کپسول گاز 20 لیتری

سیلندرهای 20 لیتری فولادی ارائه شده توسط مجموعه بالن صنعت در فشار های کاری 150 بار و 200 بار قابل ارائه می باشد.

معمولا کپسول اکسیژن ۲۰ لیتری به صورت سفید رنگ می باشد که اکثرا بیمارستان ها و جاهای صنعتی مورد استفاده می باشد .

نام محصولکپسول گاز 20 لیتری| سیلندر گاز 20 لیتری | فروش کپسول اکسیژن
کد محصولCYL-20L-2015

سیلندر 20 لیتری

سیلندرهای 20 لیتری فولادی ارائه شده توسط مجموعه بالن صنعت در فشار های کاری 150 بار و 200 بار قابل ارائه می باشد. همچنین به جهت رعایت استانداردهای بین المللی این مجموعه اقدام به ارائه سیلندرهای با بالاترین استاندارهای روز دنیا می نماید.سیلندر 20 لیتری 150 بار بهمراه کلاهک و شیر جهت گاز اکسیژن سیلندر 20 لیتری 150 بار بهمراه کلاهک و شیر جهت گاز نیتروژن سیلندر 20 لیتری 150 بار بهمراه کلاهک و شیر جهت گازهای مخصوص (هگزافلوراید سولفید،اتان،اتیلن،متان،پروپان،پروپیلن،دی اکسید کربن در انواع خلوص های صنعتی و آزمایشگاهی)

ابعاد کپسول اکسیژن 20 لیتری

نوع کپسول20 لیتری
جنسفولادی
وزن29 کیلوگرم
رنگسفید و مشکی
قطر180 میلی لیتر
ارتفاع985 میلی لیتر
فشار کاری150 بار
فشار تست250 بار

در صورت ایجاد ترک یا شکاف در سیلندر های صنعتی، جهت رعایت موارد ایمنی از تعمیر و جوشکاری سیلندر خودداری گردد.
شیر سیلندرهای حاوی گاز در صورت عدم استفاده از سیلندر نباید باز بماند.
در زمان حمل و نقل کپسول گاز 20 لیتری از وارد شدن ضربه به بدنه و شیر سیلندر جلوگیری شود.

1- از مهمترین کاربرد های سیلندر 20 لیتری جهت شارژ گاز اکسیژن، برای احیای تنفس بیماران در بیمارستان ها و درمانگاه ها اشاره کرد.
2- از کپسول گاز 20 لیتری نیز در صافکاری|ساختمان سازی|تولیدات صنعتی و … استفاده می شود.

99/07/21

قیمت کپسول اکسیژن 20 لیتری

از کپسول هایی که در زمان وجود بیماری کرونا بیشتر مورد استفاده قرار گرفت می توان به محصول فوق اشاره نمود. قیمت کپسول اکسیژن 20 لیتری متاسفانه در این زمان به دلیل افزایش مبلغ مواد اولیه همچنین افزایش قیمت ارز باعث گردید این محصول در این زمان که نیاز بیشتر مردم به شمار میرفت ، به صورت غیر منتظره افزایش یابد. از سوی دیگر تقاضا برای خرید محصول کپسول اکسیژن 20 لیتری افزایش یافت و در بازه زمانی این محصول موجود نبود.

قیمت کپسول فوق را با استفاده از تماس تلفنی ارائه خواهیم نمود تا بتوانیم حدالمکان با قیمت روز بازار محصولات را با قیمت مناسب در خدمت خریداران و مشتریان عزیز این مجموعه قرار دهیم. محصولات زیادی را در وب سایت خود برای مصرف کنندگان قرار داده ایم که از جمله آن می توان به کپسول اکسیژن با مانومتر اشاره نمود که اشاره کردن به خرید کپسول اکسیژن جهت تنفس و استفاده از سایر متعلقات می باشد.

قیمت خرید کپسول اکسیژن 20 لیتری با توجه به شرایط مخزن ممکن است متغیر باشد ، در صورتی که محصول را به صورت نو خریداری نمایید بعد از سالم بودن شیر آن به سال ساخت سیلندر توجه داشته باشید ، در صورت یکسان بودن محصول در چند فروشگاه نباید تفاوت بیشتر از 5000 تومان باشد. ولی در خصوص محصولات دست دوم این موضوع متفاوت می باشد و بر اساس میزان سالم بودن سیلندر قیمت گذاری از سوی فروشنده انجام می گردد که می تواند تفاوت مبلغ ها چشم گیر باشد.

در صورتی که تمایل به خرید محصول سبکتر و ارزانتر می باشد باید از وزن و حجم های کمتر کپسول استفاده نمایید که به عنوان نمونه می توان به قیمت کپسول اکسیژن 5 لیتری اشاره نمود که محصولی کوچک و سبک است که به راحتی قابل حمل می باشد.

خرید کپسول 20 لیتری

خرید محصول خود را بر اساس نیاز انجام دهید . اینکه در جهت داشتن کپسول 20 لیتری چه نیازی است که شما را به خرید این محصول روی آورده است. خرید کپسول 20 لیتری در برخی موارد نیاز به جابجایی کم است که می توانید از محصول معرفی شده در این بخش با جنس فولادی انجام دهید که قیمت مناسب تری خواهد داشت. در برخی موارد این جابجایی ممکن است زیاد باشد و لزوما پرداخت مبلغ بیشتر و خرید محصولات آلومینیومی می تواند در سلامتی شما تاثیر بهتری داشته باشد.

از دیگر محصولاتی که دیدن آن خالی از لطف نیست و ممکن است مورد نیاز شما باشد ولی از وجود این محصول مطلع نیستید می توان به کپسول اکسیژن کوچک اشاره نمود که دارای پک کامل از تنفس و پرتابل بودن می باشد.

کارشناسان مجموعه بالن صنعت با توجه به تجربه در زمینه فروش طی سالیان گذشته توانسته اند محصولات خوبی را با توجه به نیاز مشتریان به آنان عرضه نمایند. از این سو وجود یک مشاور خود همچون فروشندگان ما می تواند در تصمیم خرید و انتخاب محصول مناسب کمک راهتان باشد.

این مجموعه در تمام ساعت های اعلان شده در سایت فعالیت داشته و قادر است با شما از راه های ارتباطی قرار داده شده خدمتگذاری نماید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]