نازل برش پلاسما

بالن صنعت پخش کننده انواع Plasma cutting Nozzles با قیمت تجاری می باشد .

نام محصولنازل تورچ پلاسما |نازل برش پلاسما |
کد محصولPlasma cutting Nozzles

برش پلاسما در سال ۱۹۶۰ از جوش پلاسما منتج گردید و در سال ۱۹۸۰ به عنوان یک راه حل بسیار سازنده برای برش ورق و صفحات فلزی معرفی گردید. مزایای برش پلاسما نسبت به برش فلز با عبارتند از:

۱- تراشه فلزی

۲- برش دقیق 

برش های پلاسما که تا حدودی گران قیمت نیز می باشد امروزه کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارند و بیشتر برای برش طرح ها و الگوها مورد استفاده قرار می گیرد .و دارای دو محور x و y می باشند .

بالن صنعت پخش کننده  انواع لوازمات برش پلاسما

تورچ -عایق-گردنه -شعله پوش – دسته -تورچهای CNC

الکترود نازل هایپرترم

الکترود نازل رادوکس

الکترود نازل ایساب

الکترود نازل cb-۱۵۰ -cp-۲۰۰

الکترود نازل چبورا

الکترود نازل بینزل و غیره

مزایا

Plasma cutting Nozzles

برش پلاسما بر روی هرنوع فلز رسانا، فولاد نرم، آلومینیوم، استنلس استیل . . .. می‌تواند انجام شود. اما این تکنولوژیبرای فولاد ایده‌آل می‌باشد. در مورد فلزات غیر آهنی حد اکثر عمق برش یک اینچ می‌باشد.

موارد مصرف

Plasma cutting Nozzles نازل برش پلاسما

نازل ترافیمت

نازل p80

نازل CB200

نازل p70 ترافیمت بلند

نازل p50 و p30 کوتاه و بلند

جوشکاری پلاسما:

بروزرسانی 99/04/25

نازل و الکترود پلاسما

فرآیند برش پلاسما شامل ایجاد یک کانال الکتریکی از گازهای یونیزه شده بیش از حد گرم شده ، یعنی پلاسما از برش پلاسما ، از طریق قطعه کار برای برش ، به این ترتیب یک مدار الکتریکی کامل را به وسیله بریدگی زمینی به برش پلاسما تشکیل می دهد.

این امر با استفاده از گاز فشرده شده (اکسیژن ، هوا ، بی اثر و غیره بسته به قطع شدن مواد) انجام می شود که از طریق نازل متمرکز با سرعت زیاد به سمت قطعه کار دمیده می شود. سپس یک قوس الکتریکی در داخل گاز ، بین الکترود نزدیک یا یکپارچه در نازل گاز و خود قطعه کار تشکیل می شود. قوس الکتریکی برخی از گاز یونیزه می کند ، از این طریق یک کانال هدایت الکتریکی از پلاسما ایجاد می کند.

با عبور برق از مشعل برش پلاسما ، گرمای کافی برای ذوب شدن در قطعه کار فراهم می کند. در همان زمان ، بسیاری از پلاسما با سرعت بالا و گاز فشرده شده ، فلز مذاب داغ را از بین می برند و از این طریق ، قطعه کار را از هم جدا می کنند.

نازل برش پلاسما
نازل برش پلاسما

برش پلاسما یک روش مؤثر برای برش مواد نازک و ضخیم است. مشعل های دست ساز معمولاً می توانند صفحه فولادی ضخامت 38 میلی متر (1.5 اینچ) را برش دهند و مشعل های کنترل شده توسط کامپیوتر می توانند فولاد را تا 150 میلی متر (6 اینچ) ضخامت برش دهند. از آنجا که برش پلاسما یک “مخروط” بسیار داغ و بسیار موضعی برای برش تولید می کند ، برای برش ورق های فلزی به شکل های منحنی یا زاویه دار بسیار مفید هستند.

قوس ها در یک فرآیند سه مرحله ای تولید می شوند. جرقه ولتاژ بالا به طور خلاصه هوا را درون سر مشعل یونیزه می کند. این باعث می شود هوا رسانا شود و اجازه دهد “قوس” شکل بگیرد.

قوس در درون مشعل شکل می گیرد و جریان از الکترود به نازل درون سر مشعل جریان می یابد. قوس در حالی که در این مرحله قرار دارد نازل ، یک قسمت مصرفی را می سوزاند.

نازل برش پلاسما

سپس هوا نازل را به سمت کار بیرون می زند و مسیر فعلی از الکترود به کار را فراهم می کند. هنگامی که سیستم کنترل جریان از الکترود به کار را حس می کند ، اتصال الکتریکی را به نازل قطع می کند.

سپس جریان از الکترود به کار می رود ، و قوس در خارج از نازل شکل می گیرد. برش می تواند ادامه یابد ، بدون آنکه نازل را آتش بزنید. عمر نازل با تعداد قوس های شروع محدود می شود ، نه زمان برش.

برخی از تولید کنندگان برش پلاسما جداول برش CNC را می سازند ، و برخی دیگر برش را درون جدول قرار داده اند. جداول CNC به رایانه ای اجازه می دهد تا سر مشعل تولید برش های تیز و تمیز را کنترل کند. تجهیزات پلاسما CNC مدرن قادر به برش چند محوره از مواد ضخیم هستند و این امکان را برای درزهای پیچیده جوشکاری فراهم می کند که در غیر این صورت امکان پذیر نیست. برای مواد نازک تر ، برش پلاسما به تدریج با برش لیزر جایگزین می شود ، که بیشتر به دلیل توانایی های برتر سوراخ برش لیزر است.

استفاده تخصصی از برش پلاسما CNC در صنعت HVAC بوده است. نرم افزار اطلاعات مربوط به ductwork را پردازش می کند و الگوهای صاف ایجاد می کند که توسط میز تورچ پلاسما بر روی میز برش بریده می شود. این فناوری از زمان معرفی آن در اوایل دهه 1980 ، به طور چشمگیری بهره وری را در صنعت افزایش داده است.

برش های پلاسما CNC همچنین در بسیاری از کارگاه ها برای ایجاد فلزات تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال ، علائم تجاری و مسکونی ، هنر دیوار ، علائم نشانی و هنر باغ در فضای باز.

در سالهای اخیر پیشرفت های بیشتری نیز صورت گرفته است. به طور سنتی جداول برش ماشین ها افقی بودند ، اما اکنون دستگاه های برش پلاسما CNC عمودی در دسترس هستند که باعث می شود ردپایی کوچکتر ، افزایش انعطاف پذیری ، ایمنی بهینه و عملکرد سریع تر فراهم شود.

بروزرسانی 99/06/17

فروش نازل و الکترود پلاسما

در برشکاری فلزات دستگاه و سیستم های زیادی وجود خواهند داشت که می توان از آنان بهره برد و اقدام به برشکاری نمود. نازل و الکترود پلاسما مربوط به دستگاه برش پلاسما می باشد که از دستگاه و کمپرسور ادغام شده و منجرب برشکاری با توجه به قدرت دستگاه بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از این نوع های برشکاری را می توان اینگونه لیست نمود:

  • برشکاری CNC
  • برشکاری PLASMA
  • برشکاری با استفاده از سیستم هوا برش

هر کدام از موارد بالا می تواند شرایط خواص خود را داشته باشد که البته تجهیزات متفاوت از یکدیگری را رقم زده اند. استفاده از هر نوع برش جای خاصی را داشته که با توجه به اجسام نیاز به برشکاری متفاوت است.

برای نمونه برشکاری در صنعت ساختمان برای از هم جدا کردن یا قطعه قطعه کردن تیر آهن استفاده از سیستم هوا برش مقرون بصرفه تر از نوع های دیگر همچون پلاسما می باشد. ولی بر خلاف این موضوع استفاده از برش پلاسما در کارخانجات استقبال بیشتری برای کارهای خود خواهد شد.

هر کدام دلایل خواص خود را داشته و هزینه های جانبی کاملا سنجیده خواهد شد. در برشکاری پلاسما نیاز به قطعات جانبی می باشد که از همه بیشتر استفاده از نازل و الکترود پلاسما به چشم خواهد خورد.

فروش نازل و الکترود پلاسما در مجموعه بالن صنعت سایز های مختلف انجام می گردد. فروش نازل و الکترود پلاسما بر اساس نیاز مشتری انجام می گردد که این موضوع ارتباط مستقیم با تورچ برش شما خواهد داشت. در زمان برشکاری به دلیل نزدیک بودن این محصولات به شعله آتش باعث خواهد شد که بعد از استفاده های مکرر منجرب از بین رفتن شود که در برشکاری اختلال و از دقت برش کاسته خواهد شد.

تعویض به موقع منجرب سرعت بخشیدن به برشکاری و کیفیت برش شود.

قیمت نازل و الکترود پلاسما

با توجه به تنوع و تغییرات قیمت ممکن است قیمت نازل و الکترود پلاسما را از سایت حذف کرده باشیم ، از این سو می توانید با ارتباط های موجود در سایت با ما تماس گرفته و قیمت تمام محصولات را دریافت نمایید.

در نظر داشته باشید که نازل پلاسما و الکترود پلاسما از بسته بندی جداگانه برخوردار است و شما می توانید با توجه به نیاز در تعداد درخواستی خرید کنید و الزام به تعداد یکسان خریدن نمی باشد.

99/10/24

نازل پلاسما

بالن صنعت فروشنده انواع نازل پلاسما در سایز های مختلف و کیفیت های گوناگون می باشد. نازل پلاسما با توجه به ارتباط مستقیم با شعله در زمان برشکاری ، موجب گردیده است که باعث کاهش عمر محصول گردد. این محصول با توجه به نوع تورچ مورد انتخاب خواهد شد.

نازل پلاسما

پلاسما در برشکاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت که سایز های مختلف با توجه به میزان خروج متفاوت می باشد. تورچ پلاسما با توجه به ساخت کشور ها از جمله چینی ، ایتالیایی در کنار محصولات اقدام به فروش قطعات و ارائه تجهیزات نموده اند.

از جمله محصولاتی که دارای مصرف بیشتری می باشد می توان به P80 و CB150 اشاره کرد. این دو مدل به دلیل استفاده عموم بیشتر تولید کنندگان در ساخت محصولات خود باعث پررنگ تر شده اند.

نازل پلاسما CB150 علاوه بر کیفیت های چینی در فروش محصولات نوع ترافیمت ایتالیا نیز فعالیت داریم که قادر هستیم قیمت مناسب محصولات و قطعات ترافیمت را برای مشتریان به ارمغان آوریم. شما میتوانید برای مشاهده نمونه ای از محصولات به صفحه تورچ پلاسما مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]