دستگاه برش لوله زنجیری

نام محصولفروش دستگاه برش گاز لوله|ماشین برش لوله|برش لوله زنجیری|قیمت
کد محصولPipe-Cutting-Machine

لوله بر زنجیری

دستگاه برش لوله زنجیری سیم جوش زیر پودری در جوشکاری های زیر پودری مورد استفاده قرار می گیرد. در این سیستم با قرار پرفتن نوک الکترود در درون پودر قرار می پیرد و قوس الکتریکی در امتداد آن صورت می گیرد. این محصول بسته به نوع استفاده و سازه مورد استفاده آلیاژهای مختلفی دارد.

و در بازار به عنوان کم آلیاژ، بدون آلیاژ و مخصوص فولادهای زنگ نزن (Stainless Steel ) نامگذاری شده است. بالن صنعت وارد کننده انواع دستگاه برش زنجیری یا بول ماشین که دارای زنجیر بول 2/40 می باشد.

 99/07/29

برش لوله ها برای دقت بالا جهت برش های تمیز و سریع نیاز به دستگاه هایی می باشد. لوله بر زنجیری معرفی شده در این قسمت توسط زنجیر به لوله متصل خواهد شد. و بعد از روشن کردن و برشکاری اقدام به حرکت می نماییم.

لوله هایی که در خارج از شهر برای انتقال گاز معمولا مورد استفاده قرار میگیرد که در قسمت هایی نیاز به برش زدن لوله های بزرگ می باشد. برش لوله گاز در قسمت هایی که لوله ها نیاز به تغییر مسیر باشد استفاده خواهد شد. لوله ها در اندازه های یکسان می باشد که به یکدیگر جوش خواهند خورد.

برشکاری لوله ها توسط هوا گاز انجام می گردد که می توان برای استفاده از این گازها برای جوشکاری از سرپیک برش استفاده خواهد شد. بول ماشین دستگاهی می باشد که از ورودی اکسیژن و گاز استفاده میشود تا بتوان برشکاری را انجام داد. در نظر داشته باشید بول ماشین برای برشکاری لوله می باشد نه برای جوشکاری.

دستگاه برش لوله موجود در بازار ایران وارداتی می باشد که اکثر محصول کشور چین می باشد ، برخی دیگر تایوان خواهند بود. برندهای مختلفی در تولید و وارد به ایران در بول ماشین فعال می باشند. قطعات این دستگاه نیز موجود می باشد که شامل مهمترین و مصرفترین آنها زنجیر یدک می باشد.

بالن صنعت از مجموعه های فعال و پر فروش دستگاه های برشکاری مخصوصا هوا برش ها می باشد. که توانسته است این دستگاه را به صورت های مختلف ارائه نماید.

دو برند معروف که مورد استقبال مشتری ها قرار گرفته است می توان به ولکانو و boc اشاره نمود. مشخصات هر یک تقریبا نزدیک به یکدیگر می باشد.

بول ماشین ولکانو

در این قسمت مشخصات برش زنجیری ولکانو را آورده ایم که بتوانید این محصول را با توجه به نیاز انتخاب نمایید.

ضخامت برش5-50 میلی متر
 نوع درایودستی
 قد400 میلی متر
 عرض آهنگ230 میلی متر
 نوع گازاستیلن ، پروپان ، گاز طبیعی و گاز مپ
 وزن9،0 کیلوگرم
  • زنجیره استاندارد برای برش قطر لوله از 114 – 600 میلی متر
  • زنجیره فرمت (1 متر) برای قطر بزرگ لوله
  • ضریب انتقال کم منجر به یک خوراک کاملاً بدون اصطکاک می شود.
  • تنظیمات مشعل برای برش مخروط در مقیاس زاویه ای انجام می شود.
  • کار آسان و حضور و غیاب
  • وزن کم دستگاه برش بول
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]