، پایین می‌رود، فشار ورودی کم سبب بالا رفتن فشار خروجی می‌شود. اگر فشرده‌سازی فنر طوری تنظیم نشود که این کاهش فشارجبران شود، poppet می‌تواند باز بماند و به مخزن اجازه دهد تا محتویات باقیمانده آن را تخلیه کند.

رگلاتور فشار قوی

شکل1: رگلاتور فشار قوی تک مرحله ای

طرف خروجی مجهز به فشار سنج است. با خارج شدن گاز از قسمت خروجی ، فشار داخل بدنه رگلاتورافت می کند. دیافراگم با فنر باز می‌شود و دریچه باز شده، اجازه می دهد گاز بیشتری ازمنبع تأمین، خارج شود تا تعادل بین فشار خروجی و فنر حاصل شود. بنابراین فشار خروجی به نیروی فنر بستگی دارد که می تواند با استفاده از یک تنظیم دستی یا پیچ، تنظیم شود.

رگلاتور دو مرحله ای

رگولاتورهای دو مرحله ای، دو رگلاتور تک مرحله ای هستند که برای کاهش تدریجی فشار در دو مرحله به جای یک مرحله عمل می¬کنند. مرحله اول، از پیش تعیین شده، فشار گاز عرضه را به مرحله میانی کاهش می دهد. گاز در آن فشار وارد مرحله دوم می شود. گاز در حال حاضر با فشار (فشار کار) تنظیم شده توسط دستگیره کنترل فشار متصل به دیافراگم، تنظیم می شود. رگلاتورهای دو مرحله دارای دو دریچه ایمنی هستند، به طوری که در صورت وجود فشار بیش از حد، هیچ خطری وجود نخواهد داشت. یک ایراد عمده در مورد رگلاتور تک مرحله ای این است که نیاز به تنظیمات مکرر دارند. اگر فشار منبع افت کند، فشار خروجی ممکن است تغییرکند، و این امر نیاز به تنظیم دارد. در رگولاتور دو مرحله ، هرگونه افت فشار، تأمین می شود و به تنظیمات مکرر نیازی نیست.

"<yoastmark

شکل2: رگلاتور فشار قوی دو مرحله ای

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2]