خریدار سیلندر

بالن صنعت خریدار کپسول های نو و دست دوم و مزایده ای فروشگاه بالن صنعت بهترین خریدار انواع کپسولهای 5لیتری 10 لیتری 15 لیتری 20 لیتری 40 لیتری 50 لیتری نو و دست دوم شما و همچنین کپسول های مزایده ای با بهترین و بالاترین نرخ مصوب بازار میباشد.

بیشترین نوع خرید و فروش کپسول مربوط به سیلندر گاز ۴۰ لیتری می باشد . این کپسول ها اغلب سال ساخت آن ها زیر ۲۰۰۰ میلادی می باشد . برای خرید و فروش این نوع سیلندر که اکثرا کپسول های روسی ، کپسول ایتالیایی ، کپسول ژاپنی ، کپسول آلمانی می باشند یک اصل مهم در سلامت آن این است که دارای تست باشد ، تست سیلندر برای هر بار ۵ سال می باشد .

راه های شناخت سیلندر دست دوم

بیشتر کپسول های اروپایی روی بدنه آن ها ملیت خورده نمی شود برای شناخت اینگونه سیلندر بشیشتر از روی شکل ظاهر آن میشود متوجه شد .

سیلندر ایتالیایی :

این نوع سیلندر داری قد بلند وزن سبک و پایه ته گرد در قسمت انتهایی سیلندر است

سیلندر روسی :

این نوع سیلندر دارای قدی متوسط و وزن سنگین و همچنین پایه چهار گوش می باشد .

سیلندر آلمانی :

این کپسول ها دارای قدی بلند با وزن بالا و پایه چهار گوش می باشد .

کپسول ژاپنی :

این نوع کپسول که دارای قدی کوتاه نسبت به باقی سیلندر های موجود در بازار می باشد و به علت وزن ‌پایین و کوتاه بودن قد مورد توجه مصرف کننده است.

سیلندر چینی :

بیشترین سیلندری که در بازار ایران خرید یا فروش می شود کپسول ۴۰ لیتری چینی می باشد که در دو نوع کوتاه و بلند و دارای وزنی متوسط می باشد .

بالن صنعت مفتخر است که کپسول یا سیلندر دست دوم شما را با بالاترین قیمت حریداری کند .

با جرات می توان گفت که هیچ شرکتی در ایران بالاترین قیمت خرید

سیلندر را به شما مصرف کنندگان عزیز نمی تواند بدهد .

کپسول دست دوم

بالن صنعت به علت فروش بالا و مشتریان عزیزی که به لطف شما عزیزان پیدا کرده به همین علت با قیمت خوب خریداری میکند .

شما می توانبد کلیه کپسول ،سیلندر اعم از کپسول 5 لیتری ، 10 لیتری ، 20 لیتری ، 40 لیتری ، 50 لیتری وانواع کپسول گاز پرسی و بوتان و همپنین انواع کپسول استیلن 6 پوندی و 12 پوندی را به قیمت خوب خریداری نماید.

بالن صنعت خریدار کپسول های نو و دست دوم و مزایده ای است

  1. کپسول گاز 2 لیتری
  2. کپسول گاز 5 لیتری
  3. کپسول گاز 10 لیتری
  4. کپسول گاز 20 لیتری
  5. کپسول گاز 40 لیتری
  6. کپسول گاز 50 لیتری

بروزرسانی 99/04/16

کپسول دست دوم 40 لیتری

کپسول دست دوم 40 لیتری یا همان سیلندر هوا جهت شارژ انواع گازهای مختلف استفاده می گردد. مهترین کاربرد سیلندر هوا مخصوص پر کردن گاز اکسیژن می باشد که توسط کارخانه ها شارژ می شود. عمده فروش کپسول هوا به صورت دست دوم می باشد و نوع کپسول های دست دوم اغلب ساخت کشور ژاپن، چین، ایتالیا و … می باشد.

جهت خرید کپسول استیلن دسته دوم و نو می توانید با مجموعه بالن صنعت تماس حاصل فرمایید. این موضوع در این گزینه گنجانده شده است که مشتریان برای تهیه این محصول در برخی موارد برای پرداخت مبلغ کمتر اقدام به خرید محصول دست دوم خواهند پرداخت.

– تمام کپسولهای ورودی و دریافتی را قبل از انبار بررسی نمایید و اطمینان حاصل کنید سالم و فاقد هرگونه آسیب دیدگی بوده بطوری که فاقد هر گونه نشتی (نظیر صدای هیس، بو و انتشار قابل مشاهده فیومها و …) باشد.

قیمت کپسول هلیوم 50 لیتری بر اساس چه عواملی مشخص می شود؟
قیمت کپسول هلیوم 50 لیتری بر اساس چه عواملی مشخص می شود؟

بررسی نمایید کپسول تحویلی، دارای گواهی انجام تست های دوره ای باشد.

تمام کپسولهای ورودی و دریافتی باید دارای برچسب و علایم مناسب باشند. برای شناسایی گاز درون کپسول صرفا به رنگ کپسول اکتفا نکنید.

انبارش و نگهداری از کپسولهای تحت فشار

موقعیت انبار با تابلو “محل نگهداری کپسولهای تحت فشار “مشخص شود.

فروش کپسول دست دوم

شرایط انبار کپسول دست دوم  باید بگونه ای باشد که در برابر دستکاری توسط افراد غیر مجاز محافظت شود.

انبار باید در حد امکان در برابر آتش مقاوم بوده و کلیه تمهیدات لازم جهت پیشگیری از بروز و نیز گسترش حریق بعمل آید.

محل، نحوه انبارش و میزان تهویه محل انبارش کپسول گازهای تحت فشار باید بگونه ای باشد که موجب صدمه مکانیکی، خوردگی تجهیزات نگردیده و در صورت نشت، حداقل میزان پراکنش گاز در محیط را داشته باشد .

ضروری است تجهیزات حفاظتی لازم از قبیل کپسول آتش نشانی، ماسک، کپسول دست دوم اکسیژن، دستگاه تنفسی هوای فشرده زنگ خطر، دما سنج و تلفن ، دوشهای اضطراری و چشم شویهای اضطراری در محل مناسب برای مقابله با شرایط اضطراری وجود داشته باشد.

ضروری است کلیه الزامات انبار کپسولهای پر در مورد کپسولهای خالی رعایت گردد.

کپسول دست دوم ۴۰ لیتری
کپسول دست دوم ۴۰ لیتری

کپسولهای خالی گاز مایع را باید حدالامکان در فضای آزاد نگهداری کرد.

کپسول دست دوم یا سیلندر دست دوم حاوی اکسیژن نیتروژن و یا آرگون مایع تحت فشار، و کپسول استیلن باید بصورت عمودی حمل و نقل، ذخیره استفاده شود.

هیچ نوع روغن، گریس یا مواد چربی دیگر نباید برای روغنکاری شیر، رگلاتورها و فشارسنج سیلندر دست دوم مصرف شود و همچنین در لوله ها و وسایلی که برای استفاده از اکسیژن نصب شده نباید مواد مذکور را برای روغنکاری بکار برد.

قیمت کپسول گاز خانگی دست دوم

بروزرسانی 99/06/26

کپسول های دست دوم می تواند در خصوص هر محصولی در مخازن تحت فروش مجموعه بالن صنعت باشد . قیمت کپسول گاز خانگی دست دوم یکی از محصولاتی است که تحت تاثیر قیمت گذازی این مجموعه قرار گرفته است. کپسول های دست دوم شامل تمامی محصولاتی میشود که مخازنی جهت جابجایی گازها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از سوی دیگر نو نمی باشند.

کپسول گاز خانگی که در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و شعله گاز را فراهم خواهد نمود پس از خرید از شرکت های بوتان ، پرسی و ایران گاز و استفاده به عنوان محصول دست دوم یا کارکرده اطلاق می گردد. از این سو مجموعه بالن صنعت در خرید و فروش این محصول فعالیت می نماید.

کپسول ایران گاز و موارد ایمنی آن
کپسول ایران گاز و موارد ایمنی آن

باید در نظر گرفت که محصول فوق باید شرایط خرید و فروش اعم از میزان سالم بودن را در بر داشته باشد.

کپسول گاز خانگی دست دوم باید شرایط لازم را در جهت خرید و فروش داشته باشند. اعم از موارد فوق می توان به نداشتن شکستگی ، عدم جوشکاری در بدنه کپسول می باشد.

بیشتر بخوانید : قیمت کپسول گاز خانگی دست دوم

فروش کپسول گاز پرسی دست دوم

پرسی یکی از شرکت هایی می باشد که در تولید کپسول گاز فعالیت داشته و همواره در بین مشتریان نقش آفرین خوبی بوده است. در بازار ایران از تولید کنندگان معروف در زمینه کپسول گاز می توان به پرسی اشاره نمود. فروش کپسول گاز پرسی دست دوم در کنار نو توانسته است به مشتریان مجموعه امر احترام خاصی را نهاده و آنان را جذب خود نماییم.

در صورتی که شما از دسته مشتریانی هستید که قصد خرید کپسول پرسی دست دوم یا فروش کپسول کارکرده های خود هستید ، می توانید با ما در ارتباط باشید و شروع مشتری و فروشندگی را کسب نمایید.

کپسول پرسی

در نظر داشته باشید که مجموعه بالن صنعت توانسته است در مدت زمان فعالیت خود در حیطه جوش و برش ، فروش کپسول را به خود اختصاص دهد. یکی از این محصولات می توان به کپسول 40 لیتری اشاره نمود.

شرکت در خرید و فروش کپسول های مزایده ای به مجموعه ما کمک نموده است تا در زمینه امحصول فوق بتوانیم بهتر بدرخشیم و محصولات با کیفیت بهتری را در قالب کارکرده ارائه دهیم.

99/09/06

خرید کپسول اکسیژن

خرید کردن کپسول اکسیژن به دو نوبه میشه به آن نگریست. که بالاتر اشاره هایی شده است. خرید کپسول اکسیژن از دو دیگاه می توان به آن اشاره کرد. زمانی که شما بخواهید کپسول خرید کنید یا زمانیکه شما بخواهید کپسول خود را بفروش برسانید که آن زمان ما خریدار خواهیم بود.

در هر دو صورت مجموعه بالن صنعت فعالیت داشته و قادر است محصول خوب و با کیفیت را به شما بفروشد و در مقابل کپسول شما را با هر شرایطی به قیمت مناسب خرید نماید.

اغلب کپسول هایی که خرید و فروش میشود در دو محصول هوا و گاز پروپان می باشد. که در این صفحه به معرفی هر دو پرداختیم و محصولات را با تصویر قرار داده ایم. بهترین خریدار کپسول هوا دست دوم به مجموعه ای گفته میشود که بتواند کپسول فروشی شما را با قیمت مناسب با شرایط بازار و میزان سالم بودن سیلندر خرید نماید. در نظر داشته باشید هر خریداری باید با قیمت کمتری خرید نماید تا بتواند با اندکی سود آن را بفروش برساند.

اگر به دنبال مجموعه ای هستید که با اطمینان خاطر محصولات خود را به فروش برسانید ، می توانید به مجموعه بالن صنعت اطمینان کنید و با ما در ارتباط باشید.

این که چگونه بدانیم سیلندر های ما قیمت گذاری خواهند شد را در زیر آورده ایم.

نحوه قیمت گذاری خرید کپسول هوا

در برخی موارد بعضی خریدار ها قیمت بسیار پایین تری ارائه خواهند داد که به دور از عرف بازار خواهد بود. مجموعه بالن صنعت با توجه به نکات زیر روی محصول شما می تواند قیمت را ارائه نماید:

  1. قیمت نو کپسول را در نظر خواهیم گرفت.
  2. سپس با توجه به تاریخ گذشته شده مبلغی را کسر خواهیم نمود.
  3. با توجه به تعداد سیلندرهای شما که قرار است هزینه حمل متقبل شویم برای جابجایی ، کسر خواهیم نمود.
  4. میزان سالم بودن سیلندر همچون شیر ، کلاهک ، رنگ و بدنه سیلندر.
  5. با توجه به تعداد کپسول مبلغی را برای سود این مجموعه جهت نگهداری و فروش کسر خواهیم کرد که مبلغی می توان حدود 3000 تومان کسر کرد.

این شرایطی است که قیمت خرید کپسول اکسیژن شما را بوجود خواهد آورد. ما علاوه بر این صفحه در خصوص 40 لیتری مقاله ای جدا عرضه نموده ایم که می توانید صفحه فروش کپسول اکسیژن دست دوم را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]