محصولات مختلفی از فلش بک یا همان شیر یکطرفه هوا برش ها را در سایت معرفی کرده ایم که هر کدام دارای برند معتبر و کیفیت متناسب می باشند. فلاشبک ویت آلمان محصولی دیگر است که در این بخش به معرفی آن خواهیم پرداخت که در این برند آلمانی از کیفیت متفاوت برخوردار خواهید بود. قابل ذکر است قیمت این محصول نسبت به محصولات ترک ، بیشتر می باشد که در متقابل کیفیت بالاتری خواهد داشت.

فلاشبک ویت آلمان

فلاش بک ویت آلمان با کد فنی E460 مشخص شده اند که بعد از این کد ، اعداد مربوط به آن آمده است. فلش بک هوا برش ویت آلمان همانند سایر برندهای معتبر دارای تمامی مدل های این محصول از جمله دوسر شینگ ، پشت دسته و سایر موارد است.

تصویری در بالا برای شما قرار داده ایم که بیانگر تمامی مدل های این محصول می باشد. ویت توانسته است از حدود 70 سال پیش این محصول ایمنی را وارد بازار نماید که مبتنی بر گیربکس خشک عمل می نمایند. محصولی که در بازگشت گاز و بوجود آمدن فجایع جلوگیری به عمل خواهد آورد.

از زبان شرکت ویت درباره فلاش بک های WITT

محصولات فلش بک WITT انقلابی در پیشگیری از حوادث ناشی از سوخت ایجاد کرده اند و امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام کار با گازهای سوختی ، هر لحظه می تواند وضعیت خطرناکی ایجاد کند. در صورت بازگشت فلش ، شعله در امتداد خط گاز با دو برابر سرعت صدا پاره می شود. مداخله دستی و جلوگیری از حادثه غیرممکن است. دستگاه ایمنی از چنین فجایعی محافظت می کند: یک سیستم محافظت چند مرحله ای ، مبتنی بر گیربکس فلاش بک خشک که WITT حدود 70 سال پیش به بازار عرضه کرد.

از زمان راه اندازی بازدارنده فلش بک ، WITT به طور مداوم عملکرد و مزایای هم افزایی اجزای جداگانه را بهبود بخشیده است. در خصوص فلاش بک اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

مدرن ترین نسخه WITT یک وسیله فنی کاملاً برجسته است و عناصر محافظتی مختلفی را با هم ترکیب می کند: یک شیر برگشت ناپذیر گاز ، یک شعله گیر ، یک شیر قطع کننده حساس به دما و در صورت تقاضا ، یک شیر قطع کننده حساس به فشار.

فلاش بک ویت

مجموعه بالن صنعت در کنار تمامی برندهای چینی ، ایرانی ، ترکیه ، سوئیس توانسته است محصول ویت آلمان را ارائه نماید تا سبد کالاهای خود را برای مشتریان تکمیل نماید. این رویکردی است که مجموعه بالن صنعت در پیشبرد خود قرار داده است.

ما توانسته ایم محصولات با کیفیت و قیمت های مختلف در اختیار مشتریان قرار بدهیم تا بتوانند قدرت انتخاب داشته باشند و التزاما به چند محصول محدود نبوده و انتخاب اجباری پیش رو نداشته باشید. از این رو محصولات ما را می توانید از وب سایت یا به صورت حضوری مشاهده نموده و خرید خود را انجام بدهید. از دیگر محصولی که قیمت پایین تر و دارای کیفیت باشد ، به شما پیشنهاد می کنیم که فلاشبک مسترینر را مشاهده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]