کپسول کامپوزیت SEFIC

بالن صنعت به عنوان تامین کننده انواع سیلندر، گازهای خالص و تجهیزات مربوطه، قادر به ارائه انواع کپسول کامپوزیت SEFIC در حجم های متنوع از 2.5 لیتری، 6.8 لیتری، 9 لیتری و …. را دارا است. همچنین این مجموعه آماده عقد قرارداد جهت ارائه این سیلندرها در سایزهای مختلف نیز می باشد.

  1. سیلندر کامپوزیت sefice ./5 لیتری 300 بار
  2. سیلندر کامپوزیت ١/١ لیتر sefice 300 bar
  3. کپسول کامپوزیت ۲/۵ لیتری ۳۰۰ بار سیفیک
  4. سیلندر کامپوزیت سیفیک ۳ لیتری ۳۰۰ بار
  5. سیلندر کامپوزیت ۶/۸ لیتری ۳۰۰ بار
  6. کپسول کامپوزیت ۹ لیتری ۳۰۰ بار
  7. کپسول کامپوزیت ۳۰۰ بار ۱۲ لیتری سیفیک
نام محصولکپسول کامپوزیت SEFIC
کد محصولsylinders composite sefic

بالن صنعت به عنوان تامین کننده انواع سیلندر، گازهای خالص و تجهیزات مربوطه، قادر به ارائه انواع کپسول کامپوزیت در حجم های متنوع از 2.5 لیتری، 6.8 لیتری، 9 لیتری و …. را دارا است.
همچنین این مجموعه آماده عقد قرارداد جهت ارائه این سیلندرها در سایزهای مختلف نیز می باشد .

نام محصولکپسول کامپوزیت آلومینیومی
کد محصولsylinders composite sefic

بالن صنعت به عنوان تامین کننده انواع سیلندر، گازهای خالص و تجهیزات مربوطه، قادر به ارائه انواع کپسول کامپوزیت در حجم های متنوع از 2.5 لیتری، 6.8 لیتری، 9 لیتری و …. را دارا است.
همچنین این مجموعه آماده عقد قرارداد جهت ارائه این سیلندرها در سایزهای مختلف نیز می باشد.

نام محصولکپسول کامپوزیت آلومینیومی
کد محصولcomposite cylinders

کامپوزیت ،از سبک ترین سیلندرهای موجود در دنیا است که با توجه به موارد کاربرد آن از روش پیچش الیاف برای تولید آن استفاده شده است.اندازه های نسبی قسمت های مختلف سیلندرهای کامپوزیت  با توجه به فشاری که کپسول باید تحمل کند طراحی می شوند.

به جز ضخامت و ابعاد طولی، شکل انتهایی کپسول نیز در طراحی نقش اساسی را ایفا می کند، زیرا این قسمت تحت بیشترین تنش قرار دارد. الیافی که برای ساخت کپسول کامپوزیت آلومینیومی استفاده می شود دارای استحکام بالا، وزن بسیار سبک و مقاومت بالا نسبت به ضربه خوردن هستند و همچنین در برابر گرما بسیار مقاوم می باشند خصوصیت این کپسول باعث می شود. براحتی از آن برای مصارف خاص استفاده کرد سبک بودن و مقاومت بالای آن برای استفاده غواصان در آب به عنوان منبع اکسیژن، کاملا تعریف شده است.

sylinders composite sefic

جنس این کپسول کامپوزیت از آلومینیومی بسیار سبک می باشد که به همین دلیل این کپسول تقریبا 70% سبک تر از کپسول های هم حجم آن می باشد. جنس الیاف به کار رفته در آن از فیبر کربن است.

الیاف کربن یکی از مهمترین خانواده های الیاف پیشرفته است که استحکام  بالا، چگالی پایین و مقاوم بودن در برابر حرارت آن را از سایر موارد متمایز می سازد.کامپوزیت همچنین دارای خواص ضد خش و ضد خوردگی نیز می باشند.

فشار کاری کپسول کامپوزیت آلومینیومی 300 بار و فشار تست آنها 450 بار می باشد. ضخامت کپسول آلومینیومی تقریبا 4 میلی متر است که در برابر ضربه، سایش، تیزی و … بسیار حساس می‌باشد که این موضوع مبین اهمیت نگهداری صحیح و انجام مرتب بازرسی‌های دوره‌ای آنها است.

از اینرو کوچک‌ترین کاهش ضخامت (حتی در حد 1 میلی‌متر) در لایه متشکل از الیاف کپسول غواصی   (که نقش اصلی ایجاد استحکام را دارد) باعث کاهش شدید استحکام و عدم قابلیت تحمل فشار عملیاتی می‌شود. مخازن کامپوزیت بالن صنعت  با توجه به جنس و مواد ساخته شده، ایمن و مقاوم است ولی در هر صورت نکات لازم را جهت استفاده و نگهداری آن رعایت کرد و باید نکات ایمنی که در مورد کپسول های تحت فشار عنوان می شود در مورد این سیلندر هم درنظر گرفته شود به عنوان مثال: از ضربه زدن و ضربه خوردنکپسول کامپوزیت آلومینیومی جلوگیری شود.

برای جابجایی کپسول کمپوزیت آلومینیومی از وسایل حمل و نقل مناسب کپسول های تحت فشار استفاده شود. با توجه به اینکه جنس بدنه کپسول کامپوزیت آلومینیومی از الیاف کربن و شیشه است و خاصیت ضدخش و ضدخوردگی دارد ولی با این وجود باید از هرگونه خراش و بریدگی احتمالی نیز جلوگیری شود.

با توجه به خصوصیات خاص کپسول کامپوزیت(فشار بالا)  ، کاربردهای زیادی می شود برای آن عنوان کرد. از کپسول های اکسیژن کمپوزیت برای مصارف آتش نشانی، غواصی و محیط های خورنده , تفنگ های pcp  و پینت بال  نیزاستفاده می شود.

99/08/13 + بالا

کپسول کامپوزیت

مجموعه بالن صنعت با توجه به فعال بودن در زمینه کپسول ها توانسته است از نوع کامپوزیت فعالیت های زیادی را به نمایش قرار بدهد. کپسول کامپوزیت یکی دیگر از محصولات مخازنی این مجموعه می باشد که در برند سیفیک توانسته است محصولات با کیفیتی را ارائه نماید. این برند از مخازن کامپوزیتی دارای لیتراژ های مختلف می باشد که قادر هستیم آنان را وارد کشور و عرضه نماییم.

دلیل استفاده از این مخازن در برخی موارد می تواند فشار بالا آن باشد که در تفنگ به وفور دیده میشود. فروش کپسول کامپوزیت 300 بار توسط مجموعه ما در حال انجام است و از ظریب ایمنی کامل و شرایط مطلبو برخوردار می باشند. ما در برند sefic به دلیل کیفیت خوب محصول شناخته شده ایم و مفتخریم که همکاری با شما مشتری جدید را باعث افتخار خود قرار دهیم.

از شرایط و قیمت این محصولات می توانید در ارتباط با ما مطلع شوید. قیمت کپسول کامپوزیت 9 لیتری در برند SEFIC نسبت به سایر برندها قیمت مناسب تری داشته و البته این محصول را باید با مخازن با کیفیت مقایسه نمود تا از شرایط بهتری برخوردار گردد. این سایز محصول دارای درخواست زیادی می باشد که می توانید تهیه نمایید.

یکی دیگر از سایز های درخواست کنندگان 3 لیتری می باشد که دلیل استفاده از این محصول سایز و وزن پایین تر می باشد تا در راستای جابجایی آسان تر باشد. کپسول کامپوزیت 3 لیتری نیز موجود می باشد. در صورتی که شما به دنبال مخزنی برای جوشکاری هستید ، پیشنهاد می کنیم کپسول استیلن را مشاهده نمایید که مخصوص اینکار می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]