رگلاتور اکسیژن مسترینر ایتالیا

مانومتر رگلاتور اکسیژن مسترینر ایتالیا، بالن صنعت نماینده انحصاری محصولات regulator mestriner oxygen   ، رگلاتور مسترینر ایتالیا برای گاز اکسیژن با فشار وردی ۳۱۵ بار و فشار خروجی ۱۶ بار جهت کپسول گاز اکسیژن می باشد

نام محصولفروش مانومتر اکسیژن مسترینر ایتالیا|مانومتر مسترینر | قیمت مانومتر مسترینر
کد محصولregulator mestriner oxygen

بروزرسانی 99/07/12

مانومتر مسترینر

محصولات فشار شکن در کپسول ها استفاده شده می تواند تولید هر کشوری باشد. مانومتر مسترینر یکی از این محصولات وارداتی از ایتالیا می باشد. مجموعه بالن صنعت توانسته در زمینه جوش و برش همچنین محصولات مسترینر که کیفیت خوبی را به خود اختصاص داده اند فعالیت نموده و خدمتگزار مردم عزیزمان باشد.

محصولات مسترینر علاوه بر رگلاتور اکسیژن در نوع سایر گازها موجود می باشد.

  • نیتروژن
  • آرگون تک فلومتر و دو فلومتر
  • استیلن
  • و سایر موارد.

رگلاتور مسترینر را در این بخش به صورت مختصر توضیحاتی خواهیم داد تا با محصولات این مجموعه آشنایی کاملتری بیابید. این محصول را می توان با رگلاتور ACE ایتالیا مقایسه نمود. محصولات Mstriner از قیمت مناسبی با توجه به کیفیت آن برخوردار است.

رگلاتور ایتالیایی مسترینر
رگلاتور ایتالیایی مسترینر

محصولات مسترینر همانند سایر برند ها دارای گیج هایی می باشد که نشان دهند میزان گاز در ورودی و خروجی می باشند . این شرکت جهت ایمنی کردن درجه ها از محافظ های پلاستیکی استفاده نموده است تا بتوان از ضربه های کوچک و خراب شدن محصول تا حد امکان جلوگیری شود.

رگلاتور اکسیژن مسترینر

رگلاتور اکسیژن مسترینر ایتالیا
رگلاتور اکسیژن مسترینر ایتالیا

مانومتر اکسیژن مسترینر دوگیج بوده و از رنگ استاندارد آبی در محافظ های گیج برخوردار می باشد. دارای دو گیج برای نمایش میزان گاز درون سیلندر و میزان خروجی استفاده میشود. مشخصات این محصول را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

  • بدنه تراشیده شده و یکپارچه از فلز برنج
  • متریال استفاده شده از جنس برنج
  • مجموعه فشار شکن متناسب با نوع گاز اکسیژن
  • دارای گیج ۳۱۵ بار ویکا جهت نمایش فشار ورودی به رگلاتور
  • دارای گیج ۱۶ بار جهت نمایش فشار خروجی به رگلاتور
  • فشار کاری ورودی ۳۱۵ بار و فشار خروجی ۱۶ بار
  • مناسب جهت برش کاری رگولاتور

رگلاتور آرگون مسترینر ایتالیا

regulator mestriner argone

یکی از محصولاتی که در استفاده از کپسول آرگون مورد استفاده قرار میگیرد و دارای یک خروجی می باشد. رگلاتور آرگون تک فلومتر مسترینر با کیفیت عالی و ظاهری زیبا که دارای قیمت مناسبی می باشد. محصول فوق دارای یک گیج و یک فلومتر می باشد که تمامی مصرف کنندگان با کارکرد آن آشنا می باشند.

از ویژگی های خوب این محصول می توان به شیر تنظیم کننده روان و دقیق اشاره نمود که کاربردی بسیار در زمان فعالیت به خود اختصاص داده است.

رگلاتور آرگون دوفلومتر مسترینر

رگلاتور آرگون دوفلومتر مسترینر

این محصول همانند محصول قبلی معرفی شده می باشد ، با این تفاوت که می توانید همزمان از دو خروجی بهرهمند شوید. مانومتر آرگون دوفلومتر مسترینر مصرف کنندگان را از داشتن همزمان دو کپسول و دو مانومتر بی نیاز کرده که این کار علاوه بر صرفه جوی در اشغال محیط می توان در زمان باز و بسته کردن وقت کمتری را اطلاف نمود.

این محصول دارای گیج 315 بار و فشار خروجی 30 لیتری بر دقیقه می باشد.

مانومتر نیتروژن مسترینر

مانومتر نیتروژن مسترینر ایتالیا

از این محصول در گاز نیتروژن یا ازت مورد استفاده قرار می گیرد. محصولی مشابه نوع اکسیژن با تفاوت استفاده از گاز مصرفی می باشد. مانومتر نیتروژن مسترینر از نوع دو گیج می باشد و شیر تنظیم این محصول همانند نوع های مکسی در زیر محصول قرار گرفته و می توان خروجی را به میزان مورد نیاز و بر اساس عقربه نمایش دهند ، تنظیم نمود.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده و اطلاعات بیشتر محصولات رگلاتور مکسی را در وبسایت ما مشاهده نمایید.

رگلاتور استیلن مسترینر ایتالیا

رگلاتور استیلن مسترینر ایتالیا
رگلاتور استیلن مسترینر ایتالیا

یکی دیگر از گازهایی که اغلب در جوشکاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مصرف بالایی دارد در محصولات مسترینر قابل مشاهده می باشد. رگلاتور استیلن مسترینر ساخت کشور ایتالیا و به رنگ استاندارد قرمز در بسته بندی اصلی شرکت و قیمت دست اول از سوی مجموعه بالن صنعت قابل فروش است.

همانطور که می توانید در این نوع محصول از مهره چپ باید استفاده شود که شرکت فوق در محصولات Mestriner نیر رعایت نموده است. پیشنهاد می کنیم رگلاتور استیلن زینسر را مشاهده نمایید.

خرید رگلاتور مسترینر می توانید از مجموعه بالن صنعت انجام دهید و شروی یک همکاری خوب را از کارشناسان خبره و آشنا با محصولات جوش و برش آغاز نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]