بالن صنعت فروشنده تجهیزات هوا برش در برندهای ایرانی و وارداتی می باشد. کپسول هوا برش کوچک یکی از محصولات پر کاربرد در این صنعت می باشد که دارای سایز های 2 لیتری ، 3 لیتری و 5 لیتری را به خود اختصاص داده است. کوچک بودن محصول فوق حاکی از توانایی جابجایی آسان برای شغل های پرتابل همچون جوشکاری کولر گازی به شمار میاید.

کپسول هوا برش کوچک

همانطور که بالاتر گفته شد به کپسول های کوچک که بتوان در صنعت هوابرش استفاده نمود و قابل جابجایی باشد را به عنوان کوچک بودن حساب می نماییم.

تنوع محصول در استفاده از هوابرش پرتابل می تواند به گونه های متفاوت باشد که در مجموعه ما به فروش میرسد. یکی از این محصولات ست پرتابل جوشکاری می باشد که دارای کپسول هوا ، گاز ، سرپیک و شیلنگ می باشد.

ست پرتابل جوشکاری

پک فوق درون یک کیف قرار داردن و جابجایی آن بسیار آسان می باشد. میتوانید محصول فوق را از این لینک مشاهده نمایید: ست پرتابل جوشکاری

ست های پرتابل به خودی خود دارای تنوع بسیار هستند که هر کدام دارای کپسول با سایز های متفاوت می باشند.

کپسول هوابرش کوچک فولادی

نوعی دیگر برای پرتابل بودن قابل تهیه است که همانند محصول بالا ، آماده و درون کیف نیست . این محصول به صورت جداگانه پک خواهد شد. به این صورت که محصولات فوق جداگانه قیمت را دریافت خواهید نمود و می توانید در حمل و نقل استفاده نمایید.

  • کپسول هوا برش کوچک
  • پیک نیک
  • شیلنگ کوتاه
  • سرپیک طلاسازی یا گلور چینی

با این محصولات شما می توانید یک ست کامل برای خود داشته باشید ولی در نظر داشته باشید که حمل این کالاها نسبت به محصول قبلی سخت تر می باشد.

کپسول-5-لیتری-اکسیژن-سیلندر

ولی با شرایط سخت بودن برخی از افراد برای این ست تمایل بیشتری به کپسول هوا برش کوچک نشان خواهند داد و دلیل این موضوع استفاده بیشتر در جوشکاری بوده و زمان شارژ کردن آنان دیرتر خواهد بود.

در این سیستم شما می توانید علاوه بر خرید کپسول 5 لیتری ارزان تر استفاده نمایید و سایز های کوچکتر را انتخاب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4]