رگلاتور تک فلومتر توان جم

رگلاتور تک فلومتر توان جم یا رگلاتور طرح هریس در دو نوع می باشد که یک رگلاتور با فشار ثابت بوده و طرح هریس است . بالن صنعت نماینده انحصاری محصولات توان جم در ایران می باشد . فروش انواع رگلاتور و مانومتر طبی و صنعتی توان جم در بالن صنعت به قیمت پخش می باشد .

فروش مانومتر تک فلومتر توان جم یا رگلاتور تک فلومتر توان جم به قیمت درب کارخانه برای مشتریان عزیز می باشد . رگلاتور طرح هریس ارگون توان جم که تشکیل شده از گیج ورودی فشار و فلومتر و شیشه فلومتر و تنه سوپاپ صنعتی و پیچ تنظیم سوپاپ و مهره و دنباله که از قطعات اصلی ان می باشد .

فلوی خروجی رگلاتور تک فلومتر توان جم که به وسیله فلومتر نمایش داده می شود.

امکان تعویض با فلوی حساس و پایین را دارد که به همین دلیل مصارف ازمایشگاهی را هم شامل میشود.

اگرچه فشار خروجی رگلاتور تک فلومتر توان جم از پیش تنظیم شده است.

ولی در صورت نیاز با تغیر موقیت پیش تنظیم میتوان فشار را کاهش یا افزایش داد.

بالن صنعت نماینده توان جم بوده و محصولات شرکت را 6 ماه ضمانت می کند .

بروزرسانی 99/06/14

رگلاتور فلومتردار توان جم

استفاده از گاز آرگون در جوشکاری باعث شده است که تجهیزات خاصی را برای خود در بر داشته باشد. رگلاتور فلومتردار توان جم در زمینه جوشکاری آرگون مورد استفاده قرار می گیرد که دارای یک گیج برای نمایش میزان گاز درون سیلندر و فلومتر برای میزان جریان خروجی می باشد.

در اکثر گاز ها از رگلاتور های دو گیج برای اتصال به سیلندر مورد استفاده قرار می گیرد ولی در خصوص آرگون اینگونه نمی باشد و تک فلومتر استفاده بیشتر خواهد شد.

از نوع های دیگر همچون رگلاتور دو گیج نیز استفاده میشود که نمونه بارز آن می توان به رگلاتور آرگون دو گیج توان جم اشاره نمود.

فلومتر دار بر اساس یک شیشه استوانه ای شکل تشکیل شده است که تجهیزات داخلی آن توسط شرکت سازنده قرار می گیرد. این استوانه ای شکل شکننده می باشد و ممکن است در اثر وارد شدن ضربه منجرب شکسته شدن شود.

رگلاتور تک فلومتر توان جم
رگلاتور تک فلومتر توان جم

شیشه استوانه یا همان فلومتر در انتهای آن رزوه ای می باشد و می توان به بدنه رگلاتور متصل شود.

درون فلومتر از اجزای مختلفی همجون شیشه داخلی ، ساچمه ، واشر تشکیل شده است که از نشتی گاز جلوگیری می شود. در زمان باز شدن شیر کپسول co2 و وارد شدن به درون رگلاتور باعث خواهد شد ساچمه به سمت بالا و پایین حرکت نماید که میزان فلوی خروجی را به ما نمایش خواهد داد.

قیمت رگلاتور فلومتر دار

محصولات مختلفی در زمینه فلومتر دار بودن را می توانید در مجموعه بالن صنعت تهییه نمایید. قیمت رگلاتور فلومتر دار را می توانید از مجموعه بالن صنعت جویا شوید . این مجموعه توانسته است در انواع مختلف فلومتر ها فعالیت نماید و محصولات کشور های زیر را به فروش برساند.

  • چین
  • ایران
  • ترکیه
  • ایتالیا
  • سوئیس
  • آلمان
مانومتر آرگون و CO2 فلومتردار دانمت
مانومتر آرگون و CO2 فلومتردار دانمت

تصویری در بالا آمده است می توان در کنار برند توان جم قرار داد و مقایسه نمود.

99/12/06

مانومتر تک فلومتر

بالن صنعت توانسته است با فروش گسترده در زمان خرید و فروش محصولات فشار شکن فعال باشد. مانومتر تک فلومتر یکی از محصولات قابل استفاده در جوشکاری آرگون می باشد که خرید خوبی را به خود اختصاص داده است.

این مجموعه به عنوان نماینده برندهای ایرانی از قییل توان جم و همچنین وارد کننده محصولات خارجی توانسته است قیمت مناسب و شرایط ویژه ای را ارائه نماید.

مانومتر تک فلومتر توان جم

از جمله شرایط تخفیفات قرار داده شده در خصوص قیمت مانومتر تک فلومتر توان جم می توان به اسفند ماه 99 اشاره نمود که قیمت 720000 تومانی با 20 درصد تخفیف به قیمت 576000 تومان به فروش میرسد.

با ما همراه باشید تا بتوانید محصولات جوش و برش را با قیمت مناسب و شرایط ویژه خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]