خرید کپسول گاز هلیوم

بالن صنعت وارد کننده انواع کپسول گاز هلیوم 50 لیتری با خلوص 99/999 و 9999/99 و با فشار 200 بار می باشد .

شما مصرف کنندگان می توانید با خرید کپسول گاز هلیوم از شرکت بالن صنعت بهترین خلوص گاز و کیفیت عالی از امارات را در این سیلندرهای 50 لیتری مصرف نمایید .

هلیوم

 هلیم عنصر شیمیایی ، گاز بی اثر گروه 18 ( گازهای نجیب ) جدول تناوبی . دومین عنصر سبک (فقط هیدروژن سبک تر است) ، هلیوم یک گاز بی رنگ ، بی بو و بی مزه است که در دمای 268.9 درجه سانتیگراد (452 ​​درجه فارنهایت) مایع می شود.

نقاط جوش و انجماد هلیوم پایین تر از سایر مواد شناخته شده دیگر است. هلیوم تنها عنصری است که با خنک کننده کافی در فشار معمولی اتمسفر نمی تواند جامد شود. لازم است فشار 25 اتمسفر در دمای 1 K (272 درجه سانتیگراد یا 458 درجه فارنهایت) اعمال شود تا آن به فرم جامد آن تبدیل شود.

در زیر در مورد خرید کپسول گاز هلیوم توضیحاتی را اراییه می کنیم .

کپسول 50 لیتری

ارتفاع کپسول گاز هلیوم  50 لیتری هلیوم 158 سانتیمتر، وزن کپسول 50 لیتری هلیوم حدود 59 کیلوگرم (البته وزن آن با توجه به شرکت تولید کننده متفاوت است)، محیط استوانه کپسول گاز 50 لیتری 77 سانتیمتر است.

فشار تست کپسول 50 لیتری 300 bar و فشار کاری کپسول 50 لیتری 200 bar است. بنابراین فشار گاز هلیوم که در کپسول 50 لیتری عرضه می شود 200 بار است.

معمولا شیر خروجی کپسول هلیوم 50 لیتری دو نوع می باشد، شیر استاندارد BS3 (توپیچ) شیر استاندارد DIN6 (روپیج)

کپسول هلیوم یکبار مصرف

این مدل به علت وارداتی بودن گاز و همچنین خلوص بالای آن  گران تر از مدل ایرانی است اما مزیت هایی نسبت به نوع ایرانی دارد .

!!! به هیچ عنوان خرید کپسول گاز هلیوم یک بار مصرف ایرانی توصیه نمی شود ، به علت اینکه این گازها ناخالص بوده و از ترکیب چند گاز آتش زا می باشد .

1-خلوص گاز هلیوم 99/999

2- این کپسول ها فقط مخصوص گاز هلیوم بوده و گاز دیگری در آن پر نشده است .

اکثر کپسول گاز هلیوم  که در ایران پر می شود مخصوص گاز کولر و یخچال می باشد حتی اگر هلیوم خالص نیز به آن زده شود باز هم ته مانده این گازها ناخالصی ایجاد می کند.

3- داخل کپسول گاز هلیوم یک بار مصرف ۳۰ عدد بادکنک هلیوم ۹ اینچی ، ربان و چسب به همراه نازل هلیوم پر کن می باشد .

کپسول هلیوم یکبار مصرف

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]