خطرات گاز متان

خطرات و اثرات گاز متان  ، افراد ممکن است طیف وسیعی از اثرات را بر سلامتی خود تجربه کنند که برخی از آنها ممکن است طولانی مدت باشد.

"<yoastmark

بالن صنعت وارد کننده کپسول گاز متان در کپسول ۵۰ لیتری قرمز رنگ با گرید ۳ ، ۳/۵ ، ۴/۵ می باشد ، فشار این سیلندرهای گاز ۲۰۰ بار بوده و این گاز کاملا وارداتی می باشد .

خطرات گاز متان گاز متان بو و رنگ ندارد و به دنبال نشت گسترده در محل ذخیره سازی آلیسو کانیون ، متان باعث ایجاد مشکلات بی شماری برای ساکنان پورتر رانچ شد. اگرچه بسیاری از متان شنیده اند ، اما کمتر کسی می داند که اگر در معرض آن قرار داشته باشد چیست یا چه می تواند رخ دهد. با این حال ، برای کمک به محافظت از خود ، مهم است که افراد علائم و عوارض احتمالی قرار گرفتن در معرض متان رادرک کنند.

گاز متان چیست؟

متان نوعی از گازهای گلخانه ای متداول است و عنصر اصلی گاز طبیعی است.این ترکیبی از کربن و هیدروژن است. براساس اعلام آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ، متان با پرورش دام از جمله فعالیت های انسانی است.همچنین به طور طبیعی به ویژه در مناطق تالاب از طریق تجزیه باکتریایی بی هوازی مواد حیوانات و گیاهان رخ می دهد.

اثرات گاز متان چیست؟

در نتیجه قرار گرفتن در معرض متان ، افراد ممکن است طیف وسیعی از اثرات را تجربه کنند. هنگامی که مردم در غلظت های زیاد در معرض این گاز آسفسی کننده قرار می گیرند ، ممکن است اکسیژن آنها را جبران کند ، طبق کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده. این می تواند خفگی ایجاد کند ، که می تواند منجر به صدمات مغزی یا مرگ شود.

علاوه بر این ، قرار گرفتن در معرض متان ممکن است باعث شود:

  • ضعف
  • سرگیجه
  • سردرد
  • حالت تهوع
  • استفراغ

شماری از ساکنان پورتر رانچ همچنین بثورات ، خونریزی بینی و خس خس را تجربه کرده اند.

اثرات گاز متان بر سلامت انسان چیست؟

به دلیل قرار گرفتن در معرض گاز متان و مسمومیت ، افراد ممکن است از طیف وسیعی از اثرات طولانی مدت رنج ببرند از جمله:

  • مشکلات قلبی عروقی ، تنفسی و عصبی
  • توسعه صرع ، ذات الریه ، کلاستروفوبیا و مشکلات قلبی
  • از دست دادن حافظه و افسردگی

اثرات ماندگار که افراد ممکن است تجربه کنند ، بسته به نوع و مدت زمان قرار گرفتن در معرض ، از بین سایر عوامل متفاوت است.

بالن صنعت وارد کننده کپسول گاز متان در گرید ۳/۵ و ۴/۵ می باشد .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 2.8]