کپسول اکسیژن 2/5 لیتری آلمینیوم

نام محصولکپسول گاز| 2لیتری| 5 لیتری|فروش کپسول گاز اکسیژن|کپسول 2 لیتری | کپسول 5 لیتری
کد محصولCylinders-Gas-2L-5L

سیلندر 2 لیتری آلمینیوم

1- یکی از کاربرد های سیلندرهای 5 لیتری، نگهداری گاز اکسیژن برای احیای بیماران تنفسی، در منازل و اماکن عمومی می باشد. از سیلندر اکسیژن 2 لیتری به صورت پرتابل و همراه جهت بیماران تنفسی استفاده می گردد.
2- شارژ سیلندر گاز 2 لیتری ، با گاز CO2 جهت استفاده در آکواریوم ها .
3- سیلندر گاز 2 لیتری در جوشکاری های صنعتی با حجم کوچک و یخچال سازی، نیز استفاده می شود.
4- به علت سبک بودن و قابل حمل بودن کپسول گاز 5 لیتری، در ورزش هایی مانند کوه نوردی و غواصی نیز کاربرد دارد.
5- شارژ سیلندر گاز 2 لیتری، با گاز هلیوم، جهت پر کردن بالن و بادکنک و مصارف آزمایشگاهی از دیگر مصارف سیلندرهای 5 لیتری می باشد.

کپسول اکسیژن 2/5 لیتری آلمینیوم کوچک ترین و سبک ترین کپسول اکسیژن همراه موجود در بازار است. این کپسول اکسیژن همراه تا 50 الی 60 درصد سبک تر از کپسول اکسیژن همراه فولادی مشابه بوده و از آلیاژ آلومینیوم مقاوم ساخته شده و سطح داخلی آن از مقاومت به خوردگی بالایی برخوردار است.

کپسول اکسیژن همراه آلومینیومی 2/5 لیتری به دلیل کوچکی نمی توانند میزان اکسیژن زیادی را در خود ذخیره کنند، اما به دلیل سبکی و حمل آسان بسیار مورد توجه بیمارانی که نیاز به استفاده مداوم از گاز اکسیژن دارند بوده است. به خصوص برای خانم ها و افراد کم توان که نمی توانند وزن زیادی را با خود حمل کنند بسیار مناسب است. همچنین این کپسول اکسیژن همراه به دلیل حمل آسان مورد استقبال کوهنوردان و ورزشکاران نیز قرار گرفته است.

کپسول اکسیژن تنفسی بدنه ای براق همراه با یک شانه آبی رنگ دارد و به راحتی در کیف دستی و کوله پشتی قابل حمل است.قیمت کپسول اکسیژن 2/5 لیتری آلمینیوم به دلیل سبک تر بودن نسبت بهکپسول اکسیژن همراه فولادی بیشتر است.

سیلندر 2 لیتری آلمینیوم مجهز به یک مانومتر اکسیژن فشار شکن سرخود، لیوان مرطوب کننده، نازل اکسیژن و شیر رابط شارژ کپسول اکسیژن بوده و دارای یک کوله پشتی برای حمل آسان کپسول اکسیژن می باشد.

نوع کپسول2 و 5 لیتری
جنسآلومینیومی
وزن8 کیلوگرم
رنگنقره آبی
قطر140 میلی لیتر
ارتفاع460 میلی لیتر
فشار کاری150 بار
فشار تست250 بار

1- در صورت ایجاد ترک یا شکاف در سیلندر های صنعتی، جهت رعایت موارد ایمنی از تعمیر و جوشکاری سیلندر خودداری گردد.
2- شیر سیلندر گاز 2 لیتری حاوی گاز در صورت عدم استفاده از سیلندر نباید باز بماند.
3- در زمان حمل و نقل سیلندر گاز 2 لیتری صنعتی از وارد شدن ضربه به بدنه و شیر سیلندر جلوگیری شود.

بروزرسانی 99/07/05

قیمت کپسول اکسیژن 2 لیتری

کپسول 2 لیتری از قیمت پایین تری نسبت به همه کپسول ها برخوردار است. کمترین میزان مخزنی که می توانید داشته باشید بعد از 1 لیتری این مخزن می باشد. قیمت کپسول اکسیژن 2 لیتری را مجموعه بالن صنعت به صورت قیمت روز به فروش می رساند. در نظر داشته باشید که جنس ساخته شده مخزن می تواند روی قیمت تاثیر بسزایی بگذارد.

کپسول 2 لیتری اکسیژن به دلیل سبک تر بودن و مصرف پایین تر در زمان جابجایی زیاد بودن مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله این موارد می توان به کوهنوردی یا بیماران اشاره نمود.

جنس ساخته شده در این محصول از فولاد ، آلومینیوم می تواند باشد. قیمت جنس فولاد نسبت به سایر موارد ارزان تر می باشد ولی وزن بیشتر را دارد. قیمت کپسول 2 لیتری به صورت حدودی می توان 400000 تومان اشاره نمود. برای دریافت قیمت دقیق تر و بروز با ما در ارتباط باشید.

خرید کپسول اکسیژن 2 لیتری

فروشندگان کپسول نسبت به سایر ابزار ها زمینه کمتری را به خود اختصاص داده است. مجموعه بالن صنعت یکی از فروشنده ها در زمینه ابزارالات جوش و برش است که محصول فوق اعم از آنها خواهد بود. خرید کپسول اکسیژن 2 لیتری را می توانید از سوی ما انجام دهید. ما توانسته ایم سیلندر 2 لیتری را وارد کشور نماییم و از فروشنده های دست اول به شمار آییم. اینگونه در تعیین قیمت نقش بسزایی را ایفا نموده ایم و البته به دلیل درخواست زیاد مشتریان محصول به سرعت اتمام خواهد یافت.

کپسول های کوچک به صورت همراه می باشد و پرتابل بوده ، برای جابجایی این کپسول ها می توان از کوله پشتی استفاده نمود. کوله پشتی ها در بیماران تنفسی و کار در ارتفاع می توان استفاده نمود. در این سایز ها به دلیل کم حجم بودن و پرتابل بودن از گیج های کوچک به عنوان مانومتر استفاده میشود تا از میزان گاز درون سیلندر متوجه شویم.

کپسول اکسیژن پرتابل 2 لیتری قابلیت شارژ گاز اکسیژن جهت تنفس مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصول به دلیل حجم پایین در نگهداری هوا ، مقرون بصرفه در جوشکاری هوا گاز یا برشکاری نمی باشد.

در صورتی که برای استفاده در نوع صنعتی نیاز به این سیستم دارید می توانید ست جوشکاری قابل حمل را مشاهده و خریداری نمایید که اطلاعات کاملی را در آن درج نموده ایم.

مرکز خرید کپسول 2 لیتری کجاست ؟ در صورتی که به دنبال مرکز خرید محصولات کپسول هستید می توانید به حسن آباد تهران مراجعه نمایید . مرکز اصلی بازار ابزار در ایران می باشد که دارای دسترسی عمومی بوده و به راحتی می توان به این مکان مراجعه نمود.

99/09/15

کپسول اکسیژن ۲/۵ لیتری آلومینیوم

از محصولات پر تقاضا در بین مشتریان درارای بیمار تنفسی که در زمان جابجایی نیاز به راحتی بیشتر خواهند بود . کپسول اکسیژن ۲/۵ لیتری آلومینیوم یکی از محصولات خوب مجموعه بالن صنعت می باشد که توانسته است مشتریان بسیاری را به ما جذب نماید. این مخزن دارای 2.5 لیتر برای نگهداری اکسیژن مورد نیاز بیماران خواهد بود. البته از این محصول در موقعیت های دیگر نیز قابل استفاده خواهد بود.

برندهای مختلفی در زمینه این سایز کپسول از نوع آلومینیومی وارد کشور شده اند که در بازار موجود میباشد. کپسول اکسیژن همراه 2/5 لیتری آلومینیومی bluer از برند این محصول است که مجموعه بالن صنعت عرضه می نماید و توانسته است قیمت بسیار مناسبی را برای این محصول در نظر بگیرد. محصول فوق از نوع کوله ای می باشد که دارای کیف مناسب جهت حمل و نقل آسان تر می باشد.

سایز های کم کپسول ها همچون محصول فوق به دلیل کم بودن فضای ذخیره اکسیژن ، برای استفاده در کارهای پر مصرف همچون جوشکاری مناسب نمی باشند و منجرب تمام شدن اکسیژن خواهند شد.

مخازن برای نگهداری اکسیژن مورد نیاز از جنس های مختلف می باشند که موجب ایجاد قیمت های متفاوت شده است. که از جمله آنان می توان به فولادی و آلومینیوم اشاره کرد. هر کدام از این دوتا دارای قیمت و وزن های متفاوتی می باشند.

کپسول های فولادی دارای وزن بسیار بالاتری هستند ولی قیمت آنان ارزانتر است. دلیل این موضوع استفاده از فولاد در جهت ساخت است که موجب سنگین تر شدن می شود و ارزان بودن آن با توجه به قیمت فولاد نسبت به آلومینیوم است و از دیگر مسائل می توان به ساخت داخلی بودن اشاره نمود. کپسول آلومینیوم وارداتی می باشد و تاثیرات ارز در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

کپسول های آلومینیومی نوع های مختلفی دارد که در این بخش به کمترین سایز 2/5 لیتری آلومینیوم اشاره کردیم و در خصوص آن اطلاعاتی کسب نمودید. کپسول آلومینیومی 2 لیتری را می توانید از ما تهیه کنید و اطلاعات بیشتر کسب کنید. در صورتی که تمایل دارید با سایر محصولات آلومینیوم قابل حمل آشنا شوید می توانید از صفحه کپسول کوله آلومینیوم ایجاد شده استفاده نمایید و تصاویر کاملی از این محصول را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]