بالن صنعت فروشنده تجهیزات تنفسی بیمارستانی و کپسول می باشد. کپسول گاز N2o یکی از محصولات این مجموعه می باشد که به عنوان بیهوشی در اتاق عمل بیمارستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کپسول های آبی رنگ حاوی گاز با قیمت مناسب عرضه میشود.

کپسول گاز N2o

مجموعه بالن صنعت وارد کننده و فروشنده کپسول در سایز های مختلف می باشد. فروش گاز بیهوشی در سایز 40 یکی از محصولات پر فروش به بیمارستان ها از سوی ما می باشد. تمامی سیلندر گاز n2o عرضه شده دارای شیر سالم جهت استفاده و جلوگیری از نشتی گاز می باشد.

به دلیل استفاده خاص این محصول و مصرف پایین ، گاز فوق را در مخازن آبی رنگ که رنگ استاندارد نشان دهند گاز فوق می باشد ، شارژ می گردد. سیلندر گاز N2O دارای کلاهک و از جنس فولادی می باشد. پس از خالی شدن ( اتمام گاز ) می توانید با ما در ارتباط باشید تا اقدامات لازم جهت انجام شارژ صورت بپذیرد.

ما در وبسایت خود توانسته تمام محصولات را توضیح بدهیم ، در صورتی که با این گاز آشنا نیستید به مقاله گاز N2O ما مراجعه نمایید. از این محصول در پزشکی جهت جراحی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فروش کپسول گاز n2o به صورت پلمپ انجام میشود. کپسول بعد از شارژ شدن توسط کارخانه بدنه با کلاهک پلمپ شود تا از باز شدن ناخواسته جلوگیری به عمل آید ، در مقصد برای مصرف اقدام به باز کردن و استفاده خواهید نمود.

قیمت کپسول گاز نیتروس اکساید

همانطور که مطلع هستید نیتروس اکسای نام کامل n2o می باشد. که بیانگر فروش این محصول می باشد. قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشد. قیمت کپسول گاز نیتروس اکساید نیز دارای تغییر بوده است که در صورت ارتباط گرفتن با ما ، می توانید قیمت جدید را دریافت نمایید. این محصول در گذشته با قیمت 1500000 تومان عرضه می گردید که امروزه با قیمت بالاتری باید تهیه شود.

به دلیل شباهت های اسمی ممکن است شما نیاز به محصول دیگری باشید که پیشنهاد می کنیم با ما در ارتباط باشید. در صورتی که به دنبال کپسول تنفسی برای بیمار هستید به محصول فروش کپسول اکسیژن دست دوم مراجعه کنید تا از قیمت مناسب تری برای محصول تنفسی برخوردار شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]