فروش گاز آنتونکس

فروش گاز آنتونکس اکسید نیتروژن ، که در بین دیگران با نام تجاری Entonox به فروش می رسد ، یک گاز استنشاق شده است که به عنوان داروی درد استفاده می شود و به همراه سایر داروهای بیهوشی . کاربردهای متداول در دوران زایمان ، به دنبال آسیب دیدگی ، و به عنوان بخشی از پایان مراقبت های زندگی شامل می شود .  شروع اثر به طور معمول طی نیم دقیقه و حدوداً یک دقیقه طول می کشد.

عوارض جانبی گاز Entonox

عوارض جانبی کمی به جز استفراغ با مصرف کوتاه مدت وجود دارد. با مصرف طولانی مدت ممکن است کم خونی یا بی حسی رخ دهد.  همیشه باید حداقل با 21٪ اکسیژن مصرف شود . در افرادی که انسداد روده یا پنوموتوراکس دارند توصیه نمی شود. ستفاده در اوایل بارداری توصیه نمی شود.  شیردهی به دنبال استفاده ممکن است اتفاق بیفتد.

اکسید نیتروژن Entonox بین سالهای 1772 و 1793 کشف شد و در سال 1844 برای بیهوشی مورد استفاده قرار گرفت. در لیست داروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی ، مؤثرترین و بی خطرترین داروهای مورد نیاز در یک سیستم بهداشتی است .اغلب به عنوان مخلوط 50/50 با اکسیژن به وجود می آید.  دستگاه هایی که دارای شیر تقاضا هستند برای مدیریت خود در دسترس هستند.  تنظیم و نگهداری برای کشورهای در حال توسعه نسبتاً گران است .

استفاده پزشکی

اکسید نیتروژن (N 2 O) به خودی خود فعال است (برای فعال شدن بدن به هیچ تغییری در بدن نیاز ندارد) ، و به همین ترتیب تقریباً در زمان ریه – زمان گردش مغز شروع می شود. این عمل حداکثر 30 ثانیه پس از شروع دولت به اوج عمل می دهد. از این رو باید از انتونوکس به طور مناسب استفاده شود ، یعنی استنشاق باید 30 ثانیه قبل از اینکه یک انقباض در زایمان دردناک شود شروع شود. از بدن بدون تغییر از طریق ریه ها خارج می شود و در شرایط عادی تجمع نمی یابد و توضیح افست سریع حدود 60 ثانیه را توضیح می دهد. در درمان درد هنگام زایمان و زایمان مؤثر است.

فروش گاز آنتونکس اکسید نیتروژن Entonox محلول تر از اکسیژن و نیتروژن است ، بنابراین تمایل به انتشار در هر فضایی از هوا در بدن دارد. این امر استفاده از آن را در بیماران مبتلا به پنوموتوراکس یا افرادی که اخیراً غواصی کرده اند خطرناک می سازد و در مورد استفاده از آن با هرگونه انسداد روده احتیاط وجود دارد.

اثر ضد درد آن قوی است (معادل 15 میلی گرم مرفین مسیر زیر جلدی  ) و با شروع و جبران سریع مشخص می شود ، یعنی بسیار سریع عمل می کند و خیلی سریع از بین می رود.

فروش گاز آنتونکس Entonox در کپسول 20 لیتری و همچنین مانومتر آنتونکس موجود است

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]