مانومتر ACE ایتالیا یا رگولاتور ACE که محصول کشور ایتالیا با بیش از نیم قرن سابقه می باشد که برای انواع گازهای صنعتی و ازمایشگاهی می باشد .

  1. مانومتر ACE اکسیژن (رگلاتور)
  2. مانومتر AcE استیلن (رگولاتور)
  3. مانومتر ACE ارگون و co2
  4. مانومتر AC فلومتردار
  5. مانومتر ACE دو فلومتر
  6. مانومتر ACE نیتروژن یا ازت
  7. مانومتر فشار قوی ٢٠ بار ACE
  8. مانومتر فشار قوی ۴٠ بار ACE
  9. مانومتر فشار قوی ۶٠ بار ACE
  10. مانومتر هلیوم ACE
  11. مانومتر هوا و گاز ACE
  12. برش دسته بلند -ACE
  13. فلاشبک دو سر شیلنگ ACE
  14. فلاشبک دو سر شیلنگ المینیومی
  15. فلاشبک یک سر مهره المینیومی
  16. برش جوشکاری
  17. دسته ۴ سر جوشکاری

فروش تمامی محصولات مانومتر ACE، رگلاتور ACE ، مانومتر ای سی ایی به قیمت نمایندگی در بالن صنعت به صورت عمده و تک فروشی موجود می باشد.

99/07/14

مانومتر ACE

محصولات که در جوش و برش کاربرد دارند مکمل یکدیگر می باشند تا تکمیل کننده یک فرایند به شمار آیند. مانومتر ACE یک محصول با کیفیت در زمینه ابزارالات جوش و برش به شمار میرود، همانطور که گفته شد محصول کشور ایتالیا می باشد. این محصول توانسته تمامی گاز ها را پوشش داده و رگلاتور های آنان را ارائه دهد.

مجموعه بالن صنعت در زمینه فروش محصولات جوش و برش فعالیت دارد که توانسته است تنوع محصولات را سبد خرید خود افزایش دهد . از این سو قرار دادن رگلاتور ACE در کنار سایر محصولات با کیفیت همچون مانومتر زینسر را خواهید دید. در نظر داشته باشید که محصولات ایتالیایی موجود نیز برندهای دیگر را موجود داریم.

محصولات در زمان ورود به بازار ابزار از سوی فروشندگان بعد از اطمینان خاطر به تبلیغ و فروش خواهند رسید. که البته برای این کار وجود قیمت مناسب و کیفیت خوب بسیار حائز اهیمت می باشد.

بعد از چند ماه فروش میزان بازخورد نتیجه اینگونه می تواند باشد که مشتریان برای خرید مجدد محصول خواهند آمد یا خیر. میزان خرابی جهت مراجعه تعمیرات چه میزان خواهد بود. دلایلی اینگونه را می توان قرار داد که مطلع گردید محصول مورد نظر خوب است یا خیر.

در این شرایط محصولات بی کیفیت از بازه فروش خارج شده و محصولات با کیفی به ادامه راه خود خواهند پرداخت. رگلاتور ای سی ایتالیا یکی از این محصولات است که سالیانیست در حال ارائه خدمات به مشتریان می باشد و توانسته است بر رقبای خود غلبه نماید.

رگلاتور ای سی ای ایتالیا

هر برند که در بازار ابزار جهت تولید رگلاتور فعالیت نمایند ممکن است توانایی تولید تمامی نوع ها جهت استفاده از همه گازها را نداشته باشد. رگلاتور ای سی ای ایتالیا توانسته است تمامی گاز ها را پوشش داده و هر رگلاتور را مناسب آن ارائه نماید. از سوی دیگر دارای رگلاتور های فشار قوی 20 ، 40 و 60 بار نیز می باشد که معمولا این نوع فشار قوی ها را بیشتر با مانومتر گلور می شناسند.

در بالا نوع های پوشش دهند ACE را لیست کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

قمت مانومتر ACE ای سی ای ایتالیا

در نظر داشته باشید که برخی محصولات دارای نوع های اصلی و فرعی هستند که معمولا در بازار می توان آنها را یافت. مانومتر ACE از این موضوع خارج است و فقط یک نوع دارد و ساخت ایتالیا می باشد.

مساله ای که وجود دارد برخی از محصولات مشابه ای سی می باشند که می توانند گول زننده باشند برای اثبات این موضوع می توانید رگلاتور مسترینر را مشاهده کنید که آن هم محصول کشور ایتالیا می باشد.

قیمت ها با توجه به نوع مانومتر و گاز مصرفی آنان متفاوت است ما سعی نموده ایم لیست قیمت مانومتر ACE را در این قسمت برای بازدیدکنندگان خود قرار دهیم. در صورتی که لیست قیمتی در این قسمت وجود نداشت در شرایط تغییر قیمت یا نوسانات زیاد بازار وجود خواهیم داشت که مجبور به حذف آن شده ایم.

قیمت مانومتر های ACE قیمتی مابین جنس های چینی و آلمانی دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]