کپسول نیتروژن

گاز نیتروژن بخش عمده جو را تشکیل می دهد (78.03٪ حجم ، 75.5٪ وزن). نیتروژن گازی است، بی اثر ، بی رنگ ، بی بو ، بی مزه ، غیر سمی ، غیر خورنده و غیر قابل اشتعال است. کپسول نیتروژن بی اثر است و پشتیبانی نمی کند احتراق با این حال ، این پشتیبانی از زندگی نیست. نیتروژن بی اثر است ، مگر اینکه در دمای بسیار بالا گرم شود ، جایی که با بعضی از آنها بیشتر ترکیب می شود فلزات ، مانند لیتیوم و منیزیم ، برای تشکیل نیتریدها هستند.همچنین با اکسیژن ترکیب می شود تا اکسیدهای ازت تشکیل شود و در صورت ترکیب با هیدروژن در حضور کاتالیزورها ، آمونیاک تشکیل می شود. از آنجا که نیتروژن گازی بی اثر است ، به طور معمول مواد ویژه ساختمانی مورد نیاز نیست. مخازن و لوله کشی ها باید برای مقاومت در برابر فشار و دما درگیر و مطابقت با کدهای قابل اجرا انتخاب و طراحی شده است آئین نامه. نیتروژن با استفاده از کمپرسورهای روغن کاری شده یا روغن کاری شده یا توسط سیستم های فشرده سازی خشک ، در سیلندرها فشرده می شود. خصوصیات فیزیکی و شیمیایی در جدول 1 آورده شده است.

نام محصولفروش کپسول نیتروژن|گاز ازت|کپسول ازت|سیلندر نیتروژن|فروش|قیمت|گاز ازت در صنایع غذایی
کد محصولگاز – نیتروژن – 130
نام گازفروش کپسول نیتروژن
نام شیمیاییN2
چگالی بخار072/0
نقطه جوش195- درجه سانتیگراد
نقطه ذوب210- درجه سانتیگراد
دمای بحرانی146- درجه سانتیگراد

گاز نیتروژن

مشخصات فنی گاز نیتروژن (خلوص 99.999٪) با سیلندر گاز 1. سیلندر گاز نیتروژن: (تعداد: 6 شماره) الف) فروش کپسول نیتروژن ، ظرفیت سیلندر: 47 لیتر ظرفیت آب یا نزدیکترین استاندارد b) نوع سیلندر: فولاد کربن ، ضخامت دیواره: 4 میلی متر یا بالاتر c) سیلندرها طبق IS: 7285/88 هستند د) جزئیات دریچه استوانه ای: برنج RH 5/8 “BSP FEMALE ه) سیلندر باید با فشار آزمایش شود: 250 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع 2. گاز نیتروژن : (مقدار: 6 سیلندر ؛ 7 مترمربع بنزین) الف) خلوص گاز: 99.999٪ b) سطح ناخالصی معمولی: اکسیژن <2ppm H 2 O <2ppm CO + CO 2 : کل هیدروکربن ها: 0/0 ppm c) فشار گاز معمولی نیتروژن 140 کیلوگرم بر سانتی متر مربع (تقریباً)

اثرات سلامتی

بی بو ، بی رنگ ، بی مزه و بدون تحریک ، ازت هیچ هشداری ندارد- خصوصیاتاگرچه نیتروژن غیر سمی است و تا حد زیادی بی اثر است ، اما می تواند به عنوان یک ماده عمل کند آسپیراکسان ساده با جابجایی اکسیژن در هوا به سطوح زیر آن مورد نیاز برای حمایت از زندگی استنشاق نیتروژن در مقادیر زیاد باعث سرگیجه می شود- دل ، حالت تهوع ، استفراغ ، از دست دادن هوشیاری و مرگ.ممکن است مرگ منجر شود از خطاهای قضاوت ، سردرگمی یا از بین رفتن هوشیاری ، که جلوگیری می کند نجات خود در غلظت های کم اکسیژن ، بی هوشی و مرگ ممکن است در ثانیه و بدون هشدار رخ می دهد. کارکنان ، از جمله نجاتگران ، نباید وارد مناطقی شود که غلظت اکسیژن زیر 19.5٪ باشد ، مگر اینکه با دستگاه تنفس خودکار یا دستگاه تنفس کننده هوا تهیه شده است.

  • کودهای نیتراتی شسته شده، منبع اصلی آلودگی رودها و آبهای زیر زمینی است. سیانو (-CN) حاوی ترکیباتی است که (بی‌نهایت سمی) بوده و برای حیوانات و همه پستانداران کشنده است.
  • این ترکیبات معمولاً باعث عمل غنی سازی N-15 لایه زیرین و تخلیه محصول می‌شود.
  • البته این فرایند سریع اغلب مقادیری از آمونیام و نیترات نیز در بر دارد، زیرا آمونیوم بصورت ترجیحی به وسیله سایبان جو نیترات، نکهداری می‌شود.
  • خاک نیتراتی نسبت به خاک آمونیومی، توسط ریشه درختان بهتر جذب و ترکیب می‌شود.
  • بالن صنعت وارد کننده کپسول نیتروژن|گاز ازت با گرید 99/999 با 99/9999 می باشد

99/08/18 + بالا

کپسول نیتروژن کوچک

در این قسمت از سایت به فروش یک محصول دیگر پرداخته ایم تا شما مشتری عزیز را در خصوص فعالیت این مجموعه در نیتروژن مطلع کنیم. کپسول نیتروژن کوچک یکی دیگر از محصولاتی است که در سبد فروش مجموعه بالن صنعت قرار گرفته است. گاز نیتروژن در سایز های مختلفی از کپسول ها قرار گرفته است و توانسته ایم آن را به مشتریان عرضه نماییم.

استفاده از این محصول مصرف پایینی را به خود اختصاص داده است. از این سو مشتریان در جهت خرید کپسول کوچکتر با حجم پایین تر می باشند که به دنبال کپسول نیتروژن یا ازت کوچک می باشند. مجموعه بالن صنعت قادر است در هر سایز کپسول که بخواهید میزان گاز مورد نظر را شارژ نماید و به شما ارائه نماید.

کپسول 10 لیتری نیتروژن بیشترین درخواستی است که در بین سایز های کوچکتر انجام خواهد شد. در این بین معرفی این محصول خالی از لطف نیست و می توانید آن را از صفحه معرفی شده این محصول در کپسول 10 لیتری مشاهده نمایید. استفاده از کپسول کوچک نیتروژن اغلب در آپاراتی ها بیشتر به چشم می خورد که جهت شارژ یا پر کردن لاستیک خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانی که قصد خرید این محصول را دارید باید به نکات کپسول و گاز توجه داشته باشید تا محصولی مناسب و درست را خرید نمایید.

قیمت کپسول نیتروژن کوچک

ما توانسته ایم در زمان های ثبات بازار اقدام به فروش محصولات به صورت آنلاین نماییم. فروشگاه آنلاین بالن صنعت با پیشبرد و کارکرد های زیاد توانسته است محصولات خود را توسط ارسال های گوناگون در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.قیمت کپسول نیتروژن کوچک شامل کپسول های متنوع می باشد که قرار دادن یک قیمت برای مجموعه آنان کار درستی نیست.

جهت خرید کپسول نیتروژن کوچک با توجه به میزان حجم درخواستی می توانید با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان این مجموعه کسب اطلاعات نمایید. قیمت کپسول نیتروژن از دیر باز تا امروز قیمتی ما بین 200000 تومان تا 800000 تومان داشته است که این موضوع طبق توضیحات داده شده ، متفاوت است.

جهت دریافت قیمت به صورت صحیح با مجموعه بالن صنعت در ارتباط باشید تا علاوه بر دریافت قیمت از مشاوره رایگان برخوردار شوید. در صورتی که به دنبال کپسول برای جوشکاری هستید می توانید از محصول صفحه کپسول هوا برش کوچک دیدن فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]