فلش بک مسترینر یکی از محصولات ایتالیایی جهت بالا بردن ایمنی در زمان جوشکاری هوابرش می باشد. فلاشبک مسترینر ایتالیا از محصولات با کیفیت وارداتی می باشد که توانسته است با قیمت مناسب و عرضه کامل در سبد تولیدات خود ، مشتریان را به سوی خود جذب نماید. فلاشبک های این محصول در مدل های مختلف موجود می باشد.

فلاشبک مسترینر ایتالیا

بالن صنعت به عنوان فروشنده دست اول این برند ایتالیایی توانسته است محصولات کامل مستراینر را ارائه نماید. فلاش بک مسترینر در نوع های مختلف ارائه شده است که در تصویر فوق می توانید مدل دوسر شیلنگ این برند را مشاهده نمایید. استفاده از این محصول باعث اطمینان خاطر و جلوگیری از خطرات احتمالی خواهد بود.

در زمان جوشکاری هواگاز به دلایل مختلف اعم از گرفتگی آشغال در سرپیک ممکن است آتش به درون سرپیک نفوذ نماید از این سو آتش ایجاد خواهد شد و با استفاده از گاز درون شیلنگ دوقلو به سمت کپسول حرکت خواهد نمود. در صورتی که این آتش مهار نشود ، به سیلندر ها خواهد رسید و انفجار رخ خواهد داد.

در این زمان وظیفه فلاشبک مسترینر جلوگیری از این اتفاق می باشد.

محصولات در این زمینه بسیار زیاد هستند که برندهای مختلفی در تولید این محصول نقش داشته اند، از جمله آن می توان به فلاش بک گلور اشاره نمود که محصول با کیفیت و البته با قیمت بالاتر می باشد.

فلاشبک مستراینر

این محصول در عین داشتن کیفیت خوب از سادگی و راهنمای خوبی در محصولات خود بهره برده است. فلاشبک مستراینر از دو مدل هوا و گاز استفاده شده است که با رنگ آبی و قرمز به روی آنان مشخص شده است. در این برند بروی محصولات خود با علامت فلش یکطرفه ، مسیر بسته شدن را به ما نشان خواهد داد که ورودی و خروجی آن کدام است.

در اینگونه محصولات به دلیل یکطرفه بودن ، در صورت عدم رعایت نحوه بسته شدن ، در خروجی گازی نخواهید داشت پس در زمان استفاده دقت نمایید و آنرا صحیح نصب نمایید.

همانطور که پیشتر به اطلاع شما رساندیم مسترینر دارای محصولات زیادی در عرصه جوش و برش است که از جمله آنان می توان به مانومتر مسترینر اشاره نمود که گازهای زیادی را تحت پوشش قرار داده است. ما در صفحه معرفی شده تمامی آنان را آورده ایم.

قیمت فلاشبک مسترینر

مسترینر به دلیل وارداتی بودن از تاثیرات دلار بی تاثیر نبوده است و موجب تغییراتی در قیمت های این برند شده است. قیمت فلاش بک مستراینر همانند سایر محصولات آن به صورت تماس های تلفنی از سوی کارشناسان مجموعه بالن صنعت قیمت دهی خواهد شد.

شما می توانید با ما د ارتباط باشید و قیمت های این برند یا هر محصول دیگری را از ما جویا شوید. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در خصوص فلاشبک ها دریاف نمایید می توانید به صفحه فلاشبک ما مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]