نام محصولشعله پوش
کد محصولWelding masks

99/10/25

شعله پوش ها با توجه به نوع استفاده از تورچ در جوشکاری co2 انتخاب و مورد استفاده قرار خواهند گرفت. از این رو در این قسمت به معرفی برخی از شعله پوش های خواهیم پرداخت. شعله پوش در انتهای گردنه تورچ بسته خواهدش و کمک خواهد کرد که گاز خارج شده در نقطه ی جوشکاری متمرکز شود و از جوشکاری با کیفیت بیشتر بهره خواهیم برد. به طور کلی وظیفه شعله پوش هدایت گاز محافظ به محل جوشکاری می باشد .

شعله پوش ها به دو صورت رزوه ای و پیچی ساخته می شوند در مدل پیچی تعویض آن بسیار راحت تر می باشد ولی در مدل رزوه ای به علت ساختار پیجی ، بسیار محکم بر روی گردنه نصب می شود.

شعله پوش تورچ جوشکاری

استفاده از محصول فوق در تورچ جوشکاری می باشد که می توانیم یک جوش با کیفیت را بوجود آوریم. شعله پوش تورچ co2 به ما کمک خواهد کرد که بتوانیم از پراکنده شدن گاز در زمان جوشکاری بهره ببریم. این موضوع از نفوذ هوا در زمان جوشکاری جلوگیری خواهد کرد.

در اصطلاح این موضوع باعث خواهد شد که جوش ما کرمو نشود و استقامت بیشتری را داشته باشد.

شعله پوش مکسی 4000

فروش انواع شعله پوش ماکسی با قیمت وارداتی و دست اول که به دو صورت رزوه ای و پیچی با کیفیت عالی و برند زینسر موجود می باشد. شعله پوش مکسی 4000 یکی از مدل های معروف در بین شعله پوش ها می باشد. این محصول با توجه به الگو برداری سازنده ها از برندهای معتبر رخ داده است و موجب گردیده که اکثر نمونه های داخل بازار از این مدل پیروی نمایند.

شعله پوش مکسی 4000

بالن صنعت توانسته است در این مدل فروش زیادی را به خود اختصاص بدهد که به عنوان شعله پوش تورچ co2 مدل maxi 4000 می باشد و شما می توانید با قیمت مناسب این محصول را خریداری و استفاده نمایید. از مزایای دیگر این محصول می توان به موجودیت همیشگی اشاره نمود.

شعله پوش 150

از دیگر محصولاتی که می توان به آن اشاره نمود استفاده از مدل 150 می باشد که نوعی دیگر از محصول می باشد. این محصول شباهت نزدیکی به مدل مکسی 4000 دارد ولی در آمپراژ 150 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شعله پوش 150

سه مدل دیگر در زیر معرفی شده اند که شباهت نزدیکی بهم داشته اند و دارای حلقه رنگی در قسمت بالای شعله پوش به خود اختصاص داده اند که می توانید مشاهده نمایید.

  • شعله پوش 240
  • شعله پوش 250
  • شعله پوش 260
شعله پوش 240
شعله پوش 250
شعله پوش 260

در این قسمت با یکی از قطعات مصرفی دیگر آشنا شدید که توسط مجموعه بالن صنعت به فروش میرسد و دارای مدل های مختلف می باشد. در نظر داشته باشید این قطعات فقط در تورچ co2 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]