علامت گذاری در زمان جوشکاری و برشکاری بر روی فلزات نیازمند ابزار مورد نظر می باشد که به راحتی پاک نشود و بتوانیم از آنان استفاده کنیم. گچ خط کشی در بسته بندی با تعداد مختلف با توجه به برند مورد نظر انجام می گردد. تانوس یک برند با محصول ارائه شده با کیفیت در این زمینه به شمار میرود. گچ هایی در اندازه های یکسان و مرتب در بسته بندی و البته شکننده.

گچ خط کشی

در زمان برشکاری اپراتور نیاز دارد تا قبل از روشن کردن دستگاه هوابرش خود اقدام به قلامت گذاری بروی اجسام فلزی نماید. گچ خط کشی صنعتی می تواند در این زمینه به شما کمک نماید به این صورت که با استفاده از متر و گچ مورد نظر علامت های خود را خواهید زد و در زمان برشکاری نیاز به خاموش کردن دستگاه نمی باشد.

این گچ صنعتی ها در اندازه های یکسان می باشد و در بسته بندی با برند تانوس قرار گرفته است. با توجه به ارائه در زمان های مختلف تعداد گچ در بسته بندی 100 تایی ، 120 تایی و 150 تایی بوده است که قیمت با توجه به تعداد آنان متغییر است.

بالن صنعت فروشنده تجهیزات جوش و برش می باشد که در این زمینه جهت خدمات رسانی به مشتریان ، اقلام مورد نیاز را به فروش میرساند. گچ صنعتی تانوس یکی از این محصولات است که توسط مجموعه بالن صنعت ارائه میشود و بهترین قیمت را توانسته است به مشتریان ارائه نماید. گچ ها از نظر کیفیت به مدت زمان ماندگاری بروی فلزات و میزان شفافیت آنها بستگی خواهد داشت.

گچ صنعتی تانوس همانند سایر برندها به دلیل استفاده از متریال گچ ، بسیار شکننده می باشند. در زمان جابجایی این محصول مراقب باشید بسته از دست شما رها نشود که پس از آن احتمال شکستن همه گچ ها خواهد بود.

قیمت گچ خط کشی صنعتی

همانطور که بالاتر به این موضوع اشاره کردیم با توجه به برند تولید کننده این محصول و همچنین تعداد گچ های درون بسته می تواند قیمت متغیر باشد. قیمت گچ خط کشی صنعتی در گذشته و زمان ارزانی مبلغی حدود 25000 تومان به فروش میرسید که امروز قیمتی بالای 150000 تومان برای هر بسته ارائه میشود. شما می توانید با ما در ارتباط باشید و از انواع برند موجود در فروشگاه ما بهرهمند شوید.

گچ صنعتی خط کشی علاوه بر بسته بندی از کیلویی نیز برخوردار است که مشتریان عزیز با مصرف بالا می توانند جهت مقرون بصرفه بودن از نوع کیلویی بهرهمند شوند. ولی محصولات کیلویی همانند بسته بندی ها از اندازه های یکسان و مرتب برخوردار نیستند ، بلکه به صورت شکننده و در بسته بندی متفاوت ارائه خواهد شد. قیمت این نوع محصول بر اساس وزن تعیین میشود.

بالن صنعت محصولات را بدون واسطه و به صورت دست اول خرید و فروش می نماید از این سو توانسته است قیمت های مناسبی را ارائه نماید. از دیگر محصولاتی که در ایمنی شما موثر است و توانایی ارائه قیمت مناسب را داریم فلاشبک ویکتور است که می توانید آن را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]