کپسول کوله آلومینیوم

یک محصول سبک و قابل حمل از جنس آلومینیوم ، جهت استفاده بیماران تنفسی بهمراه تمامی متعلقات. کپسول کوله آلومینیوم با هدف جابجایی دارای کوله ای است که بیمار بتواند با قرار در پشت خود یا همراه اقدام به جایجایی و استفاده از اکسیژن درون آن نماید.

نام محصولoxyegen capsul prtable| کپسول همراه اکسیژن |سیلندر اکسیژن بیماران |کوله حمل سیلندر |کیف حمل کپسول | بالن صنعت | کپسول اکسیژن قابل حمل 
کد محصولoxyegen capsul prtable

سیلندرهای اکسیژن با استفاده از آلیاژ آلومینیوم که توسط بیمارانی که از بیماری های تنفسی مانند آسم ، copd ، هیپوکسی ، هیپوکسیمی رنج می برند ، استفاده می شود. از سیلندرها نیز می توان برای تسکین علائم سردرد استفاده کرد و همچنین می تواند در بهبود زخم ها مؤثر باشد.

در صورت مواجه شدن با تصادف یا کمک های اولیه در منزل ، کپسول های اکسیژن ما به عنوان نجات دهنده محسوب می شوند. برای اهداف پزشکی ، سیلندر نیز می تواند برای مسافرت یا پیاده روی در مناطق مرتفع انجام شود. کپسول قابل حمل  به طور گسترده در بیمارستان ها ، آمبولانس ها و یا در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. سیلندر های آلمینیوم بالن صنعت به بالاترین استاندارد جهانی کیت اکسیژن پزشکی کامل و پر از اکسیژن طبیعی خالص. توسط هر کسی قابل استفاده است.وزن سبک (45٪ سبکتر از فولاد) یک سیلندر اکسیژن پزشکی با وزن سبک غیر مغناطیسی است.

امکانات:

  • کیت اکسیژن پزشکی شامل: – سیلندر ، دریچه ، گاز اکسیژن پر شده ، تنظیم کننده اکسیژن ، کیف حمل ، ماسک است
  • جنس (سیلندر آلیاژ آلومینیوم قوی از نوع هواپیما). کارکرد و ذخیره آسان. تعمیر و نگهداری کم. وزن فوق العاده سبک (بسیار سبک تر از فولاد)
  • گارانتی سیلندر 15 سال و 6 ماه ضمانت لوازم جانبی
  • قابل استفاده برای حدود 1 ساعت و 30 دقیقه (مدت زمان مشخص شده 2 لیتر در دقیقه است)

توضیحات

کپسول اکسیژن قابل حمل آلومینیومی 2/5 لیتری به دلیل کوچکی نمی توانند میزان اکسیژن زیادی را در خود ذخیره کنند،اما به دلیل سبکی و حمل آسان بسیار مورد توجه بیمارانی که نیاز به استفاده مداوم از گاز اکسیژن دارند بوده است.
به خصوص برای خانم ها و افراد کم توان که نمی توانند وزن زیادی را با خود حمل کنند بسیار مناسب است. همچنین این سیلندر اکسیژن همراه به دلیل حمل آسان مورد استقبال کوهنوردان و ورزشکاران نیز قرار گرفته است.

سیلندر سبک 2/5 لیتری  کوچک ترین و سبک ترین کپسول اکسیژن همراه موجود در بازار است. این کپسول اکسیژن همراه تا 50 الی 60 درصد سبک تر از کپسول اکسیژن همراه فولادی مشابه بوده و از آلیاژآلومینیوم مقاوم ساخته شده و سطح داخلی آن از مقاومت به خوردگی بالایی برخوردار است.

کپسول اکسیژن همراه 2/5 لیتری آلومینومی  بدنه ای براق همراه با یک شانه آبی رنگ دارد و به راحتی در کیف دستیو کوله پشتی قابل حمل است.قیمت کپسول اکسیژن همراه آلومینیومی به دلیل سبک تر بودن نسبت بهکپسول اکسیژن همرا فولادی بیشتر است.

oxyegen capsul prtableسیلندر همراه 2/5 لیتری آلومینومی مجهز به یک مانومتر اکسیژن فشار شکن سرخود، لیوان مرطوب کننده،نازل اکسیژن و شیر رابط شارژ کپسول اکسیژن بوده و دارای یک کوله پشتی برای حمل آسان کپسول اکسیژن میباشد.

از کپسول های اکسیژن برای احیای تنفس بیماران استفاده می کنند و همچنین ورزشکاران هم که در ارتفاعات بالا قراردارند و در آن جا اکسیژن کافی وجود ندارد می توانند از این کپسول ها استفاده کنند
رعایت نکات ایمنی براینگهداری از این سیلندر ها یک امر ضروری است ، هنگام جا به جایی و حمل و نقل دقت کافی را داشته باشید که به بدنه و شیر آن آسیبی وارد نشود ، در صورت ایجاد شکاف و یا ترک در بدنه هرگز از جوشکاری استفاده نکنید ، هنگامیم کهاز کپسول استفاده نمی کنید شیر آن را محکم ببندید .

کپسول ۲/۵ لیتری آلومینیومی علاوه بر کپسول دارای یک مانومتر و فلومتر است ، دارای یک کیف برای حمل کپسول است که بر روی دوش قرار می گیرد ، وزن آن معادل 1/9 کیلوگرم است و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید ، آچار و یک رابط برای پر کردن آن تعبیه شده است ، تستفشار آن 250 بار می باشد و دارنده ی تاییدیه ی استاندار ایران به دلیل با کیفیت بودن می باشد

کپسول های اکسیژن در علم پزشکی کاربرد های زیادی دارند که از آن ها برای تنفس افرادی که مشکل تنفسی دارنداستفاده می کنند و همچنین برای تنفس در ارتفاعاتم مورد استفاده قرار می گیرد . کپسول اکسیژن 2 لیتری استیل گنجایش 2 لیتر اکسیژن را دارد که وزنی معادل 3.5 کیلوگرم و ارتفاعی معادل 310 میلیمتر دارد . فشاری که این کپسولمی تواند تحمل کند 250 است و قادر به تحمل بیشتر از 250 نمی باشد و همچنین برای باز و بسته کردن جریاناکسیژن یک شیر استاندارد دارد . این کپسول بسیار با کیفیت می باشد و دارنده ی تاییدیه ی استاندارد ایران می باشد .

99/09/13

کپسول کوله آلومینیوم

یکی از محصولات قابل حمل که دارای کوله بسیار محکم است تا بتواند مدت زمان زیادی را برای مشتریان مستمر ثمر باشد. کپسول آلومینیوم کوله ای معرفی شده در این بخش یکی از محصولاتی است که در مجموعه بالن صنعت یافت میشود. محصولات در زمینه کوله ای زیاد هستند که هر کدام به نوبه خود دارای قیمت و کیفیت خاصی می باشند.

در محصول معرفی شده قطعات همراهی وجود دارد تا امکان استفاده از محصول فوق را برای مشتریان آسان نماید. وجود مانومتر و ماسک تنفسی یکی از الزاماتی است که باید در کنار محصول خریداری نمایید و از آن مراقبت و استفاده نمایید.

محصولات در زمان جابجایی نیازمند وزن پایین تر نسبت به محصولات ثابت خواهند بود. کپسول قابل حمل آلومینیوم از لیتراژ های کمتری برخوردار است که در نتیجه میزان گاز مورد نیاز تنفس کمتری را درون خود جای خواهد داد. بیمارانی که مداوم از اکسیژن استفاده می کنند ، بهتر است از این محصول در زمان هایی که قصد عزیمت را دارند استفاده نمایند و در منزل خود از کپسول های فولادی ثابت استفاده نمایند تا در زمان شارژ راحت تر باشند.

ما صفحات زیادی را برای معرفی محصولاتمان بوجود آورده ایم و پیشنهاد می کنیم آنان را مشاهده نمایید. یکی از این صفحات کپسول اکسیژن آلومینیومی است که به معرفی نوع 10 لیتری پرداخته ایم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]