این سرپیک مخصوص جوشکاری گاز یا استیلن می باشد . جوش گلور چینی دارای یک دسته جوشکاری مرغوب می باشد و دارای چهار عدد نازل جوش ۱ ، ۲ ، ۳ ،۴ با سره مسی که دارای مقاومت لازم جهت جوشکاری می باشد .

نام محصولسرپیک جوشکاری گلور چین
کد محصولWelding-Torch-GLOOR

99/10/27

سرپیک جوش گلور چینی

بالن صنعت وارد کننده و پخش کننده انواع سرپیک جوشکاری با مارک های معروف بازار با کمترین قیمت می باشد . سرپیک جوشکاری وسیله ای است که با استفاده یک شعله ، به قطعه جوش حرارت داده تا رنگ فلز قرمز شود و زمانی که جسم به دمای مورد نظر رسید اکسیژن از سره سرپیک با فشردن کلید دستی به فلزات حرارت دیده می رسد. سرپیک جوش گلور چینی محصولی است که از نمونه اصلی گلور ساخته شده است و الگویی از آن با کیفیت پایین تر ساخت کشور چین می باشد.

برندهای اصلی در زمینه تولیدات جوش و برش فعالیت زیادی نموده اند که از قبیل این برندها می توان به گلور سوئیس اشاره نموده که توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار ایران وارد نماید. بالن صنعت در فروش این برند توانسته است مشتریان خوبی را برای خود جذب نماید.

سرپیک جوش گلور چینی

در کنار این محصولات اصلی ، برخی مشتریان نیاز به محصولات با قیمت پایین تر ولی از نوع ساخت اصلی دارند. دلیل این موصوع را می توان ساخت مهندسی و نحوه قرار گرفتن شیرهای تنظیم سرپیک می باشد که باعث شده مشتریان از استفاده راحت تری برخوردار باشند.

سری جوش گلور چینی در دو مدل موجود است که دارای تعداد 2 سری و چهار سری می باشد. جهت آشنایی شما برخی از برندها را در یک صفحه معرفی نموده ایم که می توانید جهت مشاهده به صفحه سری جوش مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]