کپسول های خنک کننده که در جهت شارژ گاز کولر های خانگی که اسپلیت تشکیل دهنده آن است تا کولر ماشین از گاز خاص خود استفاده می کنند. کپسول گاز کولر توسط مجموعه بالن صنعت به فروش میرسد. این مجموعه در برندهای معتبر و با کیفیت در حال فعالیت است .

کپسول گاز کولر

در بخش های مختلفی از سایت به معرفی هر محصول به صورت جداگانه پرداخته ایم که می توانید کپسول کولر های مورد نظر را بیابید و مشاهده نمایید.

یکی از این محصولات گاز خنک کننده r134a می باشد که از پر استفاده ترین کپسول ها در زمینه شارژ کولر مورد انتخاب قرار خواهد گرفت.

خنک کننده سریع در طی فرایندهای تولید صنعتی گاهی لازم است. نیتروژن مایع (LIN) و دی اکسید کربن (CO2) به دلیل کم جوش بودن LIN (-196 درجه سانتیگراد) و پایین بودن میزان تصعید کم CO2 (-78،5 درجه سانتیگراد) از عوامل خنک کننده محبوب هستند. این امکان انتقال حرارت در مقیاس بزرگ را در یک بازه زمانی کوتاه فراهم می کند.

مزایای استفاده از سرمایش سریع:

  • ظرفیت خنک کننده نامحدود
  • انعطاف پذیری برای رسیدن به دمای کمترین درجه سانتی گراد -196 درجه سانتی گراد است
  • کیفیت عالی اوج اصلاح.
شارژ کردن کولر گازی اینورتر با گاز R410a

LIN و CO2 محصولات طبیعی هستند که تأثیر محیطی صفر در طی کاربرد دارند. این واقعیت که هر دو گاز بی اثر هستند ، خطر آتش سوزی یا انفجار را از بین می برد.

جهت تکمیل اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم ، مقاله گاز خنک کننده r134a را مطالعه فرمایید.

برنامه های کاربردی برای بهره مندی از LIN شامل مخلوط کردن بتن ، روکش آسفالت ، تولید شیلنگ لاستیکی ، تولید بطری شیشه ای ، دمش فیلم پلاستیکی و خنک کننده مایعات است.

برای بسیاری از اهداف خنک کننده به ویژه در منطقه حمل و نقل ، یخ خشک (یعنی دی اکسید کربن جامد) می تواند بهترین راه حل باشد زیرا این نوع ماده خنک کننده بسیار آسان است.

در مورد یک دیگر بیشتر بخوانید:

R407C مخلوط زئوتروپیک از R134A ،125 و HFC-32 می‌باشد. از نظر خواص ترمودینامیکی بسیار نزدیک به R22 بوده با این تفاوت که در هنگام تغییر فاز حدود 8 درجه فارنهایت تغییر دما می‌دهد. این مبرد مناسب‌ترین گزینه برای جایگزینی R22 در سیستم‌های در حال کار موجود است. در سیستم‌های جدید نیز به طور محدود مورد استفاده قرار می‌گیرد. بالا بودن مقدار تغییر دما در هنگام تغییر فاز استفاده از آن را به سیستم‌های DX و بعضی چیلرها محدود کرده است.

گاز کولر و یخچال
گاز کولر و یخچال

مبرد 407C یک ماده زئوتروپ است. زئوتروپ‌ها به مانند سیالات خالص در دمای ثابتی تبخیر نمی‌شوند و برای تبخیر R-407C محدوده 8 تا 10 درجه‌ای وجود دارد. بنابراین طراحی اواپراتورها باید برای تقابل با این اختلاف‌ها صورت گیرد. به عنوان مثال پمپ‌های گرمایی با منشا آبی باید به گونه‌ای طراحی شوند که این «محدوده» دمایی موجب یخ زدن آب در اواپراتور نشود. البته شاید سنسورهای سوپرهیت (فوق داغ) یا ساب کول (مادون سرد) دستگاه‌ها نیز به منظور تقابل با شرایط متفاوت خروجی و ورودی اواپراتور و کندانسور نیاز به تعویض داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]