پشت بند مانومتر وسیله ای است که هنگامی که شیر کپسول رزوه آن خراب می شود به وسیله این پشت بنده به راحتی به کپسول وصل می شود و دیگر حتما نباید شیر را عوض کرد

نام محصولپشت بند مانومتر |فروش پشت بند | کرپی فنری  |قیمت پشت بند کپسول
کد محصول 

کرپی فنری

بالن صنعت وارد کننده و پخش کننده انوع پشت فنری ، پشت بند اهنی ، پشت بند چاکدار ، کرپی آهنی ، کرپی چدنی ، کرپی یا پشت بند بیمارستانی می باشد .

این پشت بند ها هنگامی که شیر کپسول رزوه آن دچار اشکال میشود یا به کل خورده می شود بر روی شیر کپسول سوار می شود و به راحتی اکسیژن انتقال پیدا می کند.

99/10/11

پشت بند مانومتر انواع مختلفی دارد که توسط کارگاه های ایرانی در داخل کشور ساخته و عرضه می گردد. این محصول با توجه به دیدگاه و خلاقیت تولیدکنندگان با توجه به نیاز مشتریان ساخته میشود. هدف از تولید این محصول در نوع های مختلف در جهت هر چه نیروی بیشتر برای نگهداشتن می باشد.

از پشت بند یا کرپی در کارخانه های تست شیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوان فشارشکن را به آن متصل و نگهداشت. با این کاز از جدا شدن فشارشکن در زمان بالا بردن فشار خودداری خواهد شد. در نظر داشته باشید منظور ما فشار شکن صنعتی است نا پزشکی که امثال آن می توان به مانومتر نجات اشاره کرد.

پشت بند فنری

در این پشت بند ، تولید کننده با دیدگاه اضافه کردن فنر در ستون های تحت فشار نیروی برگشتی ایجاد می نماید که باعث مقاومت بیشتر خواهد شد و از باز شدن رزوه های کرپی جلوگیری به عمل خواهد آمد. پشت بند فنری با توجه به فنر های مورد استفاده قرار داده شده نسبت به سایر مدل ها تفاوتی خواص ایجاد نمود و توانست مدل خاص را به نام خود رقم بزند.

پشت بند فنری

مدل های مختلفی از پشت بندها عرضه گردیده است که از فولاد با استقامت بالا ساخته میشود. پشت بند چدنی یکی دیگر از مدل هایست که ممکن است به گوش شما رسیده باشد. برخی پشت بند ها دارای دسته جهت باز و بسته کردن نمی باشند و برای استقامت بیشتر این قسمت را بجای دسته از جای آچار استفاده نموده اند.

پشت بند کرپی

در حرکتی دیگر محصولی متفاوت و از ادغام دو کرپی مانومتر قبلی برای شما تصویر خواهیم گذاشت که این محصول از نوع آچار خور و دسته دار می باشد، البته فنر های قوی تری مورد استفاده قرار گرفته است.

پشت بند چدنی

اغلب از این محصول در شارژ گاز های پر مصرف مورد استفاده قرار می گیرد تا از باز و بسته کردن سریعتر و اطمینان بیشتری باشد و همچنین در زمان خرابی رزوه می تواند مورد مفیدی واقع شود. در کپسول استیلن استفاده از این محصول بسیار کم می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]