مانومتر ولکانو

مانومتر در واقع فشار شکن است که بروی سیلندر گاز های مختلف بسته خواهد شد تا در میزان خروجی کنترل در اختیار اپراتور باشد. قیمت مانومتر هوا یا همان اکسیژن با توجه به برند مورد نظر متفاوت می باشد. این مجموعه با داشتن محصولات چینی ایرانی آلمانی مالزی و ترک توانسته است قیمت های متنوعی را ارائه نماید. مانومتر هوا قابل نصب بروی تمامی کپسول های هوا می باشد.

قیمت مانومتر هوا

قیمت مانومتر فشار سنج ممکن است هر وسیله ای باشد که فشار را اندازه گیری کند. با این وجود ، مگر اینکه واجد شرایط دیگری باشد ، اصطلاح  مانومتر اغلب به طور خاص به لوله U شکل که تا حدودی پر از مایعات است ، اطلاق می شود.

به راحتی می توانید این نوع مانومتر را به عنوان بخشی از آزمایش آزمایشگاهی بسازید تا تأثیر فشار هوا بر روی ستون مایع را نشان دهید.

بیشتر بدانید : قیمت مانومتر اکسیژن

مانومتر های هوا برای دو نوع ساخته میشود که شامل :

  1. پزشکی
  2. صنعتی

از نوع صنعتی برای پزشکی و بالعکس استفاده نکنید. هر کدام با شرایط منحصر بفرد خود ساخته شده است.

قیمت مانومتر هوا پزشکی

قیمت مانومتر نوع پزشکی نسبت به صنعتی ارزان تر می باشد و البته خیلی حساس تر خواهد بود. در نوع پزشکی استفاده از یک گیج و فلومتر مرسوم می باشد.

مانومتر پزشکی نجات
مانومتر پزشکی نجات

بروی این لوله شیشه ای اعدادی چاپ شده است که می توانید میزان فلو (جریان) خروجی را تنظیم کنید. در زیر این قسمت لیوان مرطوب کننده باعث شده است که در نوع صنعتی به کار نرود.

در نوع صنعتی نیازی به وجود لیوان مرطوب کننده نیست و استفاده از آن در جوشکاری با استفاده مستقیم مشکلی نخواهد داشت.

برند های معروف مانومتر هوا صنعتی

در خصوص نوع صنعتی می توان معروف ترین برند در بازار را به زینسر اختصاص داد که دارای دو نوع چینی و آلمانی می باشد.

مانومتر زینسر اکسیژن

با وجود دو قیمت این برند بر اساس نیاز و عملکرد خریداران توانسته است اسم خوبی به جای قرار دهد. آیا نیاز به خواندن بیشتر این محصول دارید؟

بیشتر بخوانید » مانومتر زینسر

صد البته برندهای دیگری در بازار وجود دارند که درخشش های خوبی داشته اند، ولی هدف از این قسمت معرفی بالاترین تا به امروز می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]