یکی از مهمتری قسمت های بدن در هز زمانی که باید مراقب آن باشیم ، قسمت سر است . ماسک جوشکاری اتوماتیک چیست و چه تاثیر برای این قسمت جهت بالابردن ایمنی خواهد کرد. در زمان جوشکاری تولید گازها و همچنین گرما موجب ورود سم هایی به بدن از قسمت سر که راه های ورودی چشم ، بینی و دهان می باشد ، موجب آسیب رساندن به ریه ، مجرای تنفسی خواهد شد. ماسک جوشکاری اتوماتیک بهترین محصول برای ایمنی خواهد بود.

ماسک جوشکاری اتوماتیک چیست

باید بدانیم که چرا تاکید بر اتوماتیک بودن در این قسمت میشود. در حالیکه می توان از ماسک های معمولی ارزان قیمت استفاده نمود.

نکته بسیار مهم این موضوع اینجاست که بیشترین آسیب ها در زمان استارت هر کار زده میشود.

یک دستگاه جوشکاری را در نظر داشته باشید. زمانی که روشن است، موقعی که اپراتور استارت برای جوشکاری میزند ، الکترود را به فلز نزدیک می کند ، بیشترین برق مصرف خواهد شد.

جالب است بدانید : گاز r134a

پس از آن تا انتهای کار مصرف برق به اندازه ، استارت اولیه نییست. در گذشته این مشکل با قطع شدن کنتور در زمان شروع جوشکاری رخ میداد و گفته های ما صدقیت را نشان میداد.

زمانی که شما استارت جوشکاری میزنید ، ماسک جوشکاری که به صورتی دستی می باشد ، برای دیدن قسمت جوشکاری باید نگاه کنید و سپس ماسک را در جلوی صورت نگه دارید تا بتوانید ادامه دهید.

چشم هایی را که برق جوشکاری اذیت می کند، در همان ابتدای کار است.

پس باعث خواهد شد به چشمان شما آسیب برسد.

گرمای ناشی از جوشکاری

از ماسک های دستی زمانی که استفاده می کنید ، گازهای ناشی از جوشکاری به صورت شما از کناره های ماسک دستی برخورد خواهند نمود و نفوذ می کنند.

در واقع از ماسک دستی فقط برای نگاه کردن به جوس استفاده می کنند.

و اما

ماسک جوشکاری آرگون فتون

ماسک جوشکاری اتوماتیک

این توضیحات داده شده ، تعریف درست از ماسک اتوماتیک را میرساند. شما در این نوع به دلیل اتوماتیک بودن ، ماسک را بروی سر خود قرار میدهید. و شروع به جوشکاری می نمایید.

اتوماتیک بودن به این صورت می باشد که شیشه جوشکاری در جلوی چشمان شماست ولی شما قادر هستید قطعه کار و الکترود را ببینید.

زمانی که شما الکترود را به قطعه کار نزدیک می کنید و استارت کار را خواهید زد، شیشه جوشکاری به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت اپراتور مشکی شده و ادامه جوشکاری صورت می پذیرد.

خرید

گروه بالن صنعت در زمینه فروش این محصول از تنوع بالایی برخوردار است ، جهت دریافت خرید می توانید با ما در ارتباط باشید.

بروزرسانی 99/06/04

کلاه ماسک جوشکاری

ماسک های جوشکاری می توانند به صورت کلاه باشند و تمام سر را محافظت نمایند. کلاه ماسک جوشکاری به ما کمک خواهد نمود تا تمام صورت خود را در مقابل گرما و گاز ناشی از جوشکاری در امان نگه داشته و عوارض آن پرهیز نماییم.

کلاه های جوشکاری در بازار موجود است که تنوع آن به وفور دیده میشود. مجموعه بالن صنعت نیز از تنوع این محصول در فروشگاه خود برخوردار بوده و می توان ارائه نماید.

کلاه ماسک جوشکاری

کلاه ماسک جوشکاری جهت بالا بردن بازدهی جوشکاری و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن چشم یا در اصطلاح جوش زدن چشم جلوگیری می نماید. ماسک جوشکاری کلاهی بروی سر قرار گرفته و در طول زمان جوشکاری نیاز به برداشتن آن برای دیدن اطراف یا اجسام در حال جوش نیست.

در این محصول خاصیت اتوماتیک تغییر کردن شیشه به اپراتور در جوشکاری کمک خواهد نمود تا قبل از شروع به جوشکاری و بعد از آن ، شیشه ماسک سفید شده و به راحتی بتواند جسم را مشاهده نماید. بعد از اولین اتصال در عرض 0.1 ثانیه شیشه به حالت مشکی تبدیل شده و اپراتور به راحتی می تواند به جوشکاری خود ادامه دهد.

مشکلی که در ماسک های دستی وجود داشت ، اپراتور باید الکترود خود را بالا نقطه ای که میخواست قرار میداد و ماسک را جلوی صورت نگه داشته و الکترود را به جسم مورد نظر برخورد نماید. در این قسمت ممکن بود مشکلاتی بوجود بیاید که از جمله آن می توان به چسبیدن الکترود و بهم خوردن مکان جوش و حتی جابجا شدن نقطه مورد نظر .

اتلاف وقت و احتمال آسیب وارد کردن به چشم در ماسک های دستی به وفور دیده میشد که با وجود کلاه ماسک جوشکاری این موضوع برطرف گردیده است.

برخی ویژگی های کلاه ماسک جوشکاری

این محصول به صورت داخلی و وارداتی می باشد که برخی ویژگی ها در آنان باعث شده است که تفاوت هایی را با یکدیگر داشته باشند و در فروش بتوانند رقابت را پیشه بگیرند. به برخی از این موارد می توان اینگونه تعریف نمود.

  • طراحی معماری امنیتی
  • سبک پاپ بین المللی
  • ارگونومی
  • فضای داخلی کافی
  • کاربری آسان
  • سایش راحت
  • محافظت کامل از صورت ، گردن و گوش ها
  • با استفاده از ال سی دی با کیفیت بالا و پوشش نوری
  • محافظ UV / IR دائمی حفاظت (کلاس حفاظت 15 #)
  • اطمینان حاصل کنید که اپراتور در برابر اشعه های مضر UV / IR آسیب نبیند
  • کنترل نوری جدید فن آوری خودکار کم نور دریچه کریستال مایع
  • LCD چند لایه و شیشه پوشش داده شده ، به طور موثر مانع از ماوراء بنفش نور مادون قرمز قابل رویت آسانتر است و از این طریق چشمان جوشکار محافظت می کنند ، بنابراین شیء جوشکاری را به وضوح مشاهده می کنید ، جوشکاری مکرر را کاهش می دهید ، راندمان جوشکاری را بهبود می بخشید.
  • تغییر خودکار مدار اصلی کنترل نور اصلی ، عینکهای روی قوس زمان پاسخ کمتر از 1/30000 ثانیه ، از سطح حالت روشن تا سطح تاریک و در نتیجه ، لحظات غیر منتظره آسیب قوس به چشم را کاهش می دهد.
  • طرح اصلی سوئیچ ضد تداخل برای جلوگیری از سمت در نزدیکی محیط پیچیده برای دیدن واضح جوش جوشکاری
  • قوس از بین می رود ، عینک ها به زمان محافظت در سطح حالت روشن توسط سطح حالت تاریک تلنگر می گیرند در عرض 0.1 ثانیه / 1.0 ثانیه تقاضا کنید.
  • با عملکرد تنظیم سطح دستی بطور خودکار عینکهای جوشکاری سبک ، سطح روشنایی سطح DIN4 سطح تاریک DIN9-13 کلاه جوش تیره کننده را تغییر دهید.

1400/01/17

کلاه ماسک اتوماتیک

بالن صنعت فروشنده انواع کلاه های جوشکاری در مدل های مختلف می باشد. کلاه ماسک اتوماتیک در چندین مدل خواهده بود که می توان تنظیمات مورد نیاز در ولوم ها تعبیه شده است. با استفاده از هر کدام از آنان باعث خواهد شد که در مقابل گرما و دود ها ناشی از تولید جوشکاری ، محافظت صورت انجام پذیرد.

کلاه ماسک اتوماتیک با توجه به زمان جرقه زدن شیشه ماسک مشکی شده و مانع از برق زدگی چشم خواهد شد. این موضوع در زمان های قدیم با استفاده از ماسک های دستی انجام می گردید که امکان برق زدگی بسیار بود و چشم آسیب میدید و از سوی دیگر تمام صورت را پوشش نمیداد.

کلاه ماسک اتوماتیک

امروزه با استفاده از کلاه ماسک جوشکاری علاوه بر چشمان ، تمام صورت در مقابل اشعه محافظت خواهد شد. میزان تیرگی در آنان قابل تنظیم خواهد بود.

بالن صنعت وارد کننده کلاه ماسک جوشکاری می باشد که می توانید به صورت دست اول خریداری نمایید. شما می توانید محصول کلاه ماسک تک ولوم را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]