بالن صنعت فروشنده و شارژ کننده کپسول های هلیوم می باشد. گاز هلیوم یک گاز با ارزش است که در موارد مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. پر کردن بادکنک و بالن یکی از موارد پر کاربرد می باشد. گاز هلیوم در کپسول های مختلف شارژ میشود و گرید های متفاوتی دارد. سیلندرهای وارداتی هلیوم ، 50 لیتری می باشد.

گاز هلیوم

پر کردن گاز هلیوم از فعالیت های اصلی این مجموعه به شمار میاید که با توجه به درخواست مشتریان در سیلندر مختلفی همچون موارد زیر قابل شارژ شدن می باشد.

  • کپسول 10 لیتری گاز هلیوم
  • کپسول 20 لیتری هلیوم
  • کپسول 40 لیتری هلیوم
  • کپسول 50 لیتری هلیوم
گاز هلیوم مخصوص بادکنک
گاز هلیوم مخصوص بادکنک

شارژ گاز هلیوم

سیلندرهای فوق قابل شارژ هستند ، در صورتی که مشتری دارای مخزن باشد ، ما آنرا شارژ خواهیم نمود و در صورت عدم داشتن مخزن ، می توانید از ما خریداری کنید.

در کنار مخازن قابل شارژ هلیوم ، تعدادی محصول وجود دارند که یکبارمصرف می باشند و بعد از اتمام هلیوم درون آن ، سیلندر را باید دو انداخت.

  1. کپسول هلیوم یکبارمصرف 20 تایی
  2. کپسول هلیوم یکبارمصرف 30 تایی
  3. کپسول هلیوم یکبارمصرف 50 تایی
کپسول گاز هلیوم یکبارمصرف

این مخازن یکبار مصرف بر اساس پر کردن تعداد بادکنک به فروش میرسند.

البته در نظر داشته باشید که بر اساس بادکنک های استاندارد در نظر گرفته خواهد شد.

نماد شیمیایی هلیوم

گاز هلیوم با نماد He شناخته میشود که در جدول کامل مشخص می باشد.

آیا به وسیله کپسول گاز هلیوم می توان میزان دقیقی بادکنک پر کرد و گاز هلیوم استفاده شده چه میزان ماندگاری دارد؟

شارژ گاز هلیوم در بادکنک

در جشن تولد یکی از مواردی که برای تزئین مورد استفاده قرار میگیرد ، بادکنک می باشد. بادکنک با داشتن تنوع رنگ و شکل های ظاهری کمک شایانی به زیباسازی محیط ما خواهند نمود.

داشتن بادکنک های عروسکی در جشن های تولد کودکان و بوجود آوردن محیطی زیبا و رویایی برای کودکان بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

از این سو توانایی بالا بردن بادکنک ها در این راستا بسیار حائز اهمیت است. ولی چگونه می توان یک بادکنک را با بالاترین نقطه هدایت نمود ، کاریست که این گاز انجام میدهد.

هلیوم یک گاز است ولی بی خطر. خانواده ها می توانند بدون داشتن نگرانی از اتفاق گاز هلیوم را درون بادکنک ها شارژ نمایند. یا در واقع پر کنند.

آیا به وسیله کپسول گاز هلیوم می توان میزان دقیقی بادکنک پر کرد و گاز هلیوم استفاده شده چه میزان ماندگاری دارد؟

بادکنک ها با استفاده از هوا که توسط تلمبه یا بدن انسان باد شوند ، به دلیل سنگین بودن هوا ، بادکنک قادر به بالا رفتن نخواهد بود. تا به حال امتحان کرده اید که وقتی بادکنکی را پر می کنید مدام به پایین خواهد آمد.

ولی بادکنکی که توسط گاز هلیوم پر شود، به بالاترین نقطه خانه شما خواهد رفت . در این زمان برای آرایش محیط تولد می توانید توسط نخ های نامرئی بادکنک را به پایه های صندلی ، میز و سایر موارد ببندید تا در ارتفاع مشخص بایستد.

تفاوت گاز هلیوم و گاز هیدروژن در بادکنک

هر دوی این گازها سبک هستند و البته می توانند بادکنک را به بالا هدایت نمایند. ولی در کنار بالا رفتن ممکن است گرمای زیاد یا شعله های شمع و فش فشه که استفاده می نمایید به بادکنک برسد.

در این زمان است که تفاوت این دو گاز مشخص میشود و دلیل تاکید استفاده فقط از گاز هلیوم مشخص میشود.

گاز هیدروژن آتشزاست و در اثر رسیدن گرما باعث انفجار خواهد شد.

ولی گاز هلیوم خنثی می باشد و با رسیدن شعله یا گرما هیچ گونه انفجاری رخ نخواهد داد.

فقط از گاز هلیوم در بادکنک استفاده کنید.

گاز هلیوم در بالن

بالن ها برای بالا رفتن نیاز به گاز هلیوم خواهند داشت تا توانایی بالا بردن این جسم سنگین که در آن مسافرانی قرار خواهند گرفت را داشته باشد.

در تهران مکان هایی برای بالن سواری وجود دارد که برای خود شغلی محسوب میشود. و به دلیل قیمت بالای گاز هلیوم ، قیمت بلیط های آن نیز افزایش داشته است.

کاربرد گاز هلیوم
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]